Üdv.
Egy olyan problémával fordulok a közösséghez, hogy a mai napon egy csomagot kíván nekem kikézbesíteni a DPD amit nem én rendeltem meg. Próbáltam a webes felületükön megnézni a kapott adatokkal, hogy kitől jöhetett de nem tudtam belépni. A weboldal érvénytelennek találta az SMS-ben küldött hitelesítőket. Erre felhívtam telefonon a DPF központját ahol hosszas várakozás után a diszpécser semmilyen kérdésemre nem válaszolt. Sem arra, hogy kiküldte, sem arra hogy honnét stb. Kérdeztem hol tudom érvényteleníteni a dolgot, erre azt a választ kaptam, hogy a tőlük kapott email-ben. Én semmilyen emailt nem kaptam a DPF-től az elmúlt hetekben. Erre kérdezte, hogy milyen címre küldték el azt nekem. Szintén jött a válasz, hogy adatvédelmi okokból nem mondja meg a címet. Viszont én mondjam meg az enyémet és összehasonlítja. Nyilván ezek után én sem adtam ki címem. Mit tehetek, hogy kiderüljön ki mit milyen indokkal rendel nekem a címem-re a telefonszámomat megadva? Az email-emhez gondolom nem tudott hozzáférni ezért nem azt adta meg. Érdemes feljelentést tenni az ügyben? Nagyon zavar a dolog segítségüket köszönöm.