Kedves Fórumozók!
Még tavaly októberben egy beltéri ajtókat forgalmazó cégnél rendeltünk BALOS ajtókat. A megrendelésről semmilyen feljegyzést nem kaptunk. A vállalkozó egy kockás füzetbe firkantotta fel a telefonszámunkat és a rendelést.
5 hét múlva telefonáltak, hogy megérkeztek a megrendelt ajtók. Elmentünk értük (a bankkártyás fizetésről kaptuk a szokásos elismervényt, egy pénztári blokkot, amin sem a megvásárolt termék, sem dbszám nem szerepel, csak a pénzösszeg; garanciapapírt sem kaptunk), hazaszállítottuk. Az első ajtó kibontásánál észleltük, hogy a megrendelt BALOS ajtó helyett JOBBOS ajtókat kaptunk. Azonnal felhívtuk a forgalmazó céget, hogy nem stimmel a rendelt és a leszállított termék. A vállalkozó persze ragaszkodott a JOBBOS változathoz, hogy mi azt rendeltük. Kértük, hogy cserélje ki őket, akár úgy is, hogy megfelezzük az újak szállítási költségét. A merev elzárkózás persze maradt.
Végül a fogyasztóvédelemhez fordultunk, aki elmarasztalta a forgalmazó céget: kötelezte a jogszabály szerinti panasz kezelésére.
Ma ismét felhívtuk a vállalkozót, akinél a merev álláspont maradt, őt nem érdekli mit írt a fogyasztóvédelmi hatóság, csináljunk azt, amit akarunk.
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy mit lehet még tenni, ami hatékony és gyors eredményre vezetne?
Forduljunk esetleg a központi forgalmazó céghez?
Előre is köszönjük a hasznos válaszokat!