A MÁV zavartalanul működik, és immáron az ügyfélszolgálat is elérhető. (ügyfélként is nehéz MÁVosnak lenni, ügyfélszolgálat eddig gyakorlatilag elérhetetlen volt, ügyintézés jóformán csak személyesen volt lehetséges)
Én egy kicsit más aspektusban szeretnék kérdezni a szakiktól:
Nekem még eddig nem fordult elő, hogy ne fizetett volna a biztosító egy jogos kárra. Viszont az sok esetben előfordult hogy jóval kevesebbet fizetett mint amennyit kellett volna, ergo bár nem sajáthibás törés volt, minden esetben ráfaragtam. Én jelenleg egy 1989-es évjáratú hobbiautó tulajdonosa vagyok, ennek megfelelően elég sok pénzemben van a gép, idén lett A-Z ig rendberakva, beleértve átfogó lakatos, és fényezőmunkát is. Rengeteg kizárólag külföldről beszerezhető tuningalkatrész, és karosszériaelem van az autón, de biztosító törés esetén csak az autó évjáratát, és névleges katalógusértékét venné figyelembe, ami egy közel 20 éves autónál mindenképpen siralmas összeg. Sokat avultatnak (persze a biztosítási dijamat nem avultatták soha, ugyanannyit fizetek mint a hasonló kategóriás újautó tulaj, ráadásul a fényezés és lakatosmunka nekem sem olcsóbb mint az új autó tulajdonosoknak.)
Nemrég egy hasonló cipőben járó ismerősömmel esett meg.... Összetörték, azt az öreg autót amikre milliókat áldozott, és kapott érte valami megalázóan kevés fagyipénzt. Felvetődik bennem a kérdés: Mit lehet ilyenkor tenni? Mi a megoldás? Nem vet fel jogi kérdéseket, hogy egy azonos évjáratú és tipusu rozsdaboglya és kiváló állapotú öreg gépjármü ugyanazon a besorolás alá esik kárrendezésnél???