Szép napot!
A piros telefonos szolgáltatótól tavalyi évben „vásároltam” egy telefont. Rögtön ezután átmentem egy másik szolgáltatóhoz. A telefont egy bekövetkezett káresemény miatt, kaptam. (az előzőt nem tudta a biztosító javítani) Így kaptam egy teljesen új, más típusú telefont. A készülék meghibásodott, a volt szolgáltatóhoz bevéve elküldtek, mert Ők már nem foglalkoznak velem, intézzem magam. A márkaszervíz jótállási jegy és számla ellenében javítja garanciálisan a készüléket. A jótállási jegy megvan, de a számla nincs(nem is kaptam). A volt szolgáltatótól kérve a számla pótlását, elutasították, mert már több mint 1 éve felmondtam náluk a szolgáltatást és az „Adatkezelési tájékoztatóban” az van, hogy 1 év +30 nap. Sajnos ebből ki csúsztam. Van lehetőség mégis valami úton-módon pótolni a számlát? A jelenleg 1,5 éves készülékemet, amire még van 1,5 év garancia csak saját költségen tudom javíttatni. Előre is köszönöm a válaszokat!