Segítséget szeretnék kérni a balesetbiztosítási témában.
Hogy röviden összefoglaljam a problémámat: Édesanyám a bankkártyájához tavaly igényelt balesetbiztosítást, amelyben:
1., kikötik, hogy a díja 3000,-Ft (ezzel szemben több, mint a dupláját fizettették ki vele);
2., Idén már nem szerette volna megkötni ezt a biztosítást, tehát jó előre közölte ezt a bankkal, viszont ők automatikusan leemelték a számlájáról az évi díjat.
Reklamációkor, a bank elutasította az összeg visszafizetését, viszont a szolgáltatást nem újította meg.
Kérdéseim:
1., A tavaly aláírt igénylőlapon a biztosítás tartamaként ezt írják: A biztosítás igénylésének napjától maximum a kártyaérvényességtől számított 1 évig tart!
Számomra ez kissé nyakatekert... Mit is jelent ez?
2., Az igénylőlapon nem hivatkoznak semmilyen kiegészítő dokumentumra, amely tartalmazhatja, pl. az inflációkövetést, vagy a szerződés módosítását. Ez alapján, a tavalyi dupla díjterhelés is jogcím nélküli volt, valamint az idei díjterhelés szintén.
Mit tehetünk a bank ellen, hogy a pénzt visszafizessék, illetve milyen lépéseket érdemes megtenni?
A segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv,
Csillag Tamás.