Tisztelt Cím !
Az alábbi kérdésben szeretném segítségüket kérni .
Ez év szeptember elején jeleztem az ügyfélszolgálatnak , hogy a digitális árammérő nem jelez ki semmit . Többszöri jelzésem ellenére nem történt semmi , éves leolvasáskor
szept 26-án a leolvasó szintén jelezte ezt a hibát és megnyugtatott , hogy havi elszámoló számlát fogok ezután kapni , és mivel van a házban ára, hibaelhárítás csak pár napon belül történik meg . Több hibabejelentés után október 15-én az e-on szakemberei elvitték a villanyórát típushibára hivatkozva . Közölték , hogy az óra állását-elszámolást csak később , a vizsgálat befejezése után küldik .
Okt 18-án megkaptam az elszámolószámlát , mely szerint szeptember 26-i leolvasás eredményeként fizessek majd 40.000 Ft-t .
Kérdésem a következő :
1 . fizessem be a számlát , vagy reklamáljak.
2 Amennyiben befizetem ezt a számlát és különbözetet hoz ki a vizsgálat után az e-on köteles vagyok -e még fizetni , hiszen az elszámolást már befizettem .
Előre is köszönöm válaszukat .