Vodafone számla 100ezer Ft, a tudtunk nélkül!


ezso # 2011.01.18. 22:19

Marduk!

Én írok az NHH- nak. Ha többen is írunk, talán kivizsgálják. Tuti, hogy itt valami csalás van, csak nehéz bizonyítani.

PAMIR5 Eltűntél?

csabi81 # 2011.01.08. 20:30

Mi is így jártunk!!! A feleségem számláján volt 6 db emelt díjas hívás, amit biztosan nem hívott!!! A T-Mobile szerint hívta, mivel szerepel a híváslistában. Az a szám pedig a következő: 0691335535

Veci # 2011.01.06. 17:52

Marduk
Azonnali emeltdíjas telefonszolgáltatás letiltása az első lépés, ezt már lentebb is tanácsoltam. Mi már legalább 4-5 éve letiltottuk ezeket a lehetőségeket.
Annyi hátránya van, hogy nem tudunk szerencsére beszavazásokban résztvenni (Megasztár, X-Faktor, Való-világ meg az ilyen pénznyelő automatákba), csengőhang letöltéseket eszközölni, betelefonálós játékokban résztvenni, a jósnőknek telefonálni, de elég jól megvagyunk nélküle és nem vagyunk kitéve az ügyeskedő csalóknak sem.

Javasolom az alábbi fórumot, ott hátha tud valaki segíteni: http://www.panaszfal.hu/index.php


Üdvözlettel Veci

Marduk # 2011.01.03. 17:51

Volt valami eredménye az ügyintézéseknek? Ha többen felszólalunk, talán lekaphatják a bűnösöket, ez nem állapot. Üdvözlettel. Marduk

Marduk # 2011.01.03. 17:49

Nekem ma érkezett meg a 10.000 Ft-tal több telefonszámlám. Az én nevemen van édesanyám és apám telefonja is. Az anyám nem hívta a 0691335535 telefonszámot, pláne nem 26szor, s nem is 1:31 percen keresztül. Tudom, ki kell majd fizetnem számlát, de nem hagyom, hogy birka módjára megvezessenek. Láttam itt a fórumon, hogy többen is írtak. Ilyen számot NEM HÍVHATOTT az anyám, s nem is tudta, mivel akkor amikor a Telenor kiszámlázta nekünk, ő dolgozott, s a munkaidő alatt nem is emelheti fel a privát telefonját. A tárcsázott hívás listában szerepel azonban a szám, de akkor mikor éppen a fiókban olt lenémítva a telefonja. EGy egyetemes csalás áldozatai volnánk? Hát tényleg nincs mit tenni? a szolgáltató tesz az egészre, nekik ez csepp a tengerben. s mi lesz a következő? Legközelebb mennyit számláz ki a szolgáltató? MIT TUDTAK tenni az elődeink, a sorstársaink? Én utána járok ennek......

Veci # 2010.12.09. 20:15

Sürgősen tiltsátok le az emeltdíjas hívások lehetőségét. Nekünk évek óta le van tiltva (mobil, vezetékes), annyi "hátrányunk" van belóle, hogy semmi beszavazásra mincs lehetőségünk (épp ez volt a célunk évekkel ezelőtt)


Üdvözlettel Veci

Marcsi75 # 2010.12.09. 14:08

Nekünk is szerepel ugyanerre a számra 3 db hívás néhány másodpercen belül és mi sem hívtuk ezt a számot.

Pamir5 # 2010.11.14. 22:36

A héten intézkedem, bár nagyon elegem van, hogy a szabadidődem erre pocsékolom, de valahogyan meg kell oldani. Az a baj, hogy bárhova megy az ember bárkihez fordul mindenhol kinevetik és nem veszik komolyan. Rendőrség... hagyjuk, nem fognak ezzel foglalkozni. Volt már pár ügyem, tudom mi folyik ott. Azt fogják mondani, hogy nem az ő hatáskörük, ha meg esetleg eljut az ember egy jegyzőkönyvig az 4 óra + 1000 idegesítő kérdés, és végig feltételezik, hogy az ember ezt csak kitalálja és a hatóság félrevezetése bla bla bla.

ezso # 2010.11.14. 16:23

Értem, köszönöm!
Először megvárom Pamir5 ügyvédje mit tanácsol, remélem megosztja, azután NHH, majd redőrség és akkor betartottam a hivatali sorrendet.

kovacsz # 2010.11.14. 16:14

Nem kell hozzá nagy erő, csak egy levél, amiben a fenti adatokat megkérik a szolgáltótótól.
Ez megértezik 1-2 hónap alazz excel táblázatban és már csak össze kell hasonlítani a ti adataitokkal.

kovacsz # 2010.11.14. 16:11

Természetesen ismeretlen tettes ellen.

ezso # 2010.11.14. 16:03

Kovácsz!
Én 1000000000000%-ig biztos vagyok benne és vélelmezem, a sorstársam is, de kit jelentsek/jelentsünk fel?
A szolgáltatót, a kvízió üzemeltetőjét, vagy mindkettőt? Esetleg ismeretlen tettest?
Amitől tartok, hogy a rendőrség nem fog nagy erőket bevetni, hogy kiderítse az igazságot.
Sajnos, vagy inkább szerencsére soha életemben nem volt dolgom a rendőrséggel és bírosággal, így teljesen tapasztalatlan vagyok.

Ami a kártyacserét illeti, mi már elmentünk egy másik szolgáltatóhoz, de az inaktív SIM kártya megvan.

Minden esetre köszönjük a tanácsodat!

kovacsz # 2010.11.14. 09:57

Amennyiben 1.000.000%-ig biztosak vagytok abban, hogy nem a gyerek, a nagyi, stb..... csinálta ezt a nagy számlát el tudnék képzelni egy rendőrségi feljelentést mondjuk csalás miatt, melyben azt kérném hogy ellenőrizzék a kérdéses hívásokat milyen számú (nem telefonszámú) SIM kártyáról indították (esetlegesen talán valamiféle klón kártyáról?), akkor az a kártya milyen IMEI számú készülékben volt és mi volt a cellainformációja, megadva a ti összes ezen adatotokat az összehasonlításhoz.
Végül a szolgáltatótól másik SIM kártyát kérni ugyanazon telefonszámmal. ( pl. elvesztés ürügyén)

Pamir5 # 2010.11.13. 22:20

Kovacsz!

Várom az elképzelésedet a történtekről!

bolondmelós # 2010.11.13. 13:30

Én is úgy tudom, hogy a SIM az elég biztos hitelesítést ad, az előfizető azonosításához.
Az elv amit Pamir5 írt, az a régi 450es NMTnél még működhetett- le is tudtuk hallgatni a haverokkal de csak mindig az egyik oldal beszélgetését- mert olyan dupla v. oldalsávos megoldás volt.

kovacsz # 2010.11.13. 11:21

Pamir5:
Határtalanul rossz az elképzelésed.

Pamir5 # 2010.11.13. 08:33

Sziasztok!

Egy cipőben járunk! Én viszont megkapta, a T-mobile-tól az emeltdíjas szám üzemeltetőjének elérhetőségét, miszerint: "A vitatott hívásokat a 91/335535 emelt díjas számra indították, melynek üzemeltetője az M Factory Zrt. Az M Factory Zrt., szolgáltatásával kapcsolatos információkat az 1/265-7751 ügyfélszolgálati számon kaphat." Hiába viszitek a Nokiához a telefonokat, nem fogják magukra vállalni a fizetési kötelezettséget! Ez nem telefon probléma volt..hozzáteszem nekem is nokiám van. Az én elképzelésem szerint, valaki számítógépes módszerrel rámért a rádiófrekvenciákra, ahol megálapítota melyik számok vannak a hálózatra rácsatlakozva. Ezeket kiszűrve előfizetéses telefonszámokat kiválasztva hívásokat indított, annak a reményében, hogy megnyeri a játékban nevezett Milliókat. Utólag ezt bizonyítsd!! A szolgáltatók igazából nem is foglalkoznak vele, hogy mi is történt ugyanis fizetni kell, ők így gondolják. Minek vizsgálgasson meg nyomozzon a szolgáltatás megtörtént. Vagy csekken fizeti be az ember vagy behajtó jön, vagy letiltják a bankszámláját. Mindenképpen bekaszálja a pénzt:(

Veci # 2010.10.16. 12:02

Apocika
Jól tettétek a letiltást, alább már írtam róla, mi a vezetékeset is letiltattuk. Ezt tettük több évvel ezelőtt, mert jöttek a beszavazós műsorok és persze elcsábultunk. A nagyapa meg egy alkalommal a Tv-ben a játékra biztatta az unokáját és megugrott a számlája. Nem is gondoltam addig a letiltásra neki is.
Minden jót kívánok!


Üdvözlettel Veci

Apocika # 2010.10.15. 17:39

Tisztelt Fórumozók!

A mai napon voltam a T-Mobilnál részletes számlát kérni, ugyanis Nekünk is kiszámláztak "csak" 10e-ért emelt díjas sms/hívást (27 db), időpont szept.19. éjjel 0:26 és 0:37 perc között, amikor érdekes módon a kikapcsolt mobil forgalmazott, miközben mi édesdeden aludtunk!!!!!! Azt hiszem mi olcsón megúsztuk a dolgot! Az ügyfélszolgálaton tényleg segítőkész ügyintézőkkel akadtam össze, de sajnos sem a központi telefonos ügyintéző, sem a személyes találkozás alkalmával nem tudtak biztosítani arról, hogy kideríthető mi történt! Természetesen a gyerek ill. párom lett sokat emlegetve, hogy biztos nem ők voltak?!?!!!!! Persze írjam meg a reklamációt és kérjek kivizsgálást, de a számlát kifizettem ugyanis a bűvös 30 nap kivizsgálási ígéret megvolt, de tudjuk jól hogy tartani nem tudják ... persze ha meg nem fizet az ügyfél akkor lekapcsolják 30 nap múlva a szolgáltatásról és mire mi is a családbarátot ill. a benne lévő számokat visszakapcsoltatom simán 10e kemény forintot kifizethetünk ismét a nem fizetés miatt!!!!!! Azt hiszem nem nagyon van mit tenni, hisz tudjuk jól úgyis mindig mi húzzuk a rövidebbet kishazánkban - sajnos!!!!!!!!!!!,pedig ...persze kivizsgálást kérek, de nem hiszem, hogy a szolgáltató elismeri a hibát és jóváírja a 10e ft, DE mi tényleg olcsón megúsztuk! Azóta minden számunkon letiltottam azonnal minden ilyen jellegű szolgáltatást! Nem vágyom még egyszer ilyen jellegű meglepetésre! Szóval aki feltételezi, hogy a másik hazudik ...az örüljön, hogy ő nem lépett hasonló cipőbe!

Veci # 2010.10.11. 14:26

Légyszíves tájékoztass a fejleményekről.


Üdvözlettel Veci

ezso # 2010.10.09. 18:17

Kovacsz!
Köszönet!
Én is furának tartom, mert törvény szerint egy darab, ebbe a számmezőbe tartozó hívás nem haladhatja meg a bruttó 1000Ft-ot
Itt a számla: (az adatok kitaakarva)
http://kepfeltoltes.hu/…ltes.hu_.jpg

Az összeget tegnap befizettem, de csak azért, hogy ne bontsanak szerződést és a régi számokat azonnal átvigyük egy másik szolgáltatóhoz. Ezek után egy percig sem maradok/maradunk, ennél a mocskos multinál! Megpróbálom az NHH-t, Fogyasztóvédelmet és akit csak találok, vagy tanácsoltok, ráuszítani a Vodafone-ra. Ja, azt nem mondtam, hogy közben elutasították a fellebbezést!

Bubu2!
Neked is köszönöm. A telefon a Nokiánál van, hétfőn megy érte az asszony. Sajnos felhívni lehetetlen őket, hogy mi a vizsgálat eredménye.
Nem elképzelhetetlen, de nagyon kicsi a valószínűsége, hogy telefon hiba.

Bubu2 # 2010.10.09. 16:49

Előrebocsátom, hogy nem olvastam végig a teljes topikot, de nekem egyszer szoftverhibás volt a telefonom és valóban magától tárcsázott. Feküdt a polcon, és csak a kis pittyegést hallottam, hogy jé, olyan, mintha tárcsázna. Aztán amikor egy ismerős felhívott, hogy ugyan mit csörgetem folyton, ha nem is akarok mondani semmit, derült ki, hogy önállósította magát a mobil. A legutoljára hívott számot tárcsázta újra, aztán újra, meg újra... Csak ki lehetett kapcsolni, másképp megállítani nem, így míg új szoftvert nem kaptam rá, használhatatlan volt. üdv B.

kovacsz # 2010.10.09. 16:24

Passz ! Mindenesetre durva. Ami érdekes korábban: „1db hívás szerepel Bruttó 100ezer Ft-ért.” most meg „262 db hívás” Itt van némi ellentmondás. :-(

ezso # 2010.10.04. 20:11

1óra 12perc alatt 262db hívás....szerintük.
Az átlagosan percenként 3,6 hívás.

kovacsz # 2010.10.04. 16:58

Érdekes lehet, hogy mikor és mennyi idő alatt sikerült ennyi hívát egyáltalán lebonyolítani.