Lecsekkoltam más cégeket, akik ezt a típust forgalmazzák.
A gigamatrac a beszállítója mindenkinek, és a megkérdezettek szerint is legkorábban augusztusra ígérik.
Felajánlottak közben egy cserematracot, ami kiállítási darab és a vevők használják tesztelésre.
Ettől borsózik kicsit a hátam, tegyük fel, h mosható a huzat, meg az is kérdéses, hogy visszaveszik-e ilyen szavahihetőség után?
Esetleg arra hivatkoznak, h nálam a matrac már olyan használatból eredendő amortizációt szenvedett, ami miatt nem veszik vissza?
6 hónapja nem gyártják le a matracot
@hazvas
Ha esetleg más magyarországi forgalmazója is van a gyártónak, érdeklődj azoknál, csekkold le a "a megrendelésekkel a gyártó fél éves lemaradásban van" információt, és ennek megfelelően cselekedj a gigamatracnál - különben sosem fog kiderülni, hogy mi az igazság - valóban nincs rá gyártási kapacitás, vagy a gigamatracnál van valami pénzügyi zűr, ami miatt fekelistázta a gyártó.
Brit tudósok kimutatták, hogy a leghangosabban méltatlankodó vevő igényeit általában előbb szokták kielégíteni, mint a csendben morgókét.
Márpedig ha te nem vagy hajlandó még csak blöffként sem kijátszani az "elállok a szerződéstől a Ptk. 6:220.§ alapján, kérem vissza az előlegem" kártyát, akkor téged a gigamatrac mindig leghátra fog dobni.
hazvas
„a gigamatracnál előzékenyek voltak, felajánlottak a Wool matracból két egyforma darabot. Csakhogy nekem kimondottan arra a keménységűre lenne szükségem, amit választottam, ezért azt visszautasítottam......Már kedvezményt is jóváírtak, -10E HUF-ot, amivel nem vagyok előrébb......A kérdésem az lenne, hogyan és milyen módon tudnám kikényszeríteni vagy a szállítónál vagy a gyártónál, hogy betartsa vki végre a szerződésben foglaltakat és leszállítsa a matracot? Ha nem sikerül, akkor milyen és mekkora mértékű kártérítési pert indíthatok ellenük(akár ezt ütőkártyaként használva is a mielőbbi szállítást kikényszerítve)?”
Nyilván oka van a késedelemnek, én két egyedi - nem szabvány méretű - matracot rendeltem, már majdnem visszakaptam a pénzemet, mikor hirtelen talált a bolt egy céget, amelyik legyártotta nekik. De ettől függetlenül gyanítom, hogy ez nem igazán jogi kérdés, szóval olyanon gondolkozni, hogy kártérítési per....hááááát..... :-O
Kedves Szakértők!
Elérkezett az idő a régi matracunk cseréjére, a hátam kissé problémás lett sajnos, időnként meghúzódik, ami komoly fájdalmakkal jár, emiatt én nem merek már a régi ágymatracunkon aludni, a feleségem még igen.
2025.02.06-án személyesen rendeltünk egy magyarországi forgalmazótól(gigamatrac.hu) két darab megyegyező méretű, de eltérő keménységű matracot(Selena: nekem, Wool: a páromnak), amit a Ceriflex.it gyárt, 50 éves matracgyártói múlttal a háta mögött.
A matracok darabára 95E HUF körüli, a kiválasztást többórás válogatás és próba előzte meg, előleget fizettünk.
Nem személyre szabott egyedi darabok, mintadarab és katalógus alapján választottak.
A gigamatrac tájékoztatása szerint alapanyaghiány lépett fel korábban a gyártásban, ami már elmúlt, ezért 3-5 hét szállítási határidőt írtak a megrendelésre.
Továbbá a megrendelésnek van egy apró betűs sora, miszerint a gigamatrac egyszeri alkalommal indoklás nélkül meghosszabbíthatja a szállítási határidőt 5 munkanappal.
Előlegszámlát is kaptunk.
A térdemet március 10-én műtötték, bíztattak, talán meg is érkezik akkorra.
Sajnos, nem küldték, de a gigamatracnál előzékenyek voltak, felajánlottak a Wool matracból két egyforma darabot.
Csakhogy nekem kimondottan arra a keménységűre lenne szükségem, amit választottam, ezért azt visszautasítottam.
Azóta minden hónapban az játszódik le, hogy felhívom a magyarországi forgalmazót, aki sajnálkozik, h nem érkezett még meg, majd valószínűsíti, h a következő hónapban küldik.
És ez így zajlik már március óta.
Már kedvezményt is jóváírtak, -10E HUF-ot, amivel nem vagyok előrébb.
Felvettem a kapcsolatot emailban a gyártóval, ahol elsőre elhajtottak a forgalmazóhoz, majd miután elküldtem a megrendelés fénymásolatát, közölték, h egyeztettek a forgalmazóval, forduljak hozzájuk.
Felhívtam a gigamatracot, ott erről nem tudtak semmit, de újra egyeztettek a gyártóval, és most már biztosan megérkezik augusztus körül, ugyanis végre utol fogják érni magukat a gyártásban.
Itt tartunk most, és továbbra is kérdéses az augusztusi várható dátum az előzményeket tekintve.
Addig mi külön vagyunk kénytelenek aludni a feleségemmel(ő a háló-, én a másik szobában, néha a földön), ami nem túl jó dolog és egyéb kényelmetlenségekkel is jár.
Nem a kifizetett összegre van szükségünk, hanem a matracokra.
A kérdésem az lenne, hogyan és milyen módon tudnám kikényszeríteni vagy a szállítónál vagy a gyártónál, hogy betartsa vki végre a szerződésben foglaltakat és leszállítsa a matracot?
Ha nem sikerül, akkor milyen és mekkora mértékű kártérítési pert indíthatok ellenük(akár ezt ütőkártyaként használva is a mielőbbi szállítást kikényszerítve)?
Előre is köszönöm a segítséget.
kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02