Albérlet -

matthiasi # 2023.09.30. 05:56

Felettébb érdekes lenne ha pl. én egy pénz átvételre ügyvédet hívnák. Az még érdekesebb lenne ha egy átadás árvételre hívnák ügyvédet. Egyáltalán milyen minőségben lenne ott hogy belepofázzon kettőnk dolgába.
Ettől függetlenül második személyt tanúnak néha hívok.
Erre :
Aki majd felhívja a figyelmét a nyugtaadás szabályaira. Neked meg nem lesz gyomorgörcsöd.

S akkor tárgyalhattok a kaucióról is.
Nagy valószínűséggel egy ügyvéd kiszállásos óradíja vetekedne egy 4 évvel ezelőtt adott kaució összegével.

karola70 # 2023.09.30. 02:03

@Majordomus,

ezen gondolkodtam éppen tegnap és te is leírtad, köszönöm, rásegítettél a végső megoldásra. Keresnem kell egy ügyvédet, ebben végképp laikus vagyok, fogalmam nincs, merre induljak el, de meg kell oldjam.

Majordomus # 2023.09.29. 19:19

Nem egy ökör ára ha tényleg fogadsz egy ügyvédet arra az egy órára.
.
Aki majd felhívja a figyelmét a nyugtaadás szabályaira. Neked meg nem lesz gyomorgörcsöd.

S akkor tárgyalhattok a kaucióról is.

karola70 # 2023.09.29. 04:28

@Majordomus,

nem mondom, hogy nem vagyok ideges. Ez egy iszonyúan kellemetlen helyzet, főleg azok után, hogy az elmúlt 4 évben a kisfián kívül senkit nem hozott fel, most pedig megalázott egy sittes arcú taggal, aki végtelenül lekezelő és számomra arrogáns volt, így feltételezem, most 10-én sem egyedül jön a pénzért, ahogy az átadás-átvételnél sem lesz egyedül. Kvázi megfélemlítve éreztem magam az akkori adott helyzetben és most is így érzek.

Majordomus # 2023.09.28. 19:00

Vannak kényszerhelyzetek.

Remélem ezzel meg tudod fogni...

karola70 # 2023.09.28. 06:37

@Majordomus,

beszámolok mindenképpen neked, sajnálom, h nem kértelek meg, ajánlj nekem lakást, nagyon ritka az ilyen ember, mint te is, elveszett a mai világban a korrekt és tisztességes hozzáállás. Még egyszer köszönöm szépen a sok tanácsot, segítséget.

@alapos,