Tisztelt jogi szakértők!
Az alábbi ügyben szeretném a segítségeteket kérni.
A történet röviden: A párom szeptember 19-én kapott egy SMS-t a Vodafone-tól, hogy számlája 100.000Ft.-nál tart, és rendezze. Ekkor bement az első Vodafone képviseletre, ahol az ügyintéző azt mondta, hogy emeltdíjas szám hívása miatt keletkezett az összeg, de az idő rövidsége miatt ö nem tudja elképzelni, hogy ez hogyan történhetett, töltsön ki egy hivatalos papírt egy megfelelő voda képviseleten, ahol minden bizonnyal jóváírják az összeget.
A hivatalos papír a Mammut Vodafone képviseletén szept.21-én beadásra került.
28-án délután ismét kapott egy SMS-t, amiben közlik, hogy éjféltől a kimenő hívásait korlátozzák. (magyarul elutasítás)
Ekkor bekapcsolódtam én is és elkezdtem telefonálgatni, hogy miről van szó.
Első körben a voda ügyfélszolgálatán (1270) kiderítettem, az ominózus számot.
Ez a 0691335535.
Ma a (1250) behajtási csoportnál kezdtem, előző este ezt a számot adták meg, ahol közölték, hogy a kérelmet elutasították és be kell fizetni az összeget.
Ezután jött a számlázási osztály, ahol annyi tanácsot adtak, hogy a telefont vigyem be a Nokia szervízbe és kérjek szakértői véleményt, hogy nem-e telefon hiba okozta a túlszámlázást.
Arra a kérdésre, hogy kié a 0691335535-ös szám nem tudtak válaszolni. (elég furcsa, hogy ekkora összeg követelésénél a szolgáltatónál nem tudják, ki fizeti nekik a követelt pénz felét)
Még annyit javasolt a hölgy, hogy írjak kapcsolat@mobilozzokosan.hu -ra , ahol talán meg tudják válaszolni kié a szám. (megtettem, válasz még nem kaptam)
Következő lépésként felhívtam a Nemzeti Hírközlési Hatóságot, ahol túl sok segítséget nem kaptam, szerintük a bíróságra tartozik az ügy, de annyit megmondtak, hogy a szám a Magyar Telekom Nyrt.-nél végződik.
Ekkor telefon a MT Nyrt-hez, ahol többszöri kapcsolás után egy segítőkész ügyintéző végignézte a teljes számmezőt és állította, hogy a szám nem náluk végződik. A google-n kezdett keresgélni, amit én is megtettem, de semmi konkrétumot nem talált. (sajnos itt megszakadtunk és több óra próbálkozás után sem sikerült visszahívni őket)
Jelenleg itt tartok.
Hozzáteszem, hogy a párom 2diplomás és Gyermek-Intenzív osztályon dolgozik, nem tölt csengőhangot és nem telefonál lehúzós műsorokba. A hívások szeptember 19-én 00:06’-01:18’ között voltak, amikor a párom itthon aludt, a telefonjától 2 méterre!
Az lenne a kérdésem, hogy én, mint egyszerű állampolgár milyen jogi lépéseket tehetek, vagy mit tehetek egy multi ellen? Egy biztos. A 100.000Ft.-ot nem szeretnénk és nem is tudjuk befizetni, hiszen ez a párom közel egy havi fizetése.
Ha valaki járt már hasonlóképpen, vagy van jogi tapasztalata, tanácsa (azon kívül, hogy tiltsam le az emelt díjas számokat – ehhez már késő van) kérem segítsen.
Előre is köszönöm: ezso