Tisztelt Fórumozók!
Az alábbi esetre vonatkozóan kérném véleményeteket.
Saját tulajdonú üzletemben feleségem vállalkozóként dolgozik. Kb. 10 éve kötöttünk szolgáltatói szerződést a UPC Magyarország Kft.-vel, televízió, telefon és internet szolgáltatásra.
Ez év tavaszán felkerestük a szolgáltató helyi ügyfélszolgálatát és kértük a tv előfizetés megszüntetését. Ennek oka a kiadáscsökkentésen kívül, feleségem egészségromlása volt.
Ott, akkor aláírattak velem bizonyos iratokat, de semmi olyan nem hangzott el az ügyintéző részéről, ami elgondolkodtatott volna. 2-3 hónappal később feleségem egy szemére elvesztette a látását és úgy gondoltuk megszünteti a vállalkozást. Én akkor a UPC Kft felé felmondtam a teljes szolgáltatást és a kft nálunk lévő eszközét (modem?) visszavittem az ügyfélszolgálatukra.
Júliusban érkezett egy – 508 forintos számla, és én akkor azt hittem elrendeztetett .Tévedtem.
Augusztus 01. napi keltezéssel –aug. 18.-i befizetési határidővel kaptam egy 24 874 Ft összegű kötbérről szóló számlát.
Feleségem felhívta a szolgáltatót, hogy tájékozódjon tartozás mibenlétéről.
Az ügyintéző hölgy arról tájékoztatta, hogy a fizetési kötelezettségünk a hűségnyilatkozat megszegése miatt keletkezett. Ez a közlés elsőre kiverte a biztosítékot, hiszen mi már 10 éve voltunk hűséges és pontosan fizető ügyfelük. Igen ám, de az ügyintéző azt közölte, hogy amikor a tv előfizetést megszüntettük újra indult a hűség program. Feleségem közölte vele, hogy minket erről senki nem tájékoztatott, azt a tájékoztatást kapta, hogy erről e-mailben tájékoztattak.
Miután meggyőződtem arról , hogy semmiféle e-mailt említett cégtől nem kaptam , azt gondoltam, hogy mielőtt fizetnék, levélben megkeresem a kft ügyvezetőjét. Gyorsabbnak kellett volna lennem. A fizetési határidő letelte után egy hónappal, mobiltelefonomra érkezett egy SMS, hogy az abban megjelölt telefonszámot hívjam fel, számlaegyeztetés céljából.
Felhívtam. Nem a UPU Kft volt, mint azt reméltem, hanem egy CREDIT EXPRESS nevezetű követelésbehajtó cég. Az első döbbenetet az okozott, honnan ismerheti ez a cég az én mobiltelefonszámomat?A beszélgetés során a vonal túlsó végén lévő hölgy személyes adataim egyeztetésére szólított fel, és én már nem is emlékszem azokból, mit mondtam el neki , amikor is rádöbbentem miről van szó és bontottam a beszélgetést..
Ezek után feleségem elkövette azt a könnyelműséget, hogy átutaltatta a UPC számlájára a 24 874 forintot, melynek jogosságát még ma is vitatom.
A rém állom azonban innentől fogva következik.
Sima(nem ajánlott ) levelet küldött a creditexpress, mint a UPC Kft megbízottja és egyúttal mellékelt egy 30113 forintról – címükre - kiállított sárga csekket. Nos én erre nem is óhajtottam reagálni, de ők naponta többször, minden alkalommal más telefonszámról hívogatnak,. Feleségemnek semmilyen tájékoztatást nem adnak, csal annyit, hogy én hívjam fel őket. Már élni sem hagynak az örökös zaklatásuk miatt,
A következő kérdések vetődnek fel. Túl azon, hogy a UPC Kft által kiszámlázott kötbér jogosságát vitatom
zaklató követelésbewhajtó
patriota
2014.10.02. 08:35
pappcs
#
2014.10.02. 08:39
Tipikus magyar szürkemarha... jön a "behajtótól" a telefon meg a levél és fizet, aztán meg hőbörög hogy nem ismeri el.. Nos, nem kellett volna ezt a tételt befizetni, ezeket a behajtócégeket megle kell nagyívbe.. semmit se tehet, közjegyzőjöz meg egy év után értelme nincs menni, mert elévül addigra a tartozás..
kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02
Címkék
adatvédelem
adózás
alapjogok
Alkotmánybíróság
alkotmányjog
bíróság
büntetés-végrehajtás
büntetőeljárás
büntetőjog
egészségügy
Európai Bizottság
Európai Parlament
Európai Unió
Európai Unió Bírósága
Európai Unió joga
fogyasztóvédelem
GVH
igazságszolgáltatás
Internet
jogalkotás
kereskedelem
kormányzat
környezetvédelem
közigazgatás
közlekedés
munkajog
médiajog
NAV
OBH - Országos Bírósági Hivatal
oktatásügy
ombudsman
Országház
polgári eljárásjog
polgári jog
pr
pénzügyi jog
rendőrség
Románia
szerzői jog
törvényhozás
versenyjog
választás
önkormányzatok
ügyvédség
ügyészség