Nem lett fizetve biztosítás az ügyintéző miatt


Kandúrbandi # 2017.04.29. 22:24

elfmage999

Ennyi erővel azt is mondhatnám, hogy aki nem írja be rendesen az ügyfele adatait, az ne csodálkozzon, ha nem fizetnek neki, és viselje a kárt. Főleg ha ez elismerésre is kerül. Nézőpont kérdése.

Azt gyanítom persze hogy az érvelésem itthon a bíróságon nem állná meg a helyét, hiszen tudva levő, hogy fogyasztóvádelmi szinten a magyar jogképviselet elég nagy nulla. Ezt megtapasztaltam már több ízben, ennél egyértelműbb ügyekben. Magam lepődnék meg, ha akadna olyan magyar bíró, aki a fogyasztó nézőpontjából is tudna gondolkodni. De nem divat itthon, ez tény.

drbjozsef # 2017.04.29. 14:56

Kandúrbandi,

tök igazad van, egy hiba van a gondolatmenetedben : a KGFB pont direkt lett úgy kitalálva, mintha a 60-as években élnénk, borzasztó lehúzó fedezetlenségi díjjal (feltételezem, neked is ebből jött össze ez az összeg), és olyan merev részletszabályokkal, hogy ezerből egy eset lehet, amikor a nyerés eséllyével lehet vinni az ügyet.

Tessék itt egy példa, pont tegnapi cikk a totalcaron :

http://totalcar.hu/…szamlajarol/

A Te esetedhez képest ez még 30x akkora szopó, mégse lennék biztos benne, hogy jól kijöhet belőle a károsult.

Szóval a befizetést nem fogja megúsztni. Hogy utána egy tökös ügyvéddel esetleg ki tudná verni a közvetítőből a kártérítést, az elképzelhető, csak hát tartok tőle hogy egy ilyen perrel többe lenne a leves, mint a hús.

Tanulópénz, úgy hívják ezt, sajnos nem kevés, és bosszantó is hogy nem saját hibából indult, de KGFB-vel sose szabad késni. Én évest fizetek, forduló előtt úgyis jönnek a levelek az alkuszoktól, elfelejteni sem tudnám, ha akarnám sem.

elfmage999 # 2017.04.29. 14:22

Aki rendelni tud az fizetni is tudjon.

Elvárható hogy tudd mit rendeltél meg és hogy mikori fizetéssel.

Bíróságon ez a duma nem áll meg.

Kandúrbandi # 2017.04.29. 13:55

Nem tudom de nekem az elvárt gondosságra hivatkozni ilyen esetben kicsit életszerűtlen. Főleg a mai világban. Egy internetet kreatívan használó személynek pl. rengeteg ilyen havi befizetési kötelezettsége lehet. Nekem saccra biztos van vagy 15-20 ilyen előfizetésem. Most elképzelem pl, hogy az iTunes rendszerében hiba keletkezik, nem küldi nekem a havi számlát, de engedi hogy használjam, aztán 2-3 hónap múlva jelzik, hogy hiba volt a rendszerüknen, de mivel én sem szóltam, hogy nem jött számla (ami a másik 15-20 kötelezettségfényében nagyon is elképzelhetőnek tartok, mert ki bir mondegyikre figyelni), fizessek be mintent visszamenőleg, meg még plussz büntetést. Elég elképzelhetetlen lenne számomra egy ilyen ügymenet. Főleg azért is, mert mivel amerikai vállalat, odahaza a felhasználók ilyenért biztos kiperelnék belőlük a lelket is, és jogosan. Nem a 70-es években élünk már, hogy valaki max. 4-5 számlát fizet havonta, vagy annyit se.

drbjozsef # 2017.04.29. 13:16

Befizeti, telefonos céget írásban felszólít a kártérítésre, ha nem fizet beperel.
Sok esélye nincs amúgy, mert ha egyáltalán nem küldenek csekket, akkor sincs semmi, a kötelezőt be kell fizetni, a kötelezettnek kell tudnia mikor fizetett, és mikor nem.
Az, hogy több hónapig nem jutott eszébe, hogy utánakérdezzen, nem igazán meríti ki az elvárt gondosság fogalmát.

Kandúrbandi # 2017.04.29. 00:16

Tömören a helyzet: a haver ügyintézőnél kötött telefonon biztosítást, a fickó rossz címet írt be, oda ment a csekk, több hónap után derült ki, hogy ezért nem jön a csekk, és nem lett befizetve. Az ügyintéző emailben elismerte a dolgot. Most 150.000 a tartozás. A cég kéri a befizetést. Mit lehet ilyenkor tenni? Nekem az a logikus, hogy nem az ügyfélnek kell arról gondoskodnia, hogy az ügyintéző hiba nélkül végezze a munkáját, tehát a cég mulasztott.