Tisztelt Fórumozók!
Segítséget szeretnék kérni egy fogyasztóvédelmi témában. Adott egy Eu-n kívüli kereskedelmi partner aki által dropshipping tevèkenysèget folytathatsz a weboldaladon ùgy, hogy a termèket ő adja és elsősorban Neked küldi el a kifizetett tételt, majd azutàn Te küldöd tovàbb az Eu-s vàsàrlò felè a termèket. Ez esetben hogyan tud mûködni a 14 napos visszaküldès/ hatàridôk?
Tehàt a modell a következő; a vevô kifizeti a termèket (a partner termèkèt) a Te weboldaladon, majd Te közvetlenül megvàsàrolod a dropshipping partnertôl cègkènt a tètelt. Megkapod a termèket ès küldöd is tovàbb az európai vevônek!
Az Eu-n kívüli dropshipping partner Neked, a kézhezvételedtől számított 14 napos visszaküldèst tesz lehetôvè, viszont, Neked is biztosítanod kell a 14 napos elállást az európai vàsàrlód felè!
Kérdésem az lenne, hogy egy ilyen esetben/modellben, hogyan lehet megoldani hogy \\\\\\\\\\\\\\\'mindenkinek jó legyen\\\\\\\\\\\\\\\' vagyis a 14 napos visszaküldési hatàridôk betartàsát? Illetve milyen lehetőségek jöhetnek számításba, (esetleg lehet-e rövidebb időt kiszabni ebben az esetben mint 14 nap visszaküldési határidő)?
Dilemmám; Ha és amennyiben a \\\\\\\\\\\\\\\'végső vásárló\\\\\\\\\\\\\\\' esetlegesen nem jelzi mielőbb az elállási szándékát hanem mondjuk csak az elállási idő 12. napján, akkor abban az esetben a termék sehogyan sem érkezhet vissza az Eu-n kívüli partnerhez 14 napon belül és a közvetítő eladót érheti ezáltal kár!
Továbbá mi számít bele pontosan a 14 napba; az elállási szándékról kell 14 napon belül nyilatkozni vagy a lemondott terméknek is 14 napon belül vissza kell érkeznie az eladóhoz? Esetleg az elállási nyilatkozat megtételétől számít a 14 napos termék visszaküldési határidő?
Köszönöm szépen a segítô szàndèkù hozzászólásokat!