Vodafone számla 100ezer Ft, a tudtunk nélkül!


ezso # 2010.10.04. 16:17

Természetesen kértem tételes listát, ami a következő számlával, a hó második felében fog megérkezni.
Az a bj, hogy ezzel már nem megyek sokra. Telefon a Nokia szervízben, a szám kimenőhívásai tiltva.
A legrosszabb, hogy képtelenek vagyunk bebizonyítani, hogy nem mi gyártottunk 262db hívást erre a Kvízió nevű lehúzós játékra.
Nem tudom a Vodafone mennyire rugalmas, mert ma írtam nekik egy emailt, ahol felsoroltam néhány tényt, többek között, hogy 10 éves számról van szó és sem náluk, sem az előző szolgáltatónál nem volt ennyire kiugró számlánk.
Az asszony gyermek-intenzív osztályon dolgozik, diplomás ápolónőként, neki a telefon munkaeszköz is, mert mindig nála kell lenni. Orvos riasztás, otthonról is bármikor berendelhetik (+ illetéktelen nem fér a telefonjához) és annyira nem ostoba, hogy a havi fizetését elkvíziózza.

kovacsz # 2010.10.02. 10:49

Kérni egy tételes híváslistát?

ezso # 2010.10.01. 12:38

A párom nem hazudik, mivel én is itthon voltam!
Ma beadta én készüléket a Nokiához, de megnyugtatták, hogy ilyen készülékhibával még nem találkoztak. (mondjuk ezt eddig is sejtettem)
A Vodafone semmilyen kompromisszumra nem hajlandó, sőt az ügyfélszolgálatos, kérdésemre kijelenttette, hogy "az ő rendszerük tévedhetetlen".

Ami furcsa, hogy szerintük több hívás van, a lent írt időintervallumban, a számlán pedik 1db hívás szerepel Bruttó 100ezer Ft-ért. (szabály szerint a 0691-es számtartomány hivása, hívásonként nem lehet több 1000Ft-nál)
Szerintük ez azért van, mert egy számot hívott, amit a "TÉVEDHETETLEN RENDSZERÜK" összevont.

kadaj01 # 2010.10.01. 11:07

Hűha. Ki volt a vonal másik végén?

végrehajtó1 # 2010.10.01. 10:51

A párod hazudik. Magától nem hívja ezt egy mobil sem.

Ez így nem igaz.Nekünk van vonalas telefonunk és mobil is.Pont 1 hete néztük a tv-t amikor csörögni kezdett a vonalas telefon.Nézem én hivtam magam a mobilról saját magam.De mindkét telefon mellettünk volt és az egyik hivta a másikat.
Az ütő is megállt bennem.

Azóta hiszek a szellemekben:)

Veci # 2010.10.01. 10:08

Az emeltdíjas szolgáltatást le kell tiltatni, erre gondolom van lehetőség a vodafon-nál is. Nekünk minden telefonunk (T-mobil és vezetékes) le van tiltva. Így sem szavazós (Megasztár és társai), egyéb betelefonálós játékot, fórumot, csengőhangletöltősdit, jósdát, horoszkóp és egyebeket nem tudunk (szerencsére) hívni, mert az ember könnyen elcsábulhat. De úgy hallottam vannak olyan emeltdíjas szolgáltatások, ahol a visszahívást is az előfizetőnek számlázzák. Szerintem is szerencsét próbálhatott a férjed, de ha mégsem, akkor nagyon nehéz lesz bizonyítani. A letiltást pedig csak a számla rendezése után lehetséges, tudtommal.
Ja és addig a kimenőhívást sem engedélyezik, amíg nincs kifizetve a számla.
Próbál itt beleolvasni, igaz régi bejegyzések, de hátha valamit kiolvasol belőle:
http://www.panaszfal.hu/…,1958.0.html


Üdvözlettel Veci

kadaj01 # 2010.10.01. 07:05

google-ba beírva a számot :

"igen, ez a tv2-n lévő játék száma.
amiben szakáll miki van annak: 06-91 33-55-33"

A párod hazudik. Magától nem hívja ezt egy mobil sem. A számlát ki kell fizetni.

Itt egy kép is :

http://telefonosjatekok.gportal.hu/picview.php?…

ezso # 2010.09.30. 23:27

Tisztelt jogi szakértők!

Az alábbi ügyben szeretném a segítségeteket kérni.
A történet röviden: A párom szeptember 19-én kapott egy SMS-t a Vodafone-tól, hogy számlája 100.000Ft.-nál tart, és rendezze. Ekkor bement az első Vodafone képviseletre, ahol az ügyintéző azt mondta, hogy emeltdíjas szám hívása miatt keletkezett az összeg, de az idő rövidsége miatt ö nem tudja elképzelni, hogy ez hogyan történhetett, töltsön ki egy hivatalos papírt egy megfelelő voda képviseleten, ahol minden bizonnyal jóváírják az összeget.
A hivatalos papír a Mammut Vodafone képviseletén szept.21-én beadásra került.
28-án délután ismét kapott egy SMS-t, amiben közlik, hogy éjféltől a kimenő hívásait korlátozzák. (magyarul elutasítás)
Ekkor bekapcsolódtam én is és elkezdtem telefonálgatni, hogy miről van szó.
Első körben a voda ügyfélszolgálatán (1270) kiderítettem, az ominózus számot.
Ez a 0691335535.
Ma a (1250) behajtási csoportnál kezdtem, előző este ezt a számot adták meg, ahol közölték, hogy a kérelmet elutasították és be kell fizetni az összeget.
Ezután jött a számlázási osztály, ahol annyi tanácsot adtak, hogy a telefont vigyem be a Nokia szervízbe és kérjek szakértői véleményt, hogy nem-e telefon hiba okozta a túlszámlázást.
Arra a kérdésre, hogy kié a 0691335535-ös szám nem tudtak válaszolni. (elég furcsa, hogy ekkora összeg követelésénél a szolgáltatónál nem tudják, ki fizeti nekik a követelt pénz felét)
Még annyit javasolt a hölgy, hogy írjak kapcsolat@mobilozzokosan.hu -ra , ahol talán meg tudják válaszolni kié a szám. (megtettem, válasz még nem kaptam)
Következő lépésként felhívtam a Nemzeti Hírközlési Hatóságot, ahol túl sok segítséget nem kaptam, szerintük a bíróságra tartozik az ügy, de annyit megmondtak, hogy a szám a Magyar Telekom Nyrt.-nél végződik.
Ekkor telefon a MT Nyrt-hez, ahol többszöri kapcsolás után egy segítőkész ügyintéző végignézte a teljes számmezőt és állította, hogy a szám nem náluk végződik. A google-n kezdett keresgélni, amit én is megtettem, de semmi konkrétumot nem talált. (sajnos itt megszakadtunk és több óra próbálkozás után sem sikerült visszahívni őket)
Jelenleg itt tartok.
Hozzáteszem, hogy a párom 2diplomás és Gyermek-Intenzív osztályon dolgozik, nem tölt csengőhangot és nem telefonál lehúzós műsorokba. A hívások szeptember 19-én 00:06’-01:18’ között voltak, amikor a párom itthon aludt, a telefonjától 2 méterre!

Az lenne a kérdésem, hogy én, mint egyszerű állampolgár milyen jogi lépéseket tehetek, vagy mit tehetek egy multi ellen? Egy biztos. A 100.000Ft.-ot nem szeretnénk és nem is tudjuk befizetni, hiszen ez a párom közel egy havi fizetése.

Ha valaki járt már hasonlóképpen, vagy van jogi tapasztalata, tanácsa (azon kívül, hogy tiltsam le az emelt díjas számokat – ehhez már késő van) kérem segítsen.

Előre is köszönöm: ezso