Nincsenek bírók a Fórumon.
www.klaw.hu - Jogról, érthetöen.
https://www.facebook.com/kovacslaw/
Nincsenek bírók a Fórumon.
www.klaw.hu - Jogról, érthetöen.
https://www.facebook.com/kovacslaw/
Ezt eddig is tudtam, tudok olvasni.:) Most arról beszélünk, hogy elméleti szinten elfogadhatónak tartja-e a TÉSZ-t az ISIS vezetőivel szemben. Mellesleg érdekes lenne, ha bírók is hozzászólnának a témához, mert amennyire észrevettem, eddig csak ügyvédek szóltak hozzá...
ObudaFan ügyvéd, védő és nem "engedhet ki". nem "zárhat be" senkit.
http://www.playbuzz.com/…zl-m-llamr-l
Kíváncsi vagyok, hogy ObudaFan még az ISIS vezetőit is kiengedné-e, ha odabent jól viselkednek? Még velük is legyünk megbocsájtók, máég az ő esetükben sem cél a megtorlás?
Miért, nem arról van szó mindkettőnél, hogy kit tartunk embernek annyira, hogy elismerjük, hogy emberi jogai vannak?
„Ne mondd, hogy tényleg nem érted, hogy hogy tartozik a két téma egybe, értelmes, diplomás ember vagy..”
A világon semennyire. És azért nem, mert egészen más szempontokat kell mérlegelni.
Tudjátok mit? TÉSZ ügyben egyre inkább kezdek elbizonytalanodni, pont keresztény szempontból. Oké, fogadjuk el, hogy a bosszú, a megtorlás nem jó, és a bűnt gyűlöljük, és nem a bűnöst, mert a bűnös is ember.
De ez csak akkor van rendjén, ha magát a bűnt viszont minden esetben elítéljük. Nem relativizáljuk, nem nevezzük emberi jognak az elkövetését, bűnnek nevezzük. Az azt elkövető bűnösnek megbocsájtunk, de ha a bűnöst, a gyilkost az állam embernek tekinti, akkor tekintse az áldozatokat is annak! Mert ha ÁRTATLAN emberek egy csoportját az állam, és a jogvédők nem tekinti embernek, akkor milyen alapon várja el a társadalomtól, hogy annak tekintse a gyilkosokat?
Ne mondd, hogy tényleg nem érted, hogy hogy tartozik a két téma egybe, értelmes, diplomás ember vagy... Ha úgy csinálsz, mintha nem értenéd, azzal csak legitimálod a széslőliberális kettős mércét, amiről beszélek. Mert mindkét témánál azon túl, hogy az a kérdés, hogy kinek vannak emberi jogai, és megkérdőjelezhetjük-e valakinek az ember mivoltát, arról is szó van, hogy mennyire kell az embernek a felelősséget vállalni a tetteiért...
Rendben, akkor legyél indulatos, de ebből csak az következik, hogy ilyen óvodás álláspontot fogsz elfoglalni és teljesen vitaképtelen leszel.
Nem, egyáltalán nem volt kár érte, és igenis rohadtul sok köze van a kettőnek egymáshoz, már bocs, ha indulatos vagyok! Mert arról beszélük, hogy kit tekintünk embernek, és kinek vannak emberi jogai! Rohadt nagy kettős mérce, hogy a gyilkosoknak elismerjük az emberi jogait, de az ártatlan babáknak nem!
„egyáltalán nem biztos, hogy aki az egyik ügyben az egyik oldalán áll, az a másik ügyben milyen oldalon áll”
Igen, valóban négyféle variációt lehet a két kérdésben a két oldalon állni, de valamilyen rejtélyes okból a "haladó, liberális, az emberi jogokat tiszteletben tartó" jogvédők, a TASZ, Amnesty és társai, meg a "demokratikus ellenzéki" politikusok, meg a példaként emlegetett "fejlett nyugati országok",meg a Strasbouri Bíróság rendre a legtenyérbemászóbb, variációt találják meg...
„Amit érdekes módon általában azok szoktak propoagálni, akik a halálbüntetést, és a TÉSZ-t ellenzik. Azaz többre tartanak egy gyilkost egy babánál.”
Ezért az eszmefuttatásért nagyon kár volt, mert egyébként általában lehet veled vitatkozni, ez viszont igen ócska demagógia. A két kérdésnek ugyanis semmi köze egymáshoz, egyáltalán nem biztos, hogy aki az egyik ügyben az egyik oldalán áll, az a másik ügyben milyen oldalon áll, és mind a két kérdés jóval bonyolultabb is ennél.
De a legfontosabbat szerintem tegnap 18.19-kor írtam. LEGYEN emberi joga a gyilkosnak is. De ne legyen TÖBB, mint a garantáltan ártatlannak!!! Mert a legjobban nem is az idegesít, hogy el a karják törölni a TÉSZ-t, hanem a két dolog EGYMÁS MELLÉ RAKVA. Esküszöm, azonnal aláírnám, hogy olyan büntetőjog, és büntetés végrehajtás legyen, mint Norvégiában, de csak a tegnap 18.19-kor írtak figyelembe vételével!!!
Ja, és még mindig szeretnék konkrét számokat arról, hogy milyen arányban helyezik feltételesen szabadlábra azon életfogytosokat, akiknél ezt nem zárták ki.
„„Viszont a hozzátartozó emberi méltóságát továbbra is sérti, ha senki nem torolja meg...”
Jézusom... (És azt hiszem, ez itt most teljesen helyénvaló.)”
Értelek. Keresztény szempontból is. Van is igazság a logikádban, kétségtelen. Csak kérdés, hogy Te hogyan viselkednél ilyen szituációban, kívánom, hogy Ne tudd meg...Továbbra is gondolom, hogy a legtöbb ember, akinek megölik a hozzátartozóját, könnyebben továbblép azzal a tudattal, hogy a gyilkos semmiképp nem fog újra esélyt kapni. Nem állítom, hogy ez az ideális keresztény lelkület, de szerintem a legtöbben, akkor is így vannak ezzel. De nyilván nem szeretnék erről semmilyen formában gyakorlati tapasztalatot szerezni, sőt azt sem szeretném, hogy az ismerősi körömből bárkinek legyen erről gyakorlati tapasztalata...
„
Ja, és úgy látom nem világos: egy szót sem szóltam a halálbüntetés elfogadhatóságáról vagy elfogadhatatlanságáról, de még a tényleges életfogytig tartó büntetésről se.”
Valóban nem mondtad ki egyértelműen, de az a hozzászólásod, hogy
„
Ha kiengednék. Csakhogy a lehetőség még nem tény. Honnan a fenéből lehet azt tudni most, hogy húsz év múlva kit és milyen eséllyel engednek ki?
Te magát a lehetőséget vennéd el, egy még távolabbi, még bizonytalanabb lehetőségre hivatkozva.”
eléggé a TÉSZ ellenzésére utal.
„Viszont a hozzátartozó emberi méltóságát továbbra is sérti, ha senki nem torolja meg...”
Jézusom... (És azt hiszem, ez itt most teljesen helyénvaló.)
Ja, és úgy látom nem világos: egy szót sem szóltam a halálbüntetés elfogadhatóságáról vagy elfogadhatatlanságáról, de még a tényleges életfogytig tartó büntetésről se.
„A kiontott vér mindig is vér után kiált a bibliában.”
Az Ószövetségben. És talán ez az egyik legnagyobb különbség az Újszövetséghez képest.
A halálbüntetést én sem támogatom, pont a hibák miatt, amire ha jól értem bokros célzott, de továbbra is áll, hogy Magyarországon évi 35-40 000 GARANTÁLTAN ártatlant ítélnek halálra, és többnyire az a leghangosabb a halálbüntetés/TÉSZ ellen, aki ezt támogatja. És engem a legjobban ez a kettő EGYMÁS MELLETT zavar!!! Tudjátok mit???!!! OKÉ, ne legyen TÉSZ, legyen a krisztusi megbocsájtás nevében norvég típusú büntetőjog, DE A GYEREKGYIL...PARDON EGYSZERŰ RUTINMŰTÉT IS LEGYEN BŰNCSELEKMÉNY, és azt az ultrahumánus skandináv büntetést viszont mindenki kapja is meg érte, akire vonatkozik!!! Ne álljunk öncélúan bosszút egyik áldozatért se, a bűnbánó bűnöst meg krisztusian fogadjuk vissza, de morálisan ítéljünk el MINDEN gyilkosságot!!! És tekintsük embernek, legyen emberi joga a gyilkosnak is, de ne legyen TÖBB, mint az ártatlan babáknak mert MINDEN ember ember, és nem szabad önkényesen senkinek az ember mivoltát megkérdőjelezni,lesejtcsomózni, és legfőképpen nem a gyilkosságot emberi jognak nevezni!!! Na ez hogy tetszik liberális jogvédők???!!!Én a magam részéről keresztényként, és nem liberálisként ÍGY támogatom a TÉSZ eltörlését, és a gyilkosok esetén is a társadalomba való visszavezetés célul kitűzését!!! Na így is tetszik, tisztelt Strasbourgi nagyokosok???!!!
Aki Magyarországon a halálbüntetést támogatja, annak halvány fogalma sincs arról hogyan születnek az ítéletek.
Dr. Bokros Gábor
ügyvéd
Dr. Bokros Ügyvédi Iroda
8961 Lenti Pf: 51
www.drbokros.hu
Tel/fax: (36 92) 551 270, 551-271
Mobil: (36 30) 3398 000
"Mellesleg, amikor az európai kultúra keresztény jellegéról van szó, akkor józan ember nem a vasárnapi templombajárásra gondol, hanem ilyen és hasonló elvekre."
Ja. Meg a gyerekgyil...foghúzásról, ami elleni tiltakozásért mellesleg én fogok 8-án hétfőn sittre menni... Amit érdekes módon általában azok szoktak propoagálni, akik a halálbüntetést, és a TÉSZ-t ellenzik. Azaz többre tartanak egy gyilkost egy babánál."
Meg azt kihagytam, hogy ugyanők szokták alapból tagadni, hogy a mai Európának egyáltalán bármiféleképp keresztény-jellegűnek kéne lenni. De a TÉSZ-nél azért előveszik a kereszténységet.
"De hát ez nem vallási előírás, mint a mohamedánon alkoholtilalma vagy a zsidók szombatja! Ez általános erkölcsi, magatartási tanítás. Olyan nagy baj az, ha az idők során a törvényekbe is bekerült."
Miért lenne ez olyan általános? Szerintem a bosszú is teljesen általános emberi magatartás.
"Mellesleg, amikor az európai kultúra keresztény jellegéról van szó, akkor józan ember nem a vasárnapi templombajárásra gondol, hanem ilyen és hasonló elvekre."
Ja. Meg a gyerekgyil...foghúzásról, ami elleni tiltakozásért mellesleg én fogok 8-án hétfőn sittre menni... Amit érdekes módon általában azok szoktak propoagálni, akik a halálbüntetést, és a TÉSZ-t ellenzik. Azaz többre tartanak egy gyilkost egy babánál.
"Senki nem kötelezi őket, hogy megbocsássák. Ez teljességgel az ő dolguk. Csak a bosszúállást helyezik törvényen kívül - nem csak a személyes bosszút, hanem az állam által átvállaltat is."
Jó, és akkkor továbbra is áll a kérdés, hogy KI fogja megtorolni a feleség/gyerek halálát. Mert a hozzátartozó nem torolhatja meg, az állam nem torolja meg, Isten nem torolja meg. Viszont a hozzátartozó emberi méltóságát továbbra is sérti, ha senki nem torolja meg...
„az állam által átvállaltat is”
Ezzel én vitába szállnék. A kiontott vér mindig is vér után kiált a bibliában. Ezt már Káin is tudta röviddel a kezdet kezdete után, amikor még csak 4-1=3 ember élt a földön, és meg is osztotta az aggályait Istennel, aki nem mondott ellent ennek a kijelentésnek. Majd később, közvetlenül az özönvíz után maga Isten mondja ki a szabályt: „A ki ember-vért ont, annak vére ember által ontassék ki; mert Isten a maga képére teremté az embert.” Később, a zsidóknak adott törvényben a bosszú jogát elvette az egyéntől (6. parancsolat: ne ölj) és a közösségre (= állam) ruházta, és az ott is van azóta is. A megbocsátás intézménye nem a bűnös érdekében van, hanem a sértett jól felfogott érdekét (lelki üdvét) hivatott szolgálni. Ha a sértett megbocsát, az neki jó, de a bűnt és a bűnöst az államnak ugyanúgy üldöznie kell, és adott esetben bosszút is kell állnia. Az egyház soha nem ellenezte a halálbüntetést, mivel az egyház eredeti hivatása nem az emberi életek mentése, hanem a lelkek mentése.
„hogy keresztényi szentségből megbocsájtsa egy hozzátartozója meggyilkolását.”
Senki nem kötelezi őket, hogy megbocsássák. Ez teljességgel az ő dolguk. Csak a bosszúállást helyezik törvényen kívül - nem csak a személyes bosszút, hanem az állam által átvállaltat is.
„egy világi államban nem lehet mindenkitől elvárni, hogy keresztényi szentségből megbocsájtsa egy hozzátartozója meggyilkolását.”
De hát ez nem vallási előírás, mint a mohamedánon alkoholtilalma vagy a zsidók szombatja! Ez általános erkölcsi, magatartási tanítás. Olyan nagy baj az, ha az idők során a törvényekbe is bekerült.
Mellesleg, amikor az európai kultúra keresztény jellegéról van szó, akkor józan ember nem a vasárnapi templombajárásra gondol, hanem ilyen és hasonló elvekre.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
COOKIE_SUPPORT | 1 year | Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket. |
JSESSIONID | JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak. | |
PHPSESSID | Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik. | |
SERVERID | Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is. | |
viewed_cookie_policy | 1 year | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
Gdyn | 1 year 1 month | Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják. |
GUEST_LANGUAGE_ID | 1 year | Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
_ga | 2 years | Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához. |
_gat_UA-112481-1 | 1 minute | Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken. |
_gid | 1 day | Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában. |
UID | 2 years | No description available. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
_goa3session | 2 days | Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják. |
fr | 3 months | A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek. |
Gtest | 1 year 1 month | Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában. |
i | 1 year | Nincs információ. |
IDE | 1 year 24 days | A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg. |
mc | 1 year 1 month | Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal. |
test_cookie | 15 minutes | Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál. |
YSC | session | Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
_goa3test | 2 years | No description available. |
_ia_uid | 5 months 27 days | No description |
_ia_version | 5 months 27 days | No description |
CONSENT | 16 years 6 months | No description |
INX_CHECKER2 | 16 years 6 months | No description available. |
legacy-psid | No description available. | |
nxdigitolvasosession | No description | |
psid | session | Nincs elérhető információ. |
yt-remote-connected-devices | never | No description available. |
yt-remote-device-id | never | No description available. |