Nos újra itt.
A nemzetközi arany minősítésű szolgáltató az ország egyik legnagyobb közszolgáltatója okt 11 .én írt egy levelet amiben a sok töltelék szövegen felül a következő is áll :
„ Bejelentésének érdemi ügyintézése céljából a további állásfoglalás kérése vált szükségessé.A társosztály válaszadását követően válik
lehetségessé a további a további ügyintézés, amely lezárásáról.....”
Eltelt 90 valahány nap és semmi.
Az ügy pikantériája, hogy semmi kártérítést nem kértem. ( Eddig ) Csak annyit hogy ismerjék el, hogy hülyék. Jó nem ilyen durván, hanem úgy hogy többféle megoldás is létezik. És ehhez egy értékesítési osztályvezető egy Bak Office vezető és természetesen egy ügyintéző adta a nevét. Jellemző, hogy a saját telefonjukat nem adták meg, ugyanakkor három vagy négy panasztételi fórumot, telefonnal emailla fax -szal stb. megadtak.
Mint írtam eddig semmit nem kértem, de most már más lesz a leányzó fekvése.