Kedves Mindenki!
Abban kérném a segítségeteket hogy, ha meg tudná valaki tutira mondani, hogy az alábbi helyzetben milyen jogaim/lehetőségeim vannak.
Lakásfelújításban vagyok és egy helyről vásároltam (nem internetről, üzletből) a szanitereket és csempéket. Mindaddig, amíg nem került sor a kiszállításra nagyon kedvesek volt, de azóta egy horrorrá vált az egész. Úgy kezdődött, hogy nem hozták határidőre, amit megígértek, azt is este 7-kor, nem azt hozták, amit megrendeltem, nem akarták felhozni a lakásig stb. Az Ő hibájukból adódó csere is nagyon nehezen ment. Amire a jelen kérdésem vonatkozik egy látványosan gyárilag hibás, repedt mosdót hoztak, amit visszaküldtem és papíron is visszavették. De nem hajlandók újat hozni. Állítólag elvitték a gyártóhoz bevizsgáltatni (Alföldi termék) és amíg ennek nincs eredmény nem hoznak semmit. Én felhívtam az "Alföldi"-t, de ők nem tudtak csak annyiban segíteni, hogy szerintük 3 napon belül újat kellett volna kihozniuk függetlenül a vizsgálattól. A 3 nap már letelt. A fürdőszobámból már csak a mosdó hiányzik. Milyen jogaim vannak vagy esetleg módszerek, hogy egy jó mosdóhoz jussak emberi időn belül.
Kérem szépen, hogy csak az válaszoljon, aki biztosat tud, mert nem szeretnék fals információkkal előállni.
Előre is köszönöm bárkinek is, aki segít!