mobil flotta - kilépés


dovxaphl0 # 2025.10.20. 19:26

Niki

Azt írtad, ki akarod hozni a számod ( vagy számhordozást akarsz, mindegy, hogy nevezed,) mert nem tetszik, hogy csoportos beszedési megbízás
Nem írtam ilyet!
Ezt írtam az elsőben:
... akkor át kell térni csoportos beszedési megbízásra.
az SMS idézése
Rendben, megcsináltam.

Nem tudom te honnan veszed a csoportos beszedési megbízás fixációmat. Van különvéleményem erről a húzásukról, de - ahogy fentebb is látható - zokszó nélkül megcsináltam. Később is jeleztem feléd hogy nem ez a fő gondom. A fő gondom az egy hónap múlva bekövetkezett mindent fölforgatunk mert csak és annak következményei.

Egyébként meg örülj neki, hogy a mobilszolgáltatónál nem tűnt még fel ez az ellentmondás ” képzeld el , nem örülök neki! egyszerű és vegytiszta helyzetet teremthetnének a szolgáltatók azzal ha a szükséges minimum szolgáltatáson (ha van olyan törvényben meghatározva) kívül ilyen esetben nem nyújtanának semmit. De akkor nem lehetne olyanokra hivatkozni hogy "nem adta le időben", "ráutaló magatartás", de még biztos van jópár okosság amivel még csavarhatnak egyet a kedves ügyfelen

Akkor összefoglalva a jótanácsoka: csak nyugodtan hajoljak előre (bármi is legyen mert nem tudom miről hadoválsz), ne feszítsek és ne tartsam bent a levegőt... mert a nagyobb kutya soha nem hibázik és mindig is minden úgy lesz ahogy ő akarja! Ez után jöhet a Coelho-t megidéző jókívánság a kisembernek a gépezet előtt:
Ami számít, az az, hogy abba az irányba indulj, és azt a megoldást keresd meg amit te szeretnél.” Persze és majd mindenki ujjongva tapsol, meg a rózsaszín naplemente. Emlékszem mindig ez történt mondjuk az APEH-nál. Ők pl. a 21-re még lapot húztak, akkori ~50eFt -s teljes fizetésemet zokszó nélkül lehúzták. Az előadó már az elején tudta hogy be van adva az a papír amit ő tőlem követel, de ez nem számított! De örülhetek, mer pár éven belül rájöttek hogy nem volt teljesen jó amit és amiért csináltak és megadták a lehetőséget hogy visszaigényeljem a pénzt. Amikor -erős túlzással- már nem volt rá akkora szükség, mint amikor levonták. Nem abból tudtam meg hogy elnézést kértek és hogy a felülvizsgálat eredményét kiküldték, hanem csak kijelentették hogy túlfizetés van az adószámlámon. Lehet oszolni! Tényleg, csak induljak el abba az irányba.... Mert ezek -bárki akinek kellően régen van hatalom a kezében- soha nem taposnak el egy cikkelyre hivatkozva, ami vagy létezik vagy nem (akarsz még példát a császárságból? tudok mondani! gondoltam)
Ha nincs egy ügyvéddel, akkor esélyed nincs a kicsi császár előtt...

Bónusz, már szétcincáltátok egymás idegeit. látod hogy innen már nem jutunk sehova! Rendben akkor ezt adja írásba hogy ezért meg ezért nem lehet ezt meg ezt csinálni. Na, ilyen papírt sem kellett soha hazacipelem (de ha kaptam volna akkor biztos az a kibúvó következik hogy a munkáltató nem felelős az ő munkavállalója által munkahelyén, munkaidőben, munkakörében bla bla-baa)

Köszönöm hogy meghallgattál, megértettél és a helyes irányba tereltél

------------------------------------------------------------------------
Ez erősre sikeredett, elnézést Többször nem fordul elő! Holnap megyek és előrehajolok, mint jó munkásember
Niki2025 # 2025.10.20. 07:09

dovxaphl0
Azt írtad, ki akarod hozni a számod ( vagy számhordozást akarsz, mindegy, hogy nevezed,) mert nem tetszik, hogy csoportos beszedési megbízással kell fizetned, egy bekezdéssel lejjebb pedig ezt :
"amit én szeretnék és amit ők fognak követelni az nem fog soha megegyezni."
Számomra ez információhiányos, vagy ellentmondásos.
Részemről nem szeretnék tovább találgatni . Ha kell a számod, és flottán kívül akarod tudni, javaslom, írd meg azt a fránya felmondást. ( "mert bürokráciában mi vagyunk császárok” - ez minden cégnél így működik nemcsak az önkormányzatnál, felesleges rajta háborogni, anno te is aláírtad ezt)
Ami az elvileg augusztusi megszűnt szerződést illeti, ugyanaz a válazom mint lent.
Egyébként meg örülj neki, hogy a mobilszolgáltatónál nem tűnt még fel ez az ellentmondás, hogy talán valóban senkihez nem tartozik a szám, hiába is van fizetve. Ne várd meg, hogy egyszercsak megszűntessék ez miatt.
Ezenfelül : mivel a kedves jókívánságra ezt reagáltad : "Ezt ne nekem!" - rendben, részemről off a téma

dovxaphl0 # 2025.10.19. 21:51

Niki

Köszönöm hogy foglalkoztál a problémámmal!

Elnézést hogy nem válaszoltam erre: (azt gondoltam egyértelmű a köteles kiadni a telefonszámomat hordozásra )
Ki akarod hozni a flottából a számod?
Igen! Mert egyébként is én vittem be oda a saját számomat máshonnan. (a fogalom amit körülírtam: számhordozás)

Csak hogy lásd: Ők már jelezték hogy kell írnom egy felmondást („mert bürokráciában mi vagyunk császárok”) és majd csak akkor... Miközben többször, több helyen leírják hogy milyen a feltételeket ami alapján: nincs érvényes megállapodásunk, lejárt a megszabott határidő, az eredeti megállapodást egyoldalúan megszüntették. Ergo a saját szabályaik alapján nem vagyok a flottában és amit X-edikei hatállyal nekik automatikusan meg kellett volna szüntetni. Egyszerűen nincs mit felmondani!

(nem bántásból - amit én szeretnék és amit ők fognak követelni az nem fog soha megegyezni. Arra lettem volna kíváncsi hogy mekkora mozgásterem van, mi az amire hivatkozhatok Vagy hogy valaki rákoppint az orromra hogy ezt rosszul értelmezzem vagy hogy erre nem lehet hivatkozni )

Ami számít, az az, hogy abba az irányba indulj, és azt a megoldást keresd meg amit te szeretnél. ” Ezt ne nekem!

Köszönöm a türelmedet és az idődet

Niki2025 # 2025.10.19. 16:22

dovxaphl0
A válaszomnak pont a második felét ragadtad meg, ami a csoportos beszedési megbízásra vonatkozott, de a lényeg az eleje lett volna.
Ha ki akarod hozni a flottából a számod, egyeztess az Önkormányzattal aki a munkaadód, hiszen jelenleg ő rendelkezik a számmal.
Utána feltételezem, a szolgáltatónál is be kell jelentkezned, választasz magadnak egy egyéni csomagot ami tetszik, és úgy fizeted a számládat ahogy szeretnéd, akár mehetsz is a postára a sárga csekkeddel.
Ami pedig a flottatagság augusztusi megszűnését illeti, részemről nem tudom megválaszolni jól, hogy mi történt itt, találgatásaimat pedig nem írnám le. Nem látjuk a munkáltatóddal történt megállapodásod, a mobilszolgáltatóval kötött flottaszerződést, stb. De talán ez nem is fontos. Ami számít, az az, hogy abba az irányba indulj, és azt a megoldást keresd meg amit te szeretnél.

dovxaphl0 # 2025.10.19. 12:34

A csoportos beszedési megbízást illetően valószínűleg kedvezményt adott erre a mobilszolgáltató, ilyen egyéni előfizetéseknél is létezik.
Elfogadom, ha ez neked nem tetszik, de megkérdezhetem mi a gond ezzel?

A szolgáltató minimálisan emelte a csomag árát és a csomagban növelte az adatforgalom korlátját. Magyarán amit ezentúl megspórol a szolgáltató a nyomtatás/postázás/csekkfeldolgozáson azt egy látszólagos szolgáltatásbővítéssel zsebre teszi. (Korábban is a szolgáltatás bővítéssel magyarázta az áremelést, pedig senki nem kérte...)

De alapvetően nem ezzel a van gondom, hanem azzal hogy azt mondják hogy ezek a feltételek és minden úgy működik ahogy eddig . Aztán egy hónapon belül azt mondják hogy mégsem és utólag mondja hogy kinyírta az eredeti megállapodást augusztusi dátummal.

de az tény, hogy jelenleg ők rendelkeznek ezzel
pont ezt kérdőjelezem meg! Nincs érvényes megállapodásunk, és a saját megfogalmazásk szerint csak a „ flottatagság teljes időtartamára
Milyen alapon vagyok most a flotta tagja? De nézzük a megállapodás ide vágó passzusát:
Flottatag csak az a természetes személy lehet, aki érvényes, mindkét fél által aláírt megállapodással rendelkezik a 2.1.pontban megjelölt időszakra. A korábbi megállapodás 2025.08.21-én megszűnt. ” ezt írják szeptember végén

Niki2025 # 2025.10.18. 18:58

Szia!
Szerintem egyeztetned kellene a Flottakezelővel újra, mert úgy tűnik, nem értitek egymást .
( vagy én nem értem egészen a problémádat ) Ki akarod hozni a flottából a számod? Akkor velük kell megbeszélned, feltételezem, a munkáltatódról van szó. Nem szokott ebből probléma lenni a gyakorlatban, kiengedik, de az tény, hogy jelenleg ők rendelkeznek ezzel a számmal, te "csak" a számlát fizeted.
A csoportos beszedési megbízást illetően valószínűleg kedvezményt adott erre a mobilszolgáltató, ilyen egyéni előfizetéseknél is létezik.
Elfogadom, ha ez neked nem tetszik, de megkérdezhetem mi a gond ezzel? Jellemzően ez a számlafizetőnek is kényelmes, a szolgáltatónak meg biztosabban érkezik meg a várt díj.

dovxaphl0 # 2025.10.18. 15:22

Sziasztok!

Önkormányzati mobil flottában voltam/vagyok???
Szeptember elején az önkormányzattól (ezen túl flottakezelő) kaptam egy sms-t hogy ha meg akarom tartani az előfizetésem akkor át kell térni csoportos beszedési megbízásra.

Tisztelt Flottatag! Az Ön elöfizetése a XY önkormànyzati mobilflotta tagja. Az önkormànyzat döntése szerint, a flottàban maradàs feltétele,ha elektronikus szàmlàra vàlt és a szàmlàjàt csoportos beszedéssel fizeti. Az elektronikus szàmlàra vàltàshoz 2025. szeptember XX-ig küldje el az elektronikus szàmlàzàshoz kìvànt email cìméröl nevét és elöfizetöi hìvòszàmàt a mobilflotta@XY.hu cìmre, valamint intézkedjen a szàmlavezetö bankjànàl a csoportos beszedési megbìzàsròl. Szükség esetén a +xxxxxxxx telefonszàmon kérhet segìtséget. A feltételeknek nem megfelelö elöfizetések kizàràsra kerülnek. Üdvözlettel, XY

Rendben, megcsináltam.

Rá egy hónappal küldenek egy "megállapodás"-t. Az aláírandó "megállapodás" (én szerződésnek nevezném) - az én értelmezésemben szerint - normálisnak mondható. Az elsumákolás - szerintem - valahol itt kezdődik:
A Felhasználó tudomásul veszi, hogy vitás esetek rendezése esetén az aláírt megállapodást, illetve a Szolgáltató Üzletszabályzatát tekinti mérvadónak. (pl: melyiket és mikori hatályút és a PTK, EU, alkotmány, gyermekvédelem?)

DE mellé raktak egy ártalmatlan "kísérőlevél" -nek titulált valamit. Amiben nekem ez rakta be az utolsó szöget:
Amennyiben a megállapodás feltételeivel nem ért egyet, úgy lehetősége van az Önhöz tartozó előfizetéseket a flottából egy Ön által kiválasztott YY lakossági csomagba kihordani.
Gondolom ez egy megpakolt tehervonat aminél kell a hosszú fékút. Ugyan ebben a "mellékletben" extra szolgáltatások esetén tudnak részarányos időszakban számolni...

Tehát nem elég hogy meggondolják magukat és még új "megállapodás"-t kell aláírni ami vissza van dátumozva augusztus végére vagy ha ez nem tetszik még írjak alá egy lakossági előfizetést. (kicsit emlékeztet ez a volt bankos fizess 1000Ft-ot hogy kiürítsük a számládon lévő 5 Ft-ot módszerre )

Az eredeti aláírás 2020 környékén zajlott, ÁSZF változásról nem igazán kaptam értesítést , mást ezzel kapcsolatban nem írtam alá. Minden számlám ki volt fizetve időben.
Ha az első megkeresésnél (SMS - csoportos beszedési megbízás) tájékoztatnak az új "megállapodásról" akkor biztos hogy nem maradok a flottában.

A lényeg hogy a Flottakezelő elégtelen tájékoztatása miatt benne maradtam a flottában. Ennek eredményeként már egy havidíjat kifizettem Az eddigiek alapján (telefonbeszélgetések) ők a "kihordásra" fognak erősen hivatkozni, én viszont csak azt akarom hogy szünjön meg az előfizetés és adják vissza a számomat. Van erre lehetőségem?

Extra:
Ha mégis valamilyen akadályba ütközök a Flottakezelővel, akkor ettől függetlenül köteles kiadni a telefonszámomat hordozásra vagy bent tarthatja mint "Túszt"? Az alá nem írt "megállapodásnak" van egy ilyen része is:
... A korábbi megállapodás 2025.08.21-én megszűnt.
Felhasználó a megállapodás megkötésével lemond az általa használt előfizetés(ek) kezelési jogáról a flottatagság teljes időtartamára.