Webáruház, hiányzó tétel


radrian # 2020.06.10. 13:33

Kedves Fórumozók!

Olyan problémával szembesültem, hogy egy nagy hazai számítástechnikai webáruháztól rendeltem több tételt, házhoz szállítással. Azonban a csomag kibontása után derült ki, hogy az egyik kb. 70000 forintos tétel hiányzik, melyet rögtön jeleztem is az egyik belvárosi üzletükben, mivel a telefonvonaluk nem él a járványra való tekintettel.
Itt azonban rövid utánakérdezés után tájékoztattak, hogy nem tudnak mit tenni, mert Náluk szerepel a becsomagolt áruk között és a csomagolók sem tudnak semmit, írjak emailt az információs oldaluknak.

Még így az elején szeretném tudni milyen lehetőségeim vannak, ha nem talál megoldást a szolgáltató erre a helyzetre, Önöknek esetleg lenne ötletük? Vásárlástól elállás, jogi út, milyen irányban érdemes elindulni?

Nagyon köszönöm!
Üdvözlettel
A