Hibás terméktől való elállás - pénz visszaszerzése


MarkosproHUN # 2022.10.26. 17:04

Kedves Fórumozók?

Nagyon gyors segítség kéne!
Egy fülhallgatót pont 14 napja rendeltem meg, visszaküldeném szó nélkül (mert nem is tetszik, túl nagy stb...), de nem tudom tudok-e élni az elállási jogommal, mert ugye fülhallagató... Időkőzben kiderült egy hívás közben, hogy recseg a mikrofonja. Így ugye visszaküldhetném azzal, hogy hibás, de akkor csak kicserélik vagy szervizbe küldik, levásárolhatom, én még a pénzem szeretném visszakapni! Mi tévő legyek?

Segítséget köszönöm!

UI: segítségkéréshez nem engedett írni, így ide írtam.

MarkosproHUN # 2022.10.26. 17:06

Esetleg azt tudom csinálni, hogy ha kicserélik, akkor az ugyebár teljesen új terméket visszaküldöm 14 nap belül és visszakapom a pénzem?

Majordomus # 2022.10.26. 19:23

Küldd vissza 2 nappal kirábbi dátummal. Azzal hogy hibás a termék és elállsz a vételtől.
Hátha szerencséd lesz.

drbjozsef # 2022.10.27. 04:42

Pedig ott (az ittenivel szemben) helyes választ is kaptál.

Majordomus # 2022.10.27. 19:25

Hol?

drbjozsef # 2022.10.28. 07:34

Ahol először kérdezte. Most én se találom.