Sziasztok!
Az alábbiban szeretnék segítséget kérni:
A munkáltatóm, munkaerő kölcsönző cég.
A jelenlétit folyamatosan kellene vezetni, de valamiért 3an elfelejtettük az utolsó 3-4 napot beírni.
A munkáltató elvitte 1-én a jelenlétit mindenféle megjegyzés nélkül,
majd 6-án jön a mail mind a ~30 embernek, hogy mivel mi 3-an nem írtuk be magunkat, vagyis nem vezettük napra készen a jelenlétit, ezért azokra a napokra nem fognak fizetést adni, mivel nem az MV dolga hogy átnézze ki írta be magát és ki nem a jelenlétibe, és mindannyiunk érdeke hogy napra készen vezessük a jelenlétit hogy megkapjuk a megérdemelt fizetést.
Teszik ezt attól függetlenül hogy 3 másik rendszer is jegyzi hogy mikor dolgozunk.
1 ügyfélnyilvántartó + 1 telefonos rendszer percre pontosan, valamint 1 xls mindenkinek a az aktuális, valamint visszamenőleg pár havi beosztásával.
Kérdezném hogy jogosan megteheti-e ezt a munkáltató, amikor ezzel kárt nem okoztunk sem feléjük, sem pedig a kikölcsönzött cégnek, sem anyagi, sem pedig erkölcsit.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Józsi