Üdv Mindenkinek!
A következő ügyben várnám a véleményeket.
Ügyfelünknek elvégeztünk egy tanácsadási megbízást. Szerződés, teljesítés igazolás rendben aláíratva vele.
Számlázás előtt "eltűnt", telefonra nem reagált, nem értük el.
Számlát a tanácsadás után kiállítottuk, kettő alkalommal megpróbáltuk neki elküldeni postai úton, először ajánlott, majd ajánlott tértivevényes formában, de nem vette át a leveleket, így a számla visszajött.
Ügyvédünk elindította a felszámolási eljárást, miután az ő kettő postai felszólító levelét sem vette át.
Bíróság a felszámolási eljárást megszüntette azzal az indokkal, hogy az ügyfél azt nyilatkozta, hogy nem kapott számlát.
Kérdésem, hogy ilyen tényleg létezik? Nem tudjuk a jogos követelésünket behajtani, mert nem vette át a számlát?
Mit lehet tenni ilyenkor?
Köszönöm!