„Engem az érdekel, van-e arra mód, hogy zárószámla hiányában pénztartozásra tereljem az ügyet, hiszen a számlázandó mennyiség pontosan ismert.”
Szerintem nincs. Amíg nincs elszámolás, nincs végszámla sem, mi a követelésed alapja? Becslés, plusz-mínusz tízezer forintos tűréssel? Ne már... A FMH-t is csak lejárt követelésre lehet alapítani. Ha nincs végszámla, nyilván nem járhat le a visszatérítési követelésed sem.
A fogyasztóvédelmi hatósággal tudod őket megcibáltatni, ez viszonylag gyors, és ingyenes eljárás.
Jó, értem, 3 hónap után szakadt el nálad a cérna, és neked MOST kell eredmény, de a varázsapálcán kívül nincs más instant megoldás.
Két hónappal ezelőtt kellett volna felnyomnod őket a fogyasztóvédelemnél. Most már ott lenne nálad a zseton.
De most sem késő elindítani, amelyben egyébként kérheted azt a hatóságtól, hogy kötelezze a szolgáltatót az Üzletszabályzata szerinti kötbér megfizetésére is.