Eon áram


gyini # 2013.09.06. 09:27

Tisztelt Cím!
Az alábbi kérdéssel fordulok Önökhöz:

4 lakásos társasházban élek. A nyáron az emeleti szinten áramszünet volt, sok berendezés tönkrement. A problémát az okozta, hogy a falban lévő vezetékek, ami az utcai doboztól az egyéni mérőórákig tart összeégtek, és a 0 fázis a falban "szabadon" van. Tekintettel arra, hogy még a mérőórák is Eon tulajdonban vannak, kérelmeztük, hogy jöjjenek, és végezzék el a szükséges vezetékek cseréjét. Erre ők azt a választ adták, hogy azt terveztetni kell,stb.mert a ház alkalmatlan íly módon a 3 fázisú vételezésre - amire egyébként szükség van). Keressünk egy regisztrált szerelőt, és csináltassuk meg. Szeretnék lakóközösségünk, ha a probléma mihamarabb megoldódna, mert így veszélyes élni. Ha tudnának egy olyan jogszabályt adni nekem, amellyel újabb felhívást intézhetnék Eon felé, hogy biztosítsák a zavartalan szolgáltatást számunkra, nagyon hálásan megköszönném.

Manka13 # 2013.10.21. 09:14

Tisztelt Cím !

Az alábbi kérdésben szeretném segítségüket kérni .

Ez év szeptember elején jeleztem az ügyfélszolgálatnak , hogy a digitális árammérő nem jelez ki semmit . Többszöri jelzésem ellenére nem történt semmi , éves leolvasáskor
szept 26-án a leolvasó szintén jelezte ezt a hibát és megnyugtatott , hogy havi elszámoló számlát fogok ezután kapni , és mivel van a házban ára, hibaelhárítás csak pár napon belül történik meg . Több hibabejelentés után október 15-én az e-on szakemberei elvitték a villanyórát típushibára hivatkozva . Közölték , hogy az óra állását-elszámolást csak később , a vizsgálat befejezése után küldik .
Okt 18-án megkaptam az elszámolószámlát , mely szerint szeptember 26-i leolvasás eredményeként fizessek majd 40.000 Ft-t .
Kérdésem a következő :
1 . fizessem be a számlát , vagy reklamáljak.
2 Amennyiben befizetem ezt a számlát és különbözetet hoz ki a vizsgálat után az e-on köteles vagyok -e még fizetni , hiszen az elszámolást már befizettem .

Előre is köszönöm válaszukat .