Kedves Fórumozok!
Tanácsot szeretnék kérni a következő ügyben: Van egy dell laptopom es ebben szerettem volna bővítettni az ssd-t, de úgy hogy a nagyobb sebességen (gen4) működjön. A laptop leírása szerint az egyik slotja tudja ezt. Viszont el akartam kerülni azt hogy magam intézem a dolgot és esetleg nem úgy muzsikál ahogy szeretném, mert elég furcsa hozzászolások jelentek meg a dell közösségi fórumokon ezzel kapcsolatban, így végül felkerestem egy hivatalos dell szervízpartnert a c-szervizt, és leírtam nekik az igényemet, kiemelve a sebesseget. (megrendelőben: ...szeretnék kérni egy árajánlatot .... (az új működjön a gen4-en) ). Gép sorozat és modelszáma szerint ennek nem látták akadályát, így megrendelés lett belőle. A gépet a feleségem vitte el hozzájuk, de lelkére kötöttem hogy teszteljék le hogy működk-e, megnyugtatták működni fog. A gép hazakerült és kiderült hogy nem tudja az áhított sebesseget, csak alacsonyabban üzemel. Felvettem emailen a kapcsolatot az eladóval, aki a "Biztos hogy jó helyen van?, ne legyen mellette másik ssd" ötletek után a "sajnos ebben az ügyben nem tudunk többet tenni szöveggel lepattintott volna, de morranásomra még annyit megtett hogy kiprobálták a kollégája ugyanilyen gépén is, és ugyanígy csak alacsonyabb sebességen működött. Rákérdeztem hogy akkor nem a dell által támogatott ssd került beápítésre, amire nem hajlandó válaszolni, de megadta még a központi dell számát hogy ők ott többet tudnak talán. Na most itt telt be a pohár, és azt szeretném megkérdezni:
- vissza tudom e kérni a pénzemet?
- el kell e fogadnom valami cserét ha felajánl?
Öszintén nem szeretném már ha ők cserélnének/turkálnának a gépbe ezek után, de még cserét sem szeretnék elfogadni tőlük a hozzáálásuk miatt. Van rá esélyem hogy a pénzt kapjam vissza?
köszönöm szépen előre is
