Pédé, a biztosítását, adóját felesleges fizetnie, ki kell(-ett volna)vonatnia a forgalomból. A tartozása Önnek is a kocsitól függetlenül fennáll. Ha nem fizeti, hamarosan követlni fogják.
Ha jól értettem akkor az autót Apeh tartozás miatt lefoglalták és a becsértéket is meg állapították. Ha így van nincs teendő:Meg kell várni míg az Apeh elárverezi…:)
Jól érti részben.Csak már ezen is túl vagyok mint irtam piaci értéket nem képvisel ezért az Apeh-nak nem kell.Levették róla a terhelést és számukra ez az autó nem is létezik már.Visszahelyezték forgalomba is.
2 évvel ezelőtt vásároltunk egy autót a férjemmel az én nevemre, természetesen hitelre, melyet tavaly télen egy baleset során totálkárosra törtünk. Casco biztosítás nem volt rajta. Ismerősök javaslatára nem jelentettük be a banknak, mert úgy tudtuk, hogy akkor egy összegben ki kell fizetnünk a hitelt. Erre sajnos nem volt módunk, így a részelteket, és a biztosítást továbbra is fizettük. 2 héttel ezelőtt a férjem meghalt, és én itt maradtam 2 gyerekkel, albérletben. Gyesen a másodikkal.
Tulajdonképpen lehetetlen számomra, hogy a továbbiakban fizetni tudjam az amúgy is roncs autó részleteit.
Milyen szankciókra számíthatok a bank, vagy a behajtó cég részéről?
Ha jól értettem akkor az autót Apeh tartozás miatt lefoglalták és a becsértéket is meg állapították. Ha így van nincs teendő:Meg kell várni míg az Apeh elárverezi...:)
Kérdésem egy autóhitellel kapcsolatos.Vásároltam kb 4-5 éve egy autót.Egy része készpénzben lett fizetve de muszály volt hozzá hitelt is felvenni.Közben tönkrement az üzlet igy nem tudtam fizetni az autó hitelét.A bank várt 2 hónapot majd a harmadik hónap elején jöttek lefoglalni.Mivel ki tudtam fizetni a 3 hónapot nem vitték el.Majd rögtön sikerült megcsúsznom a következő 2 hónappal is és megint megjelentek az autóért.Ezt is kifizettem.Csak hogy a hagyomány folytatódjon ismét nem sikerült fizetnem 1,2,3,4... hónapig és azóta se.Ez már kb 3-4 éve volt.Azóta a bankról semmit se hallottam kivéve azt a levelet amit küldtek hogy a hitelt nem fizetés miatt lezárták és fizessem be a teljes összeget amivel tartozok.Én ezt nem tettem meg de azóta se jöttek se az autóért se a pénzért se semmiért.Beszéltem velük telefonon (akkor még csak kb. 1 év telt el) és a telefonos kolléganő nagy és hosszadalmas kérések után annyit mondott hogy neki nem lenne szabad ezt elmondani de mikor mi megkötöttük a szerződést akkor ők még csak az elején jártak ezeknek a hiteleknek és sikerült egy rossz szerződést kötniük velem ezért nem tudnak semmit se tenni.Kérdésem: Én se? Az autó egyébként piaci értéket nem képvisel erről hivatalos papirom is van (APEH tartozás miatt lett felértékelve).Tehát én tárolom a bank autóját 4 éve és se törzskönyv se hitel se hely az udvaron és még használhatatlan is.Mi lehet ilyenkor a megoldás? Válaszát elöre is köszönöm.
2000. szeptember 19-én úgy hagytad el az országot, hogy az autóra felvett hitelt hítva hagytad - azt a kereskedő nevedben és helyetted semmiképp nem rendezhette le.
A kereskedőnek az autó tovább értékesítésére adhattál csak megbízást, hogy ez azóta megvalósult-e és ha igen akkor hol az autó vételára, ezzel kapcsolatban külön kell eljárnod - már amennyiben ama kereskedés létezik még...
Aztán az autó kötelező felelősségbiztosítása és a súlyadó dolgai is csak nyomhatja a vállad mindmáig - és a fizetendőket -, mert egy autó eladását hivatalosan is be kell jelenteni, ergo leíratni a nevedről.
És főleg mielőbb vedd fel a kapcsolatot a banknak, tisztázandó a hiteltartozás dolgát, aztán mielőbb rendezd azt - akár bankátutalással is -, mert a kamat az nagyon tud ketyegni.
Valószínű, hogy a végrehajtótól kérhetsz részletfizetésre lehetőséget, de ez sincs ingyen.
A bankkal ill. a végrehajtóval levélben/faxon/e-mailban is tudsz kapcsolatot teremteni, a telefonbeszélhetésen kívül.
Az hogy történt-e elévülés az esetedben azt csak az összes papír gondos átnézése alapján tudná egy hozzáértő megmondani., ezen papírok a banknál és/vagy a végrehajtónál fekszenek el.
Könnyen előfordulhat, hogy pár napra haza kell jönnöd saját magad kezedbe benni a dolgokat.
Azzal a keressel fordulok Onhoz, hogy adossag alakult ki egy bankkal szemben Nekem, amirol nem is volt tudomasom. Le kell irjam mi is tortent velem. 1999 Augusztusaban vettem egy gepjarmuvet kolcson es onresz segitsegevel.Az eletem ugy alakult hogy kulfoldre mentem ra egy evre.2000 Szeptember 18.-an visszavittem a gepkocsit ahhoz a kereskedohoz akitol az autot vettem.O azt mondta mindent elintez es kuldik az ertesitest.Sajnos, en 2000 Szeptember 19.-en elhagytam a Magyarorszagot.Az orszag ahova mentem, bevonta minden papiromat a bevandorlasi szabalyoknak megfeleloen es csak 2004-ben kaptam vissza.Szoval az eltelt 4 ev alatt nem tudtam utazni.Azt hozza kell tennem hogy senki ismerosom nem maradt otthon aki barmilyen ugyemet intezni vagy barmilyen levelet a reszemre fel tudott volna venni.2006 Decembereben mentem haza eloszor es azota sem voltam.Akkor egy ismerosom megengedte hogy bejelentkezhetek hozza, igy lett lakcimem amivel a lejart papirjaimat elintezhettem.Kb. harom hetet tartozkodtam otthon aztan vissza a mostani eletemben.Nem olyan regen kaptak az ismerosomek egy levelet az en nevemre egy vegrehajtotol.A level egy letiltas volt, amiben en mint ados koteles vagyok kifezetni egy nagyobb osszeget es a hozzatartozo kamatokkal es vegrehajtasi illetve birosagi koltsegekkel egyutt.A birosagi vegzes a level szerint 2001 Augusztus 17.-tol szamitjak a 29.84% kamatot...Szoval a kerdesem az, hogy ez a fajta adossag elevul-e valaha?Illetve, mivel en nem tartozokodtam otthon es nem volt rola tudomasom, van-e olyan lehetosegem hogy a toke es egyebb koltsegeket kifizetnek, de a kamatot nem szandekozom.Vagy egyaltalan milyen megoldasok leteznek?Mi lett a kocsival es annak az araval, ha egyaltalan ertekesitettek?
Nem tudom, milyen elszámolást kaptál, mit jelent az, hogy "záró". Általában olyan elszámolást szoktak küldeni évfordulókor, ami
vagy tartalmazza az összes befizetett törlesztést és a meg nem fizetett részleteket is
vagy csak annyit ír, hogy x napon y forint/EUR stb. követelést tartanak nyilván.
Ha az ügyfél elmarad a befizetésekkel, akkor a bankok általában az ún. "puha behajtással" próbálkoznak először - telefonon felhívnak és figyelmeztetnek. Utána megy a tértis levél. Nem lehet, hogy az a "behajtó" a bank alkalmazottja volt?
Köszi nandy! Holnap tüzetesen átolvasom, mert úgy látszik, nem akar a kedves "főnök" visszahívni.(ma is hagytam neki üzenetet, és 100%-ra megígérték, hogy visszahív) És utána megy a levél. csak jó lenne vhogyan hivatalos formában megírni azt a levelet, de majd kitalálom. Az biztos, hogy mindent leírok nekik az elejétől a végéig. Annyit kérdeznék még Tőled, hogy ha év végén kiküldték a záró elszámolást, és azon semmilyen tartozás nincsen, akkor most felmondták vagy nem? Lehet-e ebből következtetni bármire is? Úgy gondolom, ha egyszer felmondanak egy szerződést, akkor az éves elszámolón rajta kell lennie annak az összegnek, amivel a felmondáskor tartoztam. Vagy nem így van?
Mi van akkor, ha nincs benne (ÁSZF)az, hogy először fel kell szólítania? vagy az felszólításnak számít, ha a behajtó kihoz egy fénymásolt levelet, amin rajta van az eddig befizetett, az elmaradás stb.? Mert ha igen, akkor kaptam felszólítást, de akkor ez igencsak minősíti az adott bankot, mert sztem először a banknak kellett volna írnia egy levelet, hogy te b. ügyfél ennyi elmaradásod van, fizess x napon belül, mert ha nem fizetsz, akkor felmondjuk és kiadjuk behajtó cégnek. És ha még jól is végzi a dolgát a bank, akkor tértivevényes, ajánlottan küldi, nem? Vagy csak ajánlottan.De ez nem történt meg. Csak a behajtótól jött(ha gondolod, majd holnap leírom, mi van benne). Most befejezem, mert megint rémálmaim lesznek. Szia
Talán van benne olyan rendelkezés, hogy nemfizetés esetén először fel kell szólítani írásban (!!!) az ügyfelet, és ha erre sem fizet x napon belül, csak azután mondhatja fel a szerződést.
Sziasztok! Újra itt! leírom a fejleményeket az üggyel kapcs.-ban. Képzeljétek, sikerült kérni egy (ismerős által) egy lezárást az autóra, mert nekünk nem adták ki. Kiderült, hogy semmilyen behajtási ktsg. nincs az autón!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ezek után kicsit megnyugodtunk, de kb. 1 hétre rá, jött egy telefon, hogy mi lesz, mikor fizetjük be a beh-i ktsgt. Egyébként mindent lerendeztem, így törlesztőrészlet elmaradás már nem volt, és az aktuális részlet is be volt fizetve. Elmondtam az üi.-nek, hogy miről beszél, és hivatkoztam a lezárási papírra. teljesen kiakadt, hogy ki volt az, aki az engedélye nélkül ezt kiadta, mert minden kérés az üggyel kapcs-ban csak hozzá futhat be. A lényeg az volt, hogy megmondtam, nem fizetem ki, és erre ő kérte annak az üi.-nek e nevét, aki ezt a zárárst elküldte. Természetesen nem küldtem el)lehet kellett volna, nem tudom). Egy idő után hívott a felettese, és kérte, hogy küldjem el a nevét, sőt az egész papírt neki, mert szeretné átnézni. Mondtam neki, hogy úgy gondolom, hogy bármilyen papír, amit a bank küld, meg kell, hogy legyen nekik is, főleg, ha fax-on küldik. Erre nem tudott mit mondani, de továbbra is kérte. Még azt is eleresztette, hogy majd akkor kifizeti helyettem az az üi. Idén áprilisig jöttek a csekkek, rendesen fizettük,megjött az évvégi záró levél is, amin semmilyen tartozás(se tőke, se kamat, sm egyéb) nincs!!!!!!!!!!!! Áprilisban nem jött csekk, gondoltam a postás hibájából , mert tünt már el levelem. Májusban, júniusban , júliusban sem, de mivel nem akartam, hogy baj legyen, bementem az egyik fiókjukba, és minden hónapban befizettem a részleteket. Pár nappal ezelőtt gondoltam, megkérdezem, mi a probléma, hát a kedves üfsz-os mondja, hogy a szerződés még tavaly évvégétől fel van mondva!!!!!!!!! Azóta nem állították vissza. Kérdem én, ha van egy bizonyíték a kezemben(lezárás), semmilyen levél( egyébként a felmondó levél sem jött meg!!!!), + ott az évvégi értesítő is, akkor mi a jó fr-ot csináljak ezek után? Próbáltam felvenni a kapcsolatot az illetékessel, de se nem veszi fel, se nem hív vissza stb. Azt mondták, hogy 2 napjuk van visszahívni a k.üfelet. Ja, és okt.-ben lejár az egész szerződésünk, de az egyenleg sem stimmel. Egyébként e felettessel közöltem,(amikor a lezárás megjött), hogy ez egy bizonyíték a kezemben, és sztem jobb, ha visszaállítja a szerződést. Mit tehetek szerintetek? Köszi!
Az az autó NEM a tiéd - a banké, és mindaddig az övé amíg a hitelkölcsön + kamat + kezelési költségek maradéktalanul ki nincsenek egyenlítve.
Tehát joga van felmondani a szerződést akár 2 hónap elmaradás miatt is., ebben az esetben kocsi el, te meg fizetsz a semmi után még ki tudja meddig havonta. (Sajnos egyre többen vannak az országban hasonló helyzetben.)
Az ügyintéző naponta tucatnyi ügyféllel értekezik, így a legjobb szándék is kevés lehet ahhoz, hogy egy több hónappal ezelőtti telefonbeszélgetést "vágjon". Meg főleg ha az őrá nézve - mint esetleg ügyintézési mulasztás - letolást edményezhet.
Ha az igazgatót és/vagy a jogászt nem tudod elérni, marad az ügyintéző., ülj le ővele szembe, próbáljatok kölcsönös megoldásra jutni.
Mert hiszen csak egy átmeneti fizetési nehézségről van szó, melyet már rég lerendeztél volna ha adnának csekket. Aztán minden megy tovább a maga előírt útján.
Esetleg - és kényszerűségből - bevállalt szerződésmódosítás: a kamat picivel magasabb lesz a továbbaikban.
Nézd, telefonba mi a fenét tud "érdemlegesen" mondani az ügyintéző., a telefonbeszélgetésbe akár bele is hallgathat a cégtől valaki belső ellenőr - vélem én, tudatlanként. Ellenben személyesen, négyszemközt, röviden, másként mehetnek a dolgok. Vigyél egy doboz bonbont.
Köszi Monalisa a választ. Az a baj, hogy vidéken lakunk és még időpontot sem lehetne egyeztetni a bankvezetővel, mert nem adják meg az elérhetőségét, és folyamatosan ehhez az illetőhöz írányítanak. Állandóan falba ütközök, de a végén mindig ugyanoda jutok. valahogyan meg kellene szereznem a telcsiszámát, de nme tudom, hogyan. Nem tudok már szabit kivenni, de délutánra kell mindig mennem dolgozni, így délelőtt fel tudnék menni a bankba,csak ha nem lesz bent, akkor így jártam. Azért megpróbálom. Te mit gondolsz erről az egészről? Elvihetik az autómat?
Erre én ismét elmondtam az augusztusi beszélgetést és a pár naposat is. Azt mondta, utánanéz. Közben én befizettem a második felét is, és a 2.havi törlesztőt is.( lefaxoltam a befizetést), sőt már aza aktuálist is. Pár nap múlva felhívott, és közölte, minden jogos volt, az aug-i besz. nincs sehol. Azt mondta, megígéri, hogy a behajtók nem fognak zaklatni.Ennek ellenére, néhány napja kaptam egy sms-t, amelyben közölték, hogy sürgősen hívjam fel őket, mert az xy.bank megbízásából kerestek. Felhívtam, de a nő olyan felháborító hangnemben beszélt velem, hogy azt nem írhatom le, és közölte, hogy pár perce beszélt a BANKBAN LEVŐ KOLLÉGÁJÁVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!, és ő azt mondta, hogy 150000!!!!!!!!!!!!! ft tartozásom van még. Felhívtam a kollégát, aki ugye megígérte... azt felelte, hogy nem érti a behajtókat, és ő nem mondta, hogy 150ezerrel tartozok, de majd ,mindjárt felhívja őket, de különben megérthetem, mert ők is megdolgoztak a pénzükért. Kérdeztem, mi kerül 48 ezerbe, a levél?meg az sms, vagy az egyszeri utiktsg? de különben is, addig nem állítja vissza a szerződést, amíg ez nincs kifizetve. Megkérdezte, hogy mi lenne, ha nem a törlesztőrészleteket fizetném be, hanem a beh.-i ktsg-et. Kérdeztem:igen, akkor megint lesz 2 havi elmaradás, ami miatt felmondják a szerződést, és kezdődik minden előlről, és egyébként is sztem a banknak az a fontos, hogy a törlesztők , kamatok be legyenek fizetve és legutolsó a behajt.-i kts. Kértem, engedjék el ezt vagy adjanak részletfizetést, de erre azt mondta, max 2 részlet lehet, elengedni nem tudják, de ha írok a felettesének( akinek a nevét, tszámát nem adhatja meg, amit persze kértem), akkor majd ő továbbítja neki a levelemet és ő majd eldönti.Persze a levelet neki címezzem, majd ő továbbítja. Szerintem nem lesz ez a levél továbbítva, mert úgy gondolom, ő és a behajtók öszejátszanak és az ő markát is pénz üti. Tehát nekem fizetni kell, ha törik, ha szakad. Egyébként rajta kívül nem jutok el se a bank jogászához, se a jogi osztályhoz, csak hozzá. Ezért kérlek Benneteket, hogy segítsetek! A másik, amitől félek, hogy a behajtók elvihetik az autót, mivel nincs visszaállítva a szerződésem, és ráadásul nem is garázsban áll( a hitelből is csak 1 év van már hátra). Segítségeteket köszönöm.
Sziasztok! Bocsi, hogy az előző témában nem írtam semmit, de tegnap kétszer is elszállt az éterben a levelem, így most kipróbáltam. Szóval,a segítségetekre lenne szükségem. 3 évvel ezelőtt vettünk egy autót hitelre, amit rendesen fizettünk is. Most augusztusban felhívtam a bankot, hogy 2 havi részletre halasztást kérjek, mert októberben nagyobb kiadásunk lesz. Azt válaszolták, rendben, rögzítik a gépben. Októberben felhívtam őket, hogy másnap befizetem az egyik havi elmaradásom felét, jövő héten a másikat, és a hétvégén a második havi elmaradást. Azt válaszolta a hölgy, hogy rendben, de nme garantálja , hogy nem mondják fel a szerződést. Én utaltam az augusztusi beszélgetésre, amire az volt a válasza, hogy nincs a gépben semmi sem ezzel kapcs.-ban. Másnap befizettem úgy, ahogyan megbeszéltük, de ennek ellenére két nap múlva egy behajtócég embere telefonált, hogy keresett otthon, de mivel nem tartózkodtam a lakásban, hagyott egy levelet, mert a bank felmondta az autóhitel szerződést. Azonnal hívtam a bankot, ahol átirányítottak ahhoz, aki felmondta a szerződést. Azt mondta, jogosan történt, mert 90!!!!!!! nap a hátralék. Mondtam neki, hogy szerintem csak 60, erre ő:akkor is jogos, mert 60 napot meghaladó tartozásra is felmondhatják.Folyt.köv.
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Testreszabhatja a cookie-kategóriákra vonatkozó hozzájárulási beállításokat, valamint a Célok és szolgáltatások, valamint a Szállítók hirdetéskövetési beállításait. Részletes hozzájárulást adhat minden és . A legtöbb eladó kifejezett hozzájárulást igényel a személyes adatok feldolgozásához, míg néhányan jogos érdekre támaszkodnak. Önnek azonban jogában áll tiltakozni a jogos érdekük felhasználása ellen.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen nyilatkozatban felsorolt célokkal és szervezetekkel kapcsolatos döntéseit a rendszer digitális jelek (például karakterlánc) formájában menti és teszi elérhetővé ezen szervezetek számára. Erre azért van szükség, hogy mind a szolgáltatás, mind az említett szervezetek figyelemmel lehessenek ezen döntésekre.
Amikor Ön felkeres egy weboldalt, és az felteszi Önnek a kérdést, hogy hozzájárul-e ahhoz, hogy felhasználják a profilját személyre szabott hirdetések megjelenítéséhez, illetve megtagadja-e az ehhez való hozzájárulását, az Ön választását a rendszer elmenti és elérhetővé teszi a hirdetési szolgáltatók részére, így az Ön számára megjelenített hirdetések esetében figyelembe veszik ezt a választást.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.