Sziasztok!
Hátha találkozott már valaki az esetemmel.. segítsetek kérlek, mire számíthatok.
10 éve vettem egy lakást, amiben jelenleg is élek.Ekkor kötöttem meg a szerződést az Elmű-Émásszal (többek között).
A villamos energia vásárlási szerződés szerint (2012) a profilcsoport: LAK-01 Budapest lakossági.
Azóta is fizetem az e-platformon megküldött havi díjat átutalással. Sajnos vagy sem , sosem nyitottam ki egyetlen számlát sem amíg papír alapon jött akkor sem..
nos. A jelenlegi rezsi káosz okán beléptem a már mvm-es fiókomba, hogy járnék jól a jövőben.. és döbbentem tapasztaltuk, hogy nem lakossági kategóriába vagyok besorolva. Felhívtam az elműt és az mvm-et, megerősítették, hogy így igaz, 2012 óta így van..
A szerződés-kötés óta nem történt sem változás, semmi olyan ami indokolt volna szerződés-módosítást..én abban a hiszemben fizettem havonta, hogy mezei felhasználó vagyok, ezzel szemben az elmúlt-mvm valamiért nem lakossági ügyfélként kezel a kezdetek óta.
Most azt kérik igazoljam, hogy lakossági ügyfél vagyok. De nekem meg aláírt szerződésem van, amiben lakossági ügyfélként kötöttem a szerződést.Magánszemély vagyok, sosem voltam cég.
Segítsetek kérlek mit tehetek, mire számíthatok?
csak 3 évre visszamenőleg kérhetek jóváírást( túlfizetések tekintetében) elévülés miatt vagy kérhetek kártalanítást visszamenőleg 10 évre is, hisz kötöttünk egy szerződést és ők 10 éve nem aszerint járnak el.
Igaz, hogy nem néztem meg tüzetesen soha egyetlen számlát sem (sajnos én hittem nekik...), de anno kötöttünk egy szerződést, bennem fel sem merült, hogy nem aszerint számláznak.
Előre is köszönöm, ha bármi ötlettel, tanáccsal , javaslattal tudtok szolgálni.