Webáruház, át nem vett termék.


V.t.zs # 2022.03.20. 11:34

Alig, hogy elment a futár már jött is az e-mail, hogy miért nem vettem át.
Elküldtem nekik a fotót a dobozról amit készítettem a futár autójában.
A dobozra ragasztott papíron is az szerepelt amit rendeltem, de a doboz más volt.
Kíváncsi leszek a folytatásra.

drbjozsef # 2022.03.18. 19:32

V.t.zs,

Akkor jelezd nekik te is, hogy a helyes rendelés még nem érkezett meg, mikor küldik?
Nincs teendőd, csak átvenni, ha másikat küldenek.
Kellene nekik.
Külön postaköltség nélkül, természetesen.

V.t.zs # 2022.03.18. 17:52

Igen, egy fotót készítettem a dobozról.
Nem fizettem előre, utánvétes lett volna.
Nem volt papírozás. Közöltem a futárral, hogy nem veszem át.
Ő pötyögött valamit a gépébe és elment....
Az ÁSZF.ben nem találok erre utaló részt, hogy bármivel is helyettesíthetnék a terméket.

drbjozsef # 2022.03.18. 17:42

V.t.zs,

Ha a távollévők között kötött szerződés alapján a törvény szerinti 14 napon belül elállsz a vásárlástól, akkor neked kell állni a postaköltséget - kivéve, ha a bolt az ÁSZF-jében, kifejezetten átvállalta.

De ha azért kell visszaküldened, mert nem azt küldték, amit rendeltél, akkor azt ki kell fizettetned velük. Hibás teljesítés, aminek minden költsége az eladót terheli, a postaköltség is.

A jó kérdés az az, hogy most, hogy visszaküldted, tudod bizonyítani, hogy nem azt a terméket kaptad? Legalább lefényképezted, leírtad a futárnak a papírra, hogy miért nem veszed át?
Ha kamu, vagy legalábbis szívózós boltba futottál bele, akkor a saját pénzed visszaszerzése se lesz könnyű...

V.t.zs # 2022.03.18. 16:41

Üdvözlök mindenkit.
Kell-e aggódnom amiatt, hogy megpróbálja kifizettetni vagy ki is fizetteti velem a webáruház az általam visszautasított
termék postaköltségét?
A történet a következő: Rendeltem egy fűkaszát. Bármiféle kérdés nélkül egy teljesen eltérő márkájú, fele akkora teljesítményű kaszát küldtek. Szerencsére, vagy épp nem szerencsére nem volt különösebben csomagolva, fóliázva. Így kapásból láttam, hogy nem azt küldték amit rendeltem.
Így mondtam a futárnak, hogy én ezt nem veszem át.
A webáruház ÁSZF. ben nem találtam erre utaló részt, hogy helyettesítenék a terméket így.
Vagy csak nagyon elrejtve van....
Most, hogy utána olvastam az áruháznak, nem sok pozitív értékelést látok, sokkal inkább etikátlan stb.
magatartást a részükről.

Köszönöm.