A Ctv. 7. § (1) bekezdése szerint
„A cég székhelye a központi ügyintézés helye”
De mi van akkor, ha a cégiroda állandóan zárva, tényleges ügyintézés nem folyik, telefont nem veszik fel?
Mert a mi rt-nk cégirodája ilyen!
A honlapon az áll, hogy ügyfélfogadás előzetes időpont egyeztetéssel. És mellette a telefon, - amit soha senki nem vesz fel. Tértivevényre küldött időpontkérésre semmi válasz. Ez tehát fából vaskarika...
Bejelentettük a CB-nek. Amire a válasz: a bejegyzett telephelyen a leveleket átveszik, a cégigazgatót nyilatkoztatta a CB és ő azt nyilatkozta, hogy a cégiroda rendben működik.
(...és ezt a CB készséggel elhiszi).
A CB értelmezése szerint minden oké, ha a tértivevényes leveleket a cimen átveszik. Azonban, a Ctv-ben ilyen kritérium nem szerepel hogy "tértivevényes küldemény átvétele a cégiroda működésének bizonyitéka".
Kérdésem a tisztelt fórumozókhoz:
- mi a jogszabályi kritériuma, leirása hogy a "cégiroda a központi ügyintézés helye"? Mitől tekinthető létezőnek, valóságosnak a központi ügyintézés?
- hogyan dönthető meg a CB merev és leszűkitett tértivevényes értelmezése?
Hogyan bizonyitsuk a CB számára is elfogadhatóan hogy a cégiroda nem működik, ott nemhogy központi ügyintézés nem folyik, de semmit nem lehet elintézni...?