Üdvözletem!
Egy nagy problémám lenne. Nemrégiben a cégünknél járt egy ügynök, persze a legnagyobb felfordulás közepén egy Svájci cég megbízásából. Előadta a mondandóját, majd adategyeztetés céljából kitöltött egy papírt a cégünk adataival, majd azzal, hogy amennyiben kívánjuk megrendelni a szolgáltatásukat, ezt a papírt faxoljuk el XY számra. És ezzel a lendülettel aláíratta a titkárnőnkkel.(Akinek mellesleg nincs a cégben aláírási joga.) Eltelt egy-két hónap, majd a napokban jött egy számla 690Euró-ról, hogy mi megrendeltük az ő szolgáltatásukat és fizessünk. Ezek után megnéztük a papírt, amit itthagyott az ügynök, valóban szerződés, de kizárólag angol szöveget tartalmaz, azt is miniatűr betűkkel.
Ezek után felhívtuk a svájci nagykövetséget, akik közölték, hogy nem mi vagyunk az első, sőt! Már rengetegen jelezték feléjük a problémát, de sajnos nem tudnak mit tenni az ügyben.
Lenne esetleg valakinek valamilyen ötlete? Mit lehetne tenni? Nem szeretnénk, ha a titkárnőnek kellene kifizetni a 170.000 Ft-ot!
Előre is köszönet minden hozzászólásért!
Üdv.
Tibike