"minden kétséget kizáróan megállapításra került, hogy súlyos életveszélyes műszaki hibákkal kapott „A” minősítést."
Nem gondoltam, hogy ennyi duma után se értjük egymást. Szerintem T városban azt az autót vizsgáztatták le, aminek a felújítását képekben láttad. Aztán valamikor a T városi műszaki vizsga és a Gy városi újabb átvizsgálás között a roncsautó megkapta a sikeresen vizsgáztatott kocsi alvázszámát.
Kérhetted volna, hogy a közeledben vizsgáztassák a kocsit, az megvan fél óra alatt, megvárhatod, azonnal kifizeted, és senki sehova nem viszi azután. Ha a kocsi ekkor rossz, akkor esetleg láthatnád a vizsgabázis felelősségét. De persze erre ilyen formán már kicsi lett volna az esély.
A már leírt hibák újra és újra ismételgetése nem visz előre minket, egyébként is szerintem én vagyok az egyetlen marha, aki még követi a mesét.
"A jobb oldali ülés bal oldalánál a motortérben van a beütött alvázszám."
Remek. Meg fogja nézni a szakértő, hogy hol vannak az ehhez legközelebb eső hegesztések. A többi dolgot semmi értelme nézegetnie, hiszen minden ki van javítva.
"Mivel az autó az ország másik részében volt ezért nem utaztam el oda megnézni,"
Amikor az autó eléd gurult, akkor azért megnézhetted volna. De Neked, habár 10 évig használtál ilyen autót, nem tűnt fel, hogy valami gubanc van a képsorozatok és a valóság között. Hát, gratulálok.
"olyan életveszélyes műszaki hibát talált és írt le, amelyek a műszaki vizsga időpontjában is egyértelműen bizonyíthatóan fennálltak."
Hát éppen ez az, hogy nem bizonyítható.
"A gumik vonatkozásában az égvilágon semmi ellentmondás nincs: Valóban a négy életveszélyes állapotú gumiabroncs szerepel ezekkel kapott műszaki vizsgát, amelyeket az autó ide hozatala után azonnal újakra cseréltem. A hibajegyzékben ezért szerepel életveszélyes állapotú gumikként és ezért nem szerepel a hatósági vizsgálatok hibajegyzékén, mert ott már az új gumikkal láthatták a hatóságok. Mi nem érthető ebben?"
Ja, hogy két hibajegyzék is van??? Ahaaaa!!! Hát miért nem ezzel kezdted? Vagy inkább, miért írtad, hogy:
"A hibalista 2013. októberében készült a helyi szerviz és műszaki vizsgaállomáson"
Két napja még csak erről az egy hibalistáról volt szó.
Az a hibalista, amit NEM a Gy városi vizsgaállomás írt össze, mikor készült, ki írta és mit tartalmaz? És akkor ehhez képest mit tartalmaz a vizsgaállomás listája? Mert akkor a kettő nyilván különbözik. Vannak esetleg még ezen kívül is további hibalisták?
Vagy már megint mellébeszélsz? Ne feledd, vissza lehet olvasni, mit írtál korábban...
A történetet teljesen kívülállóként szemlélve, az eddigiek alapján még annak is lehet realitása, hogy az adásvétel és a majdnem-baleset között Te hegesztetted át az alvázszámot egy roncsra és hogy Te akarod besározni az eladót, a vizsgabázist, és lassan a fél országot.
Egészen eddig védeni próbáltam az álláspontodat, de mivel az elég sűrűn változik, így nehezen védhető, sokkal könnyebben támadható...