Munkáltatói igazolás gyermekfelügyeletről


efi99 # 2022.10.21. 20:40

Mondjuk én az iskolát sem értem, mit görcsölnek. Egész egyszerűen nem kéne 7:30 előtt kinyitniuk aztán problem solved. Legalábbis a részükről.
Végül is a tanítás 8-kor kezdődik, miért is kéne illetve mikortól is kéne nyitva lenniük korábban: 7 órától, esetleg 5-től, mert van, aki 6-ra jár, éjjel 2-től vagy nonstop?

Majordomus # 2022.10.21. 19:36

Na ha. A mátészalkai csigajelmezes futó aki lehagyta a vonatot...

drbjozsef # 2022.10.21. 16:25

gylab,

Nekem is nehéz elhinni - mármint, hogy a német kollégák csodálkoznak. Ha valami, a német MÁV a lehető legtávolabb áll a német precizitástól, az elővárosi hálózatuk hiába 10x sűrűbb, kb. kétszer annyit késik is, mint a MÁV. Egy rakás szar. Sok minden sokkal jobb abba az irányban, de a vonatok pont nem...

gylab # 2022.10.21. 12:14

Ennél közelebbit, mint a HO??? Egyébként SW mérnök vagyok, nekem a folyamatos tanulás alap, most is a tanfolyam miatt kell, ha itthon vagyok, nem gond a 7,30-as iskolakezdés. Egyébként akinek vagy egy elég jó mérnöki szakmája, az nem fog a faluban tudásának megfelelő állást találni. Egyébként egy kis történet ezzel kapcsolatban: német kollégák szokták kérdezni, hol lakom. Mondom, Budapesttől kb. egy órányira vonattal. Kérdezik, 150-200km? Nem, 30. Nem szokták elhinni.

drbjozsef # 2022.10.21. 04:30

(facepalm)

Majordomus # 2022.10.20. 21:23

Nem lenne jobb közelebbi munkahelyet választani?

gylab # 2022.10.20. 09:35

De csak addig gurítják, míg gombölyűre nem kopik a sarka. Onnantól viszik.

Majordomus # 2022.10.19. 20:47

Mint a hadsereg: ami gömbölyű azt cipelik, ami négyszögletes azt guritják.

gylab # 2022.10.19. 12:22

@drbj megértetted a lényeget, nincs átmenet! Most kértem még egy igazolást is, hiszen a szerződésemről nem tudják biztosan, hogy él-e még. Kíváncsi vagyok, ezt hogyan fogadják.