Sziasztok,
A segitségeteket szeretném kérni. Másfél éve vásároltam újan egy autót, aminek fél év múlva jelentkezett a mai napig fennálló hibája. A hiba abból áll, hogy kanyarodásnál egyszerűen huhog az autó, hol hangosabban, hol halkabban. Lassan egy éve hordom szervizbe, de azóta nem tudták megtalálni a hiba okát. Bejelentettem már a magyarországi márkaképviseletnél is, ahonnét egy szakértőt le is küldtek autószemlére, aki megállapitotta, hogy váltóolajat (!) kell cserélni az autóban, mert az okozza ezeket a hangokat (holott gyári olaj van benne). Az elmúlt egy év alatt 6-szor vittem szervizbe ezzel a hibával, azonban csak kétszer kaptam erről munkalapot, legutoljára a szemléről hiába kértem hivatalos véleményt, a mai napig nem kaptam semmit.
A kérdésem az lenne, hogy milyen lehetőségem van arra, hogy az ügyet rendezni tudjam, mivel szerintem a szerviz egyértelműen arra játszik, hogy a fél év múlva lejáró garanciáig ne kelljen megjavitaniuk az autót. Több helyről hallottam, hogy lehetőségem lenne új autót, vagy árleszállitást kérni, de hogy tudnám ezt érvényesiteni, amikor sem a márkaszerviz, sem a Renult Hungária nem ismeri el, hogy fogalmuk nincs mi a baja az autónak.
köszi a segitséget,
Jani