Szeretném kérni az állásfoglalásotokat!
Szeptember közepén kártyával vásároltam egy terméket. A fizetőeszközöm egy dombornyomott chip-es kártya ,a tranzakciót pin kód megadásával bonyolítottam. A vásárlást követően kaptam egy üzenetet a számlevezető bankomtól,hogy a tranzakciós sikertelen volt. Mivel a munkahelyemen működő vállalkozásról van szó így másnap szerettem volna kiegyenlíteni a termék ellenértékét ,de tájékoztattak arról,hogy a terminált működtető cég manuálisan fogja elvégezni ismét a tranzakciót. Ez eléggé megdöbbentett,hogy manuálisan hozzáférnek számlámhoz,de biztos voltam benne,hogy ezt nem tudják megtenni és a bankom nem fog ehhez hozzájárulást adni. Az internetbankos hozzáférésemmel egyértelműen láttam,hogy nem volt semmi zárolt összeg a számlámon,mégis meglepődve tapasztaltam a következő napon,hogy értesítés nélkül leterhelték számlámról a vásárlás ellenértékét és annak ellenére,hogy tartozik a folyószámlámhoz értesítés minden tranzakcióról nem küldött a bankom semmit. Biztosan tudom azt,hogy azért lett sikertelen a tranzakció mivel tévesen törölték azt. Álláspontom szerint a bank csak akkor engedélyezhette volna ismét a tranzakciót ha ehhez a hozzájárulásomat kéri. Mivel nincs kellő rálátása arra,hogy miért lett a tranzakció sztornózva. Véleményem szerint a bank engedélyezési folyamata hibás és rozsszándékú személyek ezzel akár vissza is élhetnek. A banknak megírtam az észrevételem,de kiollózták a bankkártya ÁSZF. néhány pontját válaszként és ezt küldték válasznak. Néhány sort még írtak mellé. Őszintén szólva nem érzem a pénzem náluk biztonságban és megrendítették a bizalmam a pü.-i szolgáltatók felé. Azt szeretném kérdezni,hogy jogilag alátámasztható-e az érvelésem és egy bírósági per során kérhetnék –e bármennyi kártérítést. Nem anyagi kár ért hanem erkölcsi. Nem érzem biztonságban a pénzemet a pü.-i szolgáltatóknál.
Köszönöm előre is válaszaitokat.