Ügyvédem elérhetetlen

Bébipolip # 2009.10.19. 22:23

Tiszetlt Fórumozók!

Úgy gondolom, ha már írtam tárgyalás előtt, úgy etikus ha írok tárgyalás után is. A helyzet az, hogy az ügyvédemről nem változott a véleményem, de a bíró nem volt részrehajó, elfogult!! Mint ahogy egy bírótól elvárható pártatlan volt és mindkét részről az igazság kiderítésére volt kíváncsi.

dart # 2009.10.18. 19:56

Ja, és én is köszönöm a hozzászólásokat.

dart # 2009.10.18. 19:54

Kovács Béla Sándor,
engem is érdekel, mit értesz mese alatt? Bébipolip egész hsz-ét, vagy csak részeg szomszédja állítását?

Kismukk,
Szerintem közvetlenül a tárgyalás előtt az ügyvéd nem mondhatja fel a megbízást. Az más kérdés, hogy megteszik, durván cserbenhagyva az ügyfelet.

dart # 2009.10.18. 19:34

Nagy nehezen vissza tudtam szerezni a papírjaimat az "ügyvédem"-től. Ez is olyan lehetett, mint Bébipolip ügyvédje. Az ördög ügyvédje.

Laikus vagyok és nem akarok butaságot írni, de,
az ügyvédekről szóló 1998. évi XI. törvény 24. § (1) kimondja:
"Az ügyvéd nem köteles a megbízást elfogadni, és az elfogadott megbízást bármikor, indokolás nélkül, írásban felmondhatja. A felmondási idő a megbízó értesítésétől számított 15 nap. Az ügyvéd a felmondási idő alatt is köteles a megbízó érdekében eljárni."

Nem lehet, hogy Bébipolip jogsértés áldozata, hiszen nem telt el 15 nap?

Bébipolip # 2009.10.18. 14:06

Köszönöm mindenkinek a hozzászólását. Az ügyvédemtől már én tudom, hogy megvállok, de ő még nem tudja, mert ezt holnap jelentem be a bíróságon. A bírót pedig megkérem halassza el a tárgyalást arra való tekintettel, hogy a hétvége közbejöttével már nem tudtam ügyvédet keresni. Igazából ügyvédet tudtam keresni, de senki nem volt szabad hétfőn délelőtt. Szerintem, ha a bíró nem elfogult, akkor meg fogja engedni a tárgyalás elnapolását.

Kovács Béla Sándornak