Anomália.


gerbera317 # 2020.10.31. 08:33

Behajtható e most egy 2014 júniusában történt parkolási bírság?
Egyelőre igen. Egyébként pedig valószínűleg nem bírság, hanem pótdíj.
Nem évült ez már el?
Elévülhetett.
Az ellentmondási határidő előt letilthatja e a végrehajtó a bankszmálámat(?)
Igen.
Az én nyugdíjam 107 000 Ft
Ez nem szempont.
Az ő rokkant ellátása havi 62 000 Ft"
Ez sem az.
”Hol és hogy tudok fellebbezni?„
Sehol és sehogy(an). Amit ilyenkor kell, már megtetted: Ellentmondtál a közjegyzőnél. Nem írod, hogy fizettél-e költségeket a végrehajtónál, úgyhogy valószínűleg vissza fogja a közjegyző utasítani az ellentmondást.
”Tudnak e ehhez az ügyhöz jogi szakembert ajánlani
Attól függ, szabadulni akarsz-e. Ha csak próbálkozni akarsz, ahhoz bármelyik ügyvéd megfelel. Aki a megoldást is tudja, olyat csak egyet ismerek.

Josza # 2020.10.30. 13:16

Elnézést, ha nem szakszerűen tudom megfogalmazni esetemet, de laikus vagyok. Két hete kaptam egy levelet, hogy egy 2014 júniusában történt parkolási díj meg nem fizetése miatt végrehajtanak rajtam több, mint 90 000 Ft-ot. Én nem emlékszem, hogy ilyen megtörtént volna. A hely, amiről szól, ott valóban időszakonként parkolni szoktam, így akár igaz is lehet. Én viszont ezzel kapcsolatban semmilyen papírt (felszólítást) nem kaptam, nem vettem át. 15nap ellentmondási idő alatt e-mailben ellentmondtam, majd e-mailben választ is kaptam, hogy kizárólag ajánlott levében fogadnak el ellentmondást. Ekkor a közjegyzőnek és a végrehajtónak is elküldtem ugyanazt a levelet utánvéttel. Azonban már aznap, azaz az ellentmondás lehetőségének lejárta előtt 13 nappal már le is tiltották a banszámlámról az összeget. Kérdésem: Behajtható e most egy 2014 júniusában történt parkolási bírság? Nem évült ez már el? Az ellentmondási határidő előt letilthatja e a végrehajtó a bankszmálámat. Kisnyugdíjas vagyok Az én nyugdíjam 107 000 Ft, A feleségem rokkant. Az ő rokkant ellátása havi 62 000 Ft. Hol és hogy tudok fellebbezni? Tudnak e ehhez az ügyhöz