Mik az Önkormányzat kötelezettségei?


holélünk? # 2020.07.17. 06:32

Kovács_Béla_Sándor
Értem, köszönöm

holélünk? # 2020.07.17. 06:29

alfateam
Értem én, bízni nem bízok..:)

Kovács_Béla_Sándor # 2020.07.17. 06:28

Nem lehet ezekre a kérdésekre válaszolni. Konkrét tényállás, konkrét testületi határozat, konkrét szerződés - akkor esetleg.

drbjozsef # 2020.07.17. 06:20

holélünk?

Úgy érted, hogy az előző testület még szabályszerűen megszavazta az előterjesztést, és határozatot hozott a kérdésben? Az alapján szerintem meg kell kötni a szerződést. Bár általánosságban senki sem kötelezhető semminek az aláírására, ha arra szabályszerű határozat van, akkor azt meg kell kötni.

Szerintem, de én laikus vagyok.

Persze, az, hogy "jogsértő", elég kevéssé értelmezhető általánosságban.

Az meg, hogy anyagi hátrányt okoz, végképp nem indok. Az önkormányzatok döntéseinek szerintem messze többsége anyagi hátrányt okoz, nagyrésze lezsírozott, kamu, korrupt döntés. Ez ezzel jár.

Ha megköti az önkormányzat, akkor is meg lehet támadni bíróságon a szerződést. Ha meg nem köti meg, akkor a másik fél kérheti a bíróságtól hogy hozza létre a szerződést. Ha olyan biztos a testület a dolgában, hogy "jogsértő" lenne az a szerződés, akkor ne kösse meg, és pereskedjen a másik fél, ha akar.

alfateam # 2020.07.17. 06:12

Szerintem van, legfeljebb nem érted.

holélünk? # 2020.07.17. 06:07

Ennyi? Esetleg vmi válasz a kérdésre?

alfateam # 2020.07.17. 05:58

Ne politizálj, ott van a jegyző meg a polgármester majd eldöntik.

holélünk? # 2020.07.17. 05:25

Tisztelt Fórumozók!

Kötelezhető-e az új önkormányzati képviselőtestület olyan, az előző testület által összehozott szerződés aláírására, ami bizonyíthatóan jogsértő és/vagy az önkormányzat számára anyagi hátrányt okoz? Mindezt a jogfolytonosságra hivatkozva. Előre is köszönöm a válaszokat.

derill # 2004.06.16. 09:48