Franciaágy csere / visszaküldés


Szomorú örökös # 2025.06.12. 11:39

eulimen

Persze, az ágy magától ugrik le az autóra az emeletről, a mukik meg hobbikardiózás keretében izzadnak meg a régi elcipelésével és kirakodásával...

Az ágy leszállítása az autóhoz az egy külön történet, külön szerepel az árajánlatban is. Én a szállítási költségről beszélek. Ha nem kellene a „régi” ágyat elszállítani, az autó akkor is gurulna vissza a telephelyre.

eulimen # 2025.06.12. 07:42

@ezso
Még 14 napon belül vagyok és elállhatnék, de közölték, hogy ők nem visznek el semmit, csak saját költségre küldhetem vissza, ami magán fuvarozónál drága, a hivatalosaknál nem tudom ki vállal, ilyen szállítást és mennyiért... (DHL, UPS, GLS, Posta, stb.)
Hmmm hát lehet, hogy saját költségre pont ugyanannyi lesz, mint a 20e ügyintézési költséggel. Í.j. Nyilván legközelebb sűrűbben használod majd a mérőszalagot, meg nyomtok pár próbafekvést és -hencsergést más bútoráruházban a standard matracszélességeken.

@Szomorú örökös
Azt már én is kicsit nehezményezem, hogy a teljes szállítási költséget számolják fel mindkét ágyra,
Persze, az ágy magától ugrik le az autóra az emeletről, a mukik meg hobbikardiózás keretében izzadnak meg a régi elcipelésével és kirakodásával...

Szomorú örökös # 2025.06.12. 05:34

ezso

Rendeltem egy 140X200cm-es franciaágyat a nyíregyházi www.nonstopbutor.hu - ról Budapestre......Sajnos az ágy kicsinek bizonyult és szerettük volna kicserélni egy 160X200cm-esre.
Hmmm...webáruházból ágyat rendelni, majd kicseréltetni ilyen indokkal? Felettébbb érdekes...de mostanában ez divat lett.

Hajlandó lennék kifizetni 35.356Ft-ot, tehát TIZSZERESÉT a két ágy közötti különbözetnek, de a 20.000Ft.-ot nem érzem jogosnak a semmiért.
Ugye, nem gondolod te sem komolyan, hogy egy x napi használat után majd csak úgy lazán kicserélik neked csakis a különbözetért (meg a szállításért) cserébe? Ők tulajdonképpen egy használt ágyat kapnak vissza, amit már teljes áron nem lehet értékesíteni, te pedig ismét egy vadonat új ágyat fogsz az otthonodban tudni. Azért titokban ők is reménykednek, hogy nehogy ez is kicsi legyen.

Na de hát ezzel jár, ha az ember egy ágyat a netről rendel. Egyébként meg úgy gondolom, hogy ők ezt egyfajta ügyviteli költségként számolják fel, még ha te nem is tartod ezt igazságosnak. Azt már én is kicsit nehezményezem, hogy a teljes szállítási költséget számolják fel mindkét ágyra, holott az autó akkor is egyszer menne oda-vissza csak, ha te most ismét egyetlen ágyat rendelnél tőlük, max. így visszafelé sem üresen megy. Arról nem is beszélve, hogy a csere időpontját is majd ők határozzák meg. Ha csak az új ágyat rendelted, nyilván nem ilyen lassan történt a kiszállítás.

Még 14 napon belül vagyok és elállhatnék, de közölték, hogy ők nem visznek el semmit, csak saját költségre küldhetem vissza, ami magán fuvarozónál drága, a hivatalosaknál nem tudom ki vállal, ilyen szállítást és mennyiért... (DHL, UPS, GLS, Posta, stb.)
És milyen igazuk van - bár nem mindenben! Gondolom így akarták elvenni a kedvedet az elállástól. Amikor én anno egy üzlet webáruházából rendeltem egy autóalkatrészt, ami természetesen nem az volt, mint amit én kértem, akkor először velem is kekeckedtek, legfőképp, hogy az autómba ez nem is beszerelhető - ami persze cáfolódott, mert azóta is üzemel benne - majd a végén saját költségemen vissza kellett küldenem nekik, de nyilván kísérőlevelet is kaptak mellé. Azonban csakis az áru értékét kaptam vissza, a visszaszállítási díjat nem. Az EMAG ezt sokkal korrektebbül kezeli, mert tőlük mindent visszakapsz, nyilván ők féltik a hírnevüket.

ezso # 2025.06.11. 13:13

Kedves Szakértők, Hozzáértők!

A következőben kérném a segítségeteket.
Rendeltem egy 140X200cm-es franciaágyat a nyíregyházi www.nonstopbutor.hu - ról Budapestre.
Minden extrával 133.833Ft volt + 17.000Ft. \\\"jatt\\\", hogy az elsőről levigyék a régi ágyat. (csak le, nem el és a 17k-ról nincs számla, csak a pontosság kedvéért leírtam)
Sajnos az ágy kicsinek bizonyult és szerettük volna kicserélni egy 160X200cm-esre.
A két méret közötti árkülönbség mindössze 3.500Ft lenne. Természetesen mivel hibáztam, nyilván fizettem volna a további költségeket, szállítási, le-felhozás, de ezt a levelet kaptam:

\\\"A kért csere megoldható, de sajnos nem ma és nem is holnap. Országosan szállítunk és nem járunk minden héten arra. A terméket csak hibátlan, tiszta állapotban tudjuk visszavenni. Telefonon fogjuk értesíteni a csere időpontjáról. A cserének az alábbi költségei lennének:
Termék csere díja: 20.000 Ft.
A régi és az új ágy ár különbözete: 3.500 Ft.
Új ágy házhozszállítás díja: 9.928 Ft
Új ágy házba szállítás díja: 6.000 Ft
Régi ágy házhozszállítás díja: 9.928 Ft
Régi ágy házba szállítás díja: 6.000 Ft

Összesen fizetendő: 55.356 Ft.

Legyen szíves visszajelezni, hogy ez így megfelel Önnek!\\\"

Hajlandó lennék kifizetni 35.356Ft-ot, tehát TIZSZERESÉT a két ágy közötti különbözetnek, de a 20.000Ft.-ot nem érzem jogosnak a semmiért. Beszéltem az ügyfélszolgálattal kétszer is, de állítólag a főnök(ség) elutasította a kérésemet.
Még 14 napon belül vagyok és elállhatnék, de közölték, hogy ők nem visznek el semmit, csak saját költségre küldhetem vissza, ami magán fuvarozónál drága, a hivatalosaknál nem tudom ki vállal, ilyen szállítást és mennyiért... (DHL, UPS, GLS, Posta, stb.)

Abban kérném a segítségeteket, hogy mit tehetek, tehetek-e valamit, vagy ti mit csinálnátok?
Hozzáteszem a "hibámért" 10X-es árat fizetnék, de a 20ezer Ft. szerintem nem korrekt és úgy állok anyagilag, hogy nekem ez a pénz is sokat számít.

Köszönöm, hogy elolvastad!