Egy társasházi lakásban egy elektromos hiba folytán a zuhanyzóban ráz a víz. A lakás tulajdonosa már több szakemberrel megvizsgáltatta a problémát, akik a lakáson belül minden lehetséges óvintézkedést elvégeztek, és megállapították, hogy a hiba forrása a lakáson kívül keresendö. Erröl írásbeli szakvélemény is készült. A tulajdonos számtalan ízben fölszólította a közös képviselöt a hiba elhárítására, ez azonban mindmáig nem történt meg. A tulajdonos az elktromos müvekhez is próbált fordulni, ök azonban nem érzik magukat illetékesnek az ügyben. A közgyülés elött is fölvetették a problémát, ahol a képviselö ismét intézkedést ígért, de továbbra sem történt semmi. Miután a tulajdonos minden rendelkezésére álló lehetöséget kimerített,a hiba elhárításáig beszüntette a közös költség fizetését, és erröl ajánlott küldeményben értesítette a házkezelöséget.
A házkezelöség azonban a hiba elhárítása helyett fölszólította a tulajdonost a háralék haladéktalan rendezésére.
Kérdéseim:
- Milyen lehetösége van még a tulajdonosnak a hiba elhárításának kikényszerítésére?
- Milyen eszközök állnak a házkezelöség rendelkezésére a tulajdonos fizetésre kényszerítésére?