LipT
„Online rendeltem egy terméket. 1 hétre jött a válasz, hogy nincs készleten, törölték a megrendelést. Furcsáltam, mert azt írta az oldal, hogy raktáron van. Megnéztem ismét, még mindig raktáron, azonban az ár magasabb lett.”
Szerintem helyesbítsünk, nem „még mindig”, hanem „ismét” raktáron van.
„Erre egy másik történet jött, az egy bemutató darab volt, csak teljes áron tudom megvenni. Ez sehol nem volt feltüntetve, hogy az egy bemutató darab lett volna. Igazából annyi történhetett, hogy elütötték az árat, egy kettes lemaradt az elejéről és ezekkel a sztorikkal próbáltak lerázni.”
No és te ezt hogyan fogod tudni bizonyítani, hogy másként volt? Félek, hogy sehogy. Ha nem akarják neked eladni bagóért a terméket, akkor hiába kalimpálsz, nem fogod megkapni. Ennyi!
„Azt szeretném kérdezni, hogy igényt tarthatok-e a lámpára az általam megrendelt áron.”
Szerintem te magad másoltad be erre a választ az ÁSZF idézésével:
„Ászf:"Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet.”