bérelszámolási papír hiánya!


fiu84 # 2005.02.15. 11:28

Helló!

Éves elszámolást kapunk abban le van bontva hónapokra,de nem kűldenek ki havonta arról semmiylen papírt,hogy mennyit kerestünk,mennyit dolgoztunk és arra miért és mennyit vontak le...
A vezetőn elmondása szerint náluk ez a rendszer és kész.Ha valakit érdekel bent szivesen megmutatja.Előzőleg viszont a másik cég kűldött ki mindig papírt...nem kötelességük havi elszámolást kűldeni?

K_Peti # 2005.02.09. 16:14

Irasban tertivevenyes levelben hogy kesobb ne legye belole problema.

Karika # 2005.02.09. 14:40

Itt van az Mt. (1992. évi XXII. tv.) vonatkozó része:

"160. § A munkavállaló részére munkabéréről részletes írásbeli elszámolást kell adni. Az elszámolásnak olyannak kell lennie, hogy a munkavállaló a kiszámítás helyességét, valamint a munkabérből való levonások jogcímét és összegét ellenőrizni tudja; ettől érvényesen eltérni nem lehet."

Kérdezd meg a bérelszámolástól, hogy miért nem kapsz részletes elszámolást.

fiu84 # 2005.02.09. 09:03

Egy diákszövetkezetnél dolgozok.Az előző szövetkezet minden hónapban kűldött egy levelet hogy mennyit dolgoztam,mennyi pént kerestem sé abból mire mennyit vontak le.A msotani szövetkezet nem kűld papírt pedig törvénybe van ez foglalva.Valaki segítene hol találom meg ezt a törvényt pontosan és mi a módja annak hogy ezt vhol jelezhessem,hgoy kapjak papírt?