Nem azt kapta. Tájékoztatást kapott, hogy ennyit fizettek helyette a felelősségbiztosítása alapján. Úgy, hogy ő nem ismerte el a kár összegét - de erről meg se kérdezték. (Ilyen akkor szokott történni, ha a "károsultnak" van jó ismerőse a biztosítónál.)
„ugyan kívül a lemezen nincs nyom mert az rugalmas volt, de belül a merevítés vagy mi a tököm megsérült. Hiszi a piszi, de ez van, benyeltem, nem tehettem mást.”
A lökhárító pont úgy van kialakítva, hogy az ilyen ütközéseket elnyelje. Attól, hogy te kívülről nem látsz semmit, attól még alatta a tartó szerkezet simán megnyomódhatott. Pontosan tudom, én is voltam már ilyen helyzetben és fizettem.
Nemrégiben ráfutottam gyökettő sebességgel az előttem befékezőre egy piros lámpánál (őelőtte egy tanulóvezető bénázott), mindegy, én voltam a hunyó mint hátsó autó, külsérelmi nyom alig volt, én a hátsó rendszámtábláját érintettem, sajnos egy közepesen idős merci volt a másik. Emiatt végül a kötelezőm 260ezer forintot fizetett ki neki, merthogy ugyan kívül a lemezen nincs nyom mert az rugalmas volt, de belül a merevítés vagy mi a tököm megsérült. Hiszi a piszi, de ez van, benyeltem, nem tehettem mást. Szóval lehet ott elvileg olyan baj is, ami kívülről alig, vagy nem is látszik.
Segitségeteket szeretném kérni. A lányom a kocsimmal állitólag kárt okozott egy régebbi Opelban, mert kicsit tolatnia kellett, hogy a busz ne okozzon kárt a kocsimban. A mögötte levö kocsinak csak a rendszámtáblán okozott egy kis deformációt. A lányom képet és videót is készitett, amin nem látható általa okozott más kár, csak olyan kisebb kár, ami korábban történhetett, és az a felület sehogysem érintkezhetett a kocsim hátuljával. A károsult felvételt nem készitett. Mivel nem volt egyiköjünél sem toll, igy a rendörséget kellett hivni evégett. A rendörök kijöttek, adtak tollat, nem mondták, hogy láttak volna karcolást a karosszérián valahol, mosolyogva kérdezték, hogy csak a toll végett hivta ki a károsult öket, aztán elmentek. Azt hittük, hogy nem lesz belöle semmi. Kaptunk a biztositótól papirt majdnem 85 ezer forintos karcolásos kárról, és javittatásáról, fényezéséröl. Felhivtam a biztositót, hogy mondják meg nekem, milyen volt az a kár, melyik részén a kocsinak. Bövebb információt nem tudtak vagy akartak adni, csak azt, hogy karcolás volt és fényezés, és mondták, hogy ez az összeg nem is olyan sok ahhoz képest, amit karcolásos balesetekre megállapitanak. A lányom a barátnöjével volt, ö sem látott a rendszámtáblán okozott sérülésen kivül mást. Érdemes a rendörség segitségét kérni? Mert a biztositóhoz ilyen esettel személyesen nem fogadnak. Ezt kérdeztem. Köszönöm segitségeteket.
A sorompónak az a feladata, hogy az illetéktelen behajtást (esetleg kihajtást) megakadályozza.
Szerintem van ott érzékelő, amelyik ellenőrzi, hogy ne csukódjon le a sorompó, amíg van alatta autó. De értelemszerűen ez CSAK az első autóra vonatkozik. Ha az érzékelő azt érzékeli, hogy ez az autó áthaladt, akkor lecsukódik, hogy megakadályozza a következő áthaladását. Szerintem akkor is, ha közben az a következő autó alámenne. Mert az az ő hibája. Ahogy az is, ha valaki visszatolat a sorompó alá.
Nem lenne értelme a sorompónak és az érzékelőnek, ha nem így működne. (ami persze konkrét fizikailag így sem akadályozza meg a behajtást, aki akarja átrongyolhat rajta, ez nem az NDK-NSZK határ négytonnás sorompóval. De akkor is.)
Én kifizetném a helyedben, és rohadtul örülnék neki, hogy legalább olyanra csinálták, hogy az autódban nem tett kárt - valszeg az kerülne sokkal többe...
Tanácsotokat szeretném kérni. Behajtottam egy pláza garázsába, a sorompó elött a jegykiadó automatából kaptam egy jegyet, a sorompó karja felemelkedett, én átmentem alatta, de a garázs kiépítése elég szűkös így kicsit vissza kellett tolatnom mert észrevettem hogy nem fogom tudni bevenni a kanyart. Miután visszatolattam a sorompó karja rácsukódott a kocsim hátuljára. A kocsinak nem lett semmi baja, de a sorompó alumínium karja elgörbült. A garázs tőlem követeli a sorompó javítási költségét. Ez kinek a hibája ? Az enyém hogy aláálltam a sorompónak, vagy a garázs hibája hogy nincs érzékelő beépítve a sorompóba hogy ne csukódjon le ha alatta van egy autó ?
A segítségeteket kérem, hogy egy 6 éves VW Jetta esetében amennyiben a károkozó elismerte felelősségét, miért riogatnak azzal, hogy a felhasznált alkatrész 50%-át nekem kell megtéríteni.
„Én ezt az autót másfél évig kerestem, mert olyan a felszereltsége. Mivel egy gyári Gt tdi, benne van a Recaro belső, bőr szervo kormány, 4 elektromos ablak, digit klíma, tempomat, a műszerfal nagy computeres (írja az alagút fogyasztást, altag sebességet, olaj hőfokot,..), 4 elektromos ablak, tarcsafékes a hátsó híd, és még sok külső apróság, ami csak a gt re jellemző.”
Nos, a szakértő nem fogja ilyen sokáig keresni az Eurotax rendszerben, jóval hamarabb megtalálja. Amit az mutat, az lesz a hivatalos ára az autónak, tök mindegy, hogy te mennyit gondolsz róla. 28 éves és baromi sok kilométer van benne. Őket kb. ez fogja érdekelni, a személyes kötődés már nem.
Hát ez sajnos ilyen. Hiába volt fullextra 28 évvel ezelőtt, a legújabb tekknikával,, ez most már csak egy 28 éves autó, akármennyit is ér neked személyesen. Ami pénzt az ember egy ilyennek a pimpelésére költi, az egy feneketlen kútba megy, nem az értékét fogja emelni. Mert az akkor is csak egy 28 éves autó.
A szakrétő is az Eurotaxból fog kiindulni, az biztos. Ha ez nem egy minden ízében eredeti alkatrészekből épített veterán jellegű autó, úgy a piaci értéke nem lesz túl magas. Még ha nem is találsz már másik ilyet ennyiért.
„Érdeklődni szeretnék, hogy hol tudok kérni szakértői felértékelést?” Bárhol. De azzal a perben nem mész semmire, a biztosító úgysem fogja elfogadni tőled. A perben a bíró rendel ki igazságügyi szakértőt.
A perben az igazságügyi szakértő díja több lesz, mint az autód értéke. Biztos akarsz pereskedni a biztosítóval? Ha csak a felét neked kell fizetned (mert mondjuk nem nyersz 100%-ban, mert a bíró azt mondja, hogy igazad van, többet ér 150ezerrel az autód, de nem 300-zal), akkor már el is ment a nyereséged, és pont ugyanott vagy.
A gazdasági totálkár azt jelenti, hogy nem lehet gazdaságos áron már megjavítani. Ha te mégis szeretnéd megjavíttatni, akkor zsebbe kell nyúlnod, ne a biztosítón követeld. De ha jól látom, egy igen-igen öreg autóról van szó, amiért kevesled a felajánlott pénzt.
Megértem, hogy mindenki annyi pénzt kér az autójáért, amennyit akar, és a sajátját emeli piedesztára, mert az a legjobb... Én ezt az autót másfél évig kerestem, mert olyan a felszereltsége. Mivel egy gyári Gt tdi, benne van a Recaro belső, bőr szervo kormány, 4 elektromos ablak, digit klíma, tempomat, a műszerfal nagy computeres (írja az alagút fogyasztást, altag sebességet, olaj hőfokot,..), 4 elektromos ablak, tarcsafékes a hátsó híd, és még sok külső apróság, ami csak a gt re jellemző. A legegyszerűbb rozsdakupac jelenleg 350 000 Ft, ezért nem értem hogy lehet ekkora különbség az eurotaxal ellentétben. Vagyis értem, mert a használt autó piac kicsit felértékelte a kocsikat, de ezt a rendszernek is követnie kellene... Mivel nekem hiába fizeti ki a biztosító az autóm ő szerintük 231 000 Ft os értékét. Nem tudok másikat vásárolni, főleg ilyet nem. Arról ne is beszéljünk, hogy fel van újjítva a futómű, az összes fék, új, vezérlés, januárban új kuplungot kapott, ezek csak a nagyobb dolgok. A biztosító ajánlata 115 000 Ft volt, amit egy válasz e-mailben visszautasítottam, mert szerintem ez nagyon kevés, erre 2 napra kiutalták.. Mivel autó gazdasági totálkáros lett, ezért feltették roncsplázára, ahol kaptam egy 78 000 Ft is ajánlatot érte. A 231 000 Ft ból lévő tál ezt a 78 000 et, és utaltak még 36 000 et, szóval kaptam összesen 151 000 Ft ot. Ami a két lökhárító fényezését, és szerelési költségét sem fedezi... Érdeklődni szeretnék, hogy hol tudok kérni szakértői felértékelést?
„a gazdasági totálkárosra törött autómért.........a javítási költség harmadát sem fedezi az ajánlott összeg”
A biztosító nyilván nem fogja azt támogatni, hogy a gazdasági totálkáros autódat megjavíttasd és újra használd. Az általában mindig jóval több költség, mint kivonatni a forgalomból.
„Gyorskárként kaptam bizonyos összeget ( bár nem fogadtam el)”
Most akkor meg is kaptad az összeget vagy ha valóban nem fogadtad el, akkor gyakorlatilag visszautasítottad?
„Tényleg óriási az autó értéke és a kapott összeg közötti differencia”
Amikor hatósági felértékelés van, soha nem a hasznaltauto.hu oldalt nézik, hanem köti őket a jogszabály, miszerint az Eurotax besorolás dönti el a gépjármű „hivatalos” árát. Nyilván a szabadpiacon egy autó annyit ér, amennyit kifizetnek érte. Viszont a hatósági értékmegállapítás kicsit másként működik. Kérhetsz szakértői felértékelést, de azt már nem fogod tudni megtámadni, ha ugyanezt hozza ki.
Közlekedési balesetben megsérült az autóm, a biztosító a piaci értékének a felére sem értékelte az autómat, a javítási költség harmadát sem fedezi az ajánlott összeg. Gyorskárként kaptam bizonyos összeget ( bár nem fogadtam el), a maradékot pedig akkor kapnám meg a gazdasági totálkárosra törött autómért, ha a bontóban leadnám és az okmányirodában kivonatnám.
A használtautó piacon hasonló paraméterekkel rendelkező autók közül a legrosszabb állapotban lévő autók eladási ára is jóval magasabb, mint amit nekem ajánlottak, az én autóm pedig egy bőven középkategóriás felszereltséggel rendelkező gépjármű. A felajánlott összeg után ezt jeleztem is nekik írásban, amire azt a választ kaptam hogy az összeg az Eurotax számítógépes program segítségével lett megállapítva. Van-e még bármilyen jogorvoslati lehetőségem az üggyel kapcsolatban? Tényleg óriási az autó értéke és a kapott összeg közötti differencia... Köszönöm szépen előre is a választ!
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Customize your consent preferences for Cookie Categories and advertising tracking preferences for Purposes & Features and Vendors below. You can give granular consent for each and . Most vendors require explicit consent for personal data processing, while some rely on legitimate interest. However, you have the right to object to their use of legitimate interest.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.