Apród csalás


Arnold290 # 2019.06.07. 13:36

Sziasztok!
Sajnos én is csalás áldozata lettem az Jofogás.hu-n
Egy Fekete konyha szekrény várok a mai napig, persze nem reagál az üzenetekre.
40000ft-ott utaltam át neki. A többit a rendőrségre bízom.

A kedves delikvens: Német Sánsor HA IGAZ
Számlaszáma: 10401196-867667853-82861007
Lakos. Pap HA IGAZ !!!

Ha valaki találkozik ezzel a számlaszámmal akkor kérem jelez itt sotetmedve@gmail.com !!!

Szomorú örökös # 2018.12.07. 19:25

Escape80

Én anno 6000 Ft-ért is bementem és jeleztem a csalónak, hogy feljelentés lesz. Szerencsére más ügyben mentem be a rendőrségre, és bár minden ott volt nálam a feljelentéshez, mégsem tettem meg, mert közben hívott, hogy visszautalta a pénzt, amely valóban vissza is érkezett. Érdemes megpróbálni.

De még érdemesebb máskor megvárni a bejövő pénzt, vagy eleve utánvétellel feladni - postaautomatába is lehet ilyet. Még jobb ajánlat, hogy nem postacímre, hanem számlaszámra kérd a postától ilyenkor a visszautalást, mert egy-két nappal a sikeres kézbesítés után már ott is a lóvé.

Escape80 # 2018.12.07. 18:36

Kedves Tagok,
A napokban megjártam egy "vásárlóval", aki kérte, hogy csomagautómatába küldjek neki el egy csomagot és előreutalással kérte. El is küldte a bizonylatot az utalásról, minden OK-nak tünt, és mivel aznap volt utam a postára, nem vártam meg, hogy jelenjen meg a számlán az összeg, jóhiszemüen elküldtem a csomagot, amit ő fel is vett. A gond az, hogy az összeg, kb 11500 Ft azóta sem jelent meg a számlámon. A vásárló üzenetre nem válaszol, mikor legelőször hívtam felvette, akkor elismerte, hogy nem volt sikeres az utalás és megígérte, hogy rendezi a mulasztását. Persze nem utalt, és most már a telefont sem veszi fel.
Van értelme rendőrségi feljelentést tenni? Van tőle egy számlaszámom és egy telefonszám, mert közben rájöttem, hogy a cím amit megadott nem valós.....
Előre is köszönöm a segítséget!

drbjozsef # 2018.09.13. 11:40

Egyébként igazad van, ha nem is felháborító, de elég elgondolkodtató hogy ezredszerre is van olyan, aki képes előre utalni pénzt egy ismeretlennek...

drbjozsef # 2018.09.13. 11:39

Szerinted a bank hatóság? Mégis, mi alapján azonosít valakit, ha nem a neve és a számlaszáma alapján? Majd felfüggeszti aki egy forumozó anonim valaki szerint gyanús?

Menj el a rendőrségre, és tegyél feljelentést. Ennél többet nem tehetsz.

nonolet # 2018.07.14. 01:59

Öröm és bódogság...

--
Milyen esetben nem tudják visszaszedni a pénzt?
Nyandm # 2018.07.13. 18:01

Tisztelt Nonolet!

Sikerrel zárult az ügyem. A bank ma reggel utalta vissza a pénzt. Hosszas beszélgetés után a bankfiókba panasszal éltem az eladóval szemben. Nagyon segítőkészek voltak bent. Kitértem a scamadvisor nevű oldalra is. Nem minden esetben tudják a pénzt vissza adni.

Köszönöm a segítségét.

nonolet # 2018.06.25. 18:06

Mindegy.... hogy USA vagy Kína.

A lényeg, hogy: az EU vámunión és ÁFA területén kívülről jön be az EU-ba.

Nyandm # 2018.06.25. 17:07

Tisztelt Nonolet!

A csomag kiindulási pontja az oldal szerint az Egyesült Államok azon belül pedig Illinois állam. Tehát ha hinni lehet az oldalnak nem Kínából jön. Köszönöm segítségét.

Üdv.: SD.

nonolet # 2018.06.24. 23:32

A bankod elmondja mit tegyél... 120 napod van.
(állítsd, hogy reklamáltál már és igazold is)

https://www.escalion.com/…utmutato.pdf

nonolet # 2018.06.24. 23:27

Azért ez egy kínai csomag ám!
Aminél még lesz magyar ÁFA-zás is elvben... a kiszállítás előtt.

Amiről kéne kapnod iratot.

Tájkép...
http://www.origo.hu/…amolasa.html

Nyandm # 2018.06.24. 19:56

Tisztelt Nonelet!

Időközben megtaláltam az ön által linkelt oldalt is. Amit elfelejtettem megemlíteni, hogy az oldalon ahol rendeltem van csomagkövetés opció (nem tracking number hanem csak az email címem kell megadni), ahol azt írja, hogy már itt a csomag Magyarországon. Ezt kb. 1,5 hete írja. Azóta nem történik semmi. Azt vettem észre, hogy két naponta küld az oldal valamilyen "megnyugtató" üzenetet, hogy az ember ne gyanakodjon. Pl.: most hagyta el a csomag a szortírozó központot. Na mármost én a DHL csomagküldö szolgalátnál dolgozom, és tudom ha egy csomag elhagyja a szortírozót akkor az már 1 max 2 nap és az ügyfélnél van.
Fizetni bankkártyával kellett egy befizetési ablakon keresztül, ahol persze szinte mindent meg kellett adnom (kártyán található szám, név, 3 jegyű bizt. kód). Ettől is félek, hogy a jövőben nem-e tudnak megkárosítani.

Ez esetben tudom a Charge back lehetőséget választani? Még ennyi idő elteltével is? Bankban mi a teendőm?

Köszönöm válaszát.

Üdvözlettel

Schuller Dávid

Nyandm # 2018.06.24. 19:56

Tisztelt Nonelet!

Időközben megtaláltam az ön által linkelt oldalt is. Amit elfelejtettem megemlíteni, hogy az oldalon ahol rendeltem van csomagkövetés opció (nem tracking number hanem csak az email címem kell megadni), ahol azt írja, hogy már itt a csomag Magyarországon. Ezt kb. 1,5 hete írja. Azóta nem történik semmi. Azt vettem észre, hogy két naponta küld az oldal valamilyen "megnyugtató" üzenetet, hogy az ember ne gyanakodjon. Pl.: most hagyta el a csomag a szortírozó központot. Na mármost én a DHL csomagküldö szolgalátnál dolgozom, és tudom ha egy csomag elhagyja a szortírozót akkor az már 1 max 2 nap és az ügyfélnél van.
Fizetni bankkártyával kellett egy befizetési ablakon keresztül, ahol persze szinte mindent meg kellett adnom (kártyán található szám, név, 3 jegyű bizt. kód). Ettől is félek, hogy a jövőben nem-e tudnak megkárosítani.

Ez esetben tudom a Charge back lehetőséget választani? Még ennyi idő elteltével is? Bankban mi a teendőm?

Köszönöm válaszát.

Üdvözlettel

Schuller Dávid

Nyandm # 2018.06.24. 19:56

Tisztelt Nonelet!

Időközben megtaláltam az ön által linkelt oldalt is. Amit elfelejtettem megemlíteni, hogy az oldalon ahol rendeltem van csomagkövetés opció (nem tracking number hanem csak az email címem kell megadni), ahol azt írja, hogy már itt a csomag Magyarországon. Ezt kb. 1,5 hete írja. Azóta nem történik semmi. Azt vettem észre, hogy két naponta küld az oldal valamilyen "megnyugtató" üzenetet, hogy az ember ne gyanakodjon. Pl.: most hagyta el a csomag a szortírozó központot. Na mármost én a DHL csomagküldö szolgalátnál dolgozom, és tudom ha egy csomag elhagyja a szortírozót akkor az már 1 max 2 nap és az ügyfélnél van.
Fizetni bankkártyával kellett egy befizetési ablakon keresztül, ahol persze szinte mindent meg kellett adnom (kártyán található szám, név, 3 jegyű bizt. kód). Ettől is félek, hogy a jövőben nem-e tudnak megkárosítani.

Ez esetben tudom a Charge back lehetőséget választani? Még ennyi idő elteltével is? Bankban mi a teendőm?

Köszönöm válaszát.

Üdvözlettel

Schuller Dávid

nonolet # 2018.06.24. 15:57

Egyébként...
https://www.scamadviser.com/…/cakayak.com

Másfelől 1 hónap kínából még nem feltétlenül végzetes.
Gyakran 2 hónap is eltelik mire megérkezik a cucc.

nonolet # 2018.06.24. 15:53

Így jár aki nem tudja a bölcs szabályt, hogy:

"Ha egy ajánlat túl jó, mondj nemet!!!!"

- -

Nade...

Milyen módon is fizettél igazából?!

Gondolom nem átutalással, hanem VALÓJÁBAN bankkártyával.

Ha igen, akkor akkor van remény.

A megoldás neve ekkor: charge back

Amit a bankodnál kell kezdeményezned.

A lényege, hogy: egyoldalúan visszaszeded a pénzed.

De ez átutalásra nem működik!

Hanem csakis a BANKKÁRTYÁVAL való fizetéskor.

- -

Épp ezért NEM UTALUNK ÁT pénzt előre senkinek a neten!!!

Hanem csakis bankkártyával fizetünk neki.

Mert a charge back jókora biztonságot ad a kártyával történt fizetés esetén.

Nyandm # 2018.06.24. 09:07

Tisztelt Tagok.

Valószínüsíthetően csalás áldozata lettem. Van egy oldal a neve: http://www.cakayak.com. Ide regisztráltam azzal a céllal, hogy rendeljek a kislányomnak egy vizi csúzdát. A párom látta hirdetésként az instagram oldalán őket. Az oldalon hatalmas akciókkal kecsegtetik az embert. Sajnos nem néztem kellően utána a dolgoknak, hogy maga a termék valójában mennyi lenne, sajnos elvakított a -75%-os kedvezmény felirat. Mint utólag kiderítettem a termék amit vásároltam tőlük 35ezer Ft-ért az a valóságban 300-400 ezer Ft lenne. A pénzt a weboldalon keresztül átutaltam nekik. Üzeneteimre nem reagálnak a terméket nem kaptam meg a mai napig sem. 1 hónapja már, hogy megrendeltem. Azt szeretném kérdezni, hogy mit tudnék tenni, hol tudnék bejelentést tenni és van-e rá esély a pénzem visszaszerzésére?

Köszönöm a válaszokat.

Üdvözlettel Schuller Dávid.

MezgaAli # 2018.06.23. 06:19

Vajon milyen rendőr ismerőse lehet az abasári férfinak, h azonnal elkapták a csalót?

http://www.origo.hu/…helyett.html

nonolet # 2018.06.12. 07:15

Szórakozásból.... kedves Beatrix.

Érdekes látni a sok síkhülye sirámait és tanulságos is.

nonolet # 2018.06.12. 07:13

Szórakozásból...

nonolet # 2018.06.12. 07:13

nonolet.

Hát ez a ponttal toldott nevű névbitorló meg ki a faszom ?!
Hé!!! kisköcsög ne provokálj!

metalmuvek # 2018.06.11. 17:33

Szia! Még valami? Mert ha nincs egyéb mondanivalód és ki okoskodtad magad, akkor nem szükséges tovább fárasztanod magad gépeléssel. Én többet nem fogok így járni, viszont remélem, hogy belefutsz hasonlóba, amikor én butázhatlak le.

nonolet # 2018.06.11. 14:44

metalmuvekj

"Az alapján nem lehet beazonosítani őket?"

Nos, ha csak egy csöpp esze is van
akkor nem lehet azonosítani ez alapján.

Sőt még bankszámla alapján se biztos.
Arra is vannak ismert módszerek.

-

A kérdésedből jól láthatóan kevéske eszed-logikád és valóság ismereted van.

Láthatóan a telefonszámos csalás trükkről sem hallottál még.
Pedig csak mostanában is többször volt téma a hírekben, indexen, sajtóban, stb.

Az ilyen buta-tájékozatlan embereknél pedig még az utolsó féleszű csaló is okosabb :-(
Ezért sikerül is átvernie őket...

nonolet # 2018.06.11. 14:35

MezgaAli

Tudod az igazi kapzsi-hülye az, akit ezek a csalók átvernek.

Ennyi.

metalmuvek # 2018.06.11. 13:26

Kedves Fórumozók!

Azt szeretném kérdezni, hogy a a csalók a levélváltások után megsemmisítik a levélfiókokat? Az alapján nem lehet beazonosítani őket?

Köszönettel,

Metalmuvek