Tisztelt fórumozók!
2010 május elején vásároltam egy használt autót egy kereskedésben. 2006-ban gyártották. A megvételkor lekérdeztettem a márkaszervízben az autó szervíztörténetét. Azt mondták hogy utoljára 2008-ban volt szervízben és akkor körülbelül 60 ezer km volt benne, most 94000-et ír a computer. Megvettem az autót, majd elvittem egy szerelőhöz aki minden szükséges kopó alkatrészt kicserélt. Azonban pár nappal a megvétel után jelentkezett egy hiba, kiírta hogy ellenőrizzem a befecskendezést. Megijedtem de miután leálltam és újra elindítottam az autót eltűnt ez a hibaüzenet. Akkor kicsit megnyugodtam, viszont most az elmúlt pár napban többször is előfordult hogy indításkor ismét felvillant ez az üzenet. Most elvittem egy szervízbe ahol kiolvasták a hibákat a computerből, kiderült hogy elég sok baja van az autónak, a software sem lát bizonyos dolgokat, illetve kiderült hogy az egyik injektor haldoklik, cserére vagy felújításra szorul, ami nem kis költséget jelentene nekem. Abban kérem az önök segítségét, hogy van-e valamilyen mód arra, hogy ezt a kereskedővel behajtassam, bár még nem tárgyaltam vele erről, de szeretném tudni hogy milyen lehetőségeim vannak, mielőtt akár ügyvédhez fordulok a bajommal. Visszaadni nem szeretném az autót, mindössze a javítását szeretném finnanszíroztatni.
Köszönettel,
Tróger
Használtautó, Garancia???
Tróger1
2010.05.22. 11:43

kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02
Címkék
adatvédelem
adózás
alapjogok
Alkotmánybíróság
alkotmányjog
bíróság
büntetés-végrehajtás
büntetőeljárás
büntetőjog
egészségügy
Európai Bizottság
Európai Parlament
Európai Unió
Európai Unió Bírósága
Európai Unió joga
fogyasztóvédelem
GVH
igazságszolgáltatás
Internet
jogalkotás
kereskedelem
kormányzat
környezetvédelem
közigazgatás
közlekedés
munkajog
médiajog
NAV
OBH - Országos Bírósági Hivatal
oktatásügy
ombudsman
Országház
polgári eljárásjog
polgári jog
pr
pénzügyi jog
rendőrség
Románia
szerzői jog
törvényhozás
versenyjog
választás
önkormányzatok
ügyvédség
ügyészség