Fogyasztóvédelem - német webáruház


Nagye # 2011.05.04. 15:08

http://www.magyarefk.hu/index.php?…
Ide írjatok, ha gondotok támad!

Nagye # 2011.04.28. 06:12

Én is így jártam, én is átutaltam a pénzt, és visszaírt a webbolt tulajdonosnője, hogy megkapták, 5 napon belül én is megkapom a rendelt árut. De azóta sem kaptam semmit, a megadott mobilszámot hiába csörgetem, az e-mailekre válasz nem érkezik. Megkérdezhetem, hogy melyik webáruházzal jártak így a többiek, és azóta történt-e valami fejlemény?

kona2003 # 2011.02.11. 07:48

Tisztelt Fórumozók!
2010 November végén rendeltem termékeket egy német webáruházból. A honlapon vállalt szállítási idő max .2 hét. Előre fizettem, a beérkezett pénzt azonnal visszaigazolták. December folyamán értesítést kaptam arról, hogy a cégnek az ítéletidő miatt szállítási gondjaik lettek, ezért csúszni fog a küldemény.
Január közepéig nem jött meg az áru, és csak többszöri megkeresés után válaszoltak. Újabb ígéretet kaptam, hogy két héten belül küldik az árut. Ez nem történt meg.
Kérdésem, hogy milyen lépéseket tehetek, hogy az árut vagy a pénzemet (lehetőség szerint az átutalási költségekkel együtt) visszakapjam?
Kb. 20-25.000 Forint értékről van szó.
Válaszukat előre is nagyon köszönöm!

thevicus # 2010.07.22. 11:51

Tisztelt Fórumozók!

Segítségeteket szeretném kérni: egy német webáruházból rendeltünk egy terméket 06.17-én. A rendelés történet szerint az áru kiment a raktárukból, sőt, csomagcímkéje is van, de a GLS-nél azt a tájékoztatást kaptam, hogy az csak egy nyomatatás a rendszerükből, maga a csomag még mindig a feladónál van. Természetesen ki van már fizetve a termék, a webáruházat sem telefonon sem e-mailen nem lehet elérni. A kérdésem az lenne, hoyg ilyenkor milyen jogi lépéseket lehet tenni? A magyar fogysztóvédelemnél induljak el vagy Németországban kell intézkedni? Az az érzésem, hogy nagyon átvágtak.

Segítőkészségeteket előre is köszönöm!