árvaellátás

eclipsell # 2011.06.08. 05:05

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne ,hogy nem rég ismételten kértem az árvasági ellátást. Amiből 6 hónapra visszamenőleg kapom meg az összeget. Mivel nappalis hallgató vagyok és 2009 óta van jogviszonyom, több mint másfél éve járnia kellene, csak hanyag voltam és nem jártam utána csak nem olyan régen. Kérdés a következő ,hogy visszamenőleg csak 6 hónapra lehet kérni vagy , fellbezéssel próbálkozzak?

Virág53 # 2011.05.25. 07:55

A lányom október 26 tölti a 25 élt évét,nem tud végezni a nyáron az egyetemen mert fél évet még kell járnia.Szeretnék érdeklődni kérheti e az árva ellátást a következő fél évre.

apuka71 # 2011.05.23. 14:16

Kedves Gyertya köszönöm.

gyertya # 2011.05.22. 11:29

apuka71

Amennyiben árvaellátásra jogosító oktatási intézményben folytat tanulmányokat, akkor igen. Az igényt a Nyugdíjfolyósító Igazgatóságnál kell az elhunyt törzsszámára hivatkozással előterjeszteni.
Nyomtatványt hozzá a www.onyf.hu címen a nyomtatványtárban talál.
Az árvaellátás minimum összege 24.250,- Ft.

Üdv: Gy.

apuka71 # 2011.05.16. 16:44

kedves fórumozók!Eddigi hozzászólásokat átnézve nemtaláltam ilyen kérdést.Tehát az lenne a problémám,hogy nemrégen elhunyt a volt feleségem,aki rokkantnyugdíjas volt.A közös gyermekünk most 15éves,most kezdi a középiskolát.Az anya betegsége miatt az utobbi időben velemél az új házasságomban.Azt kérdezném hogy a gyermek jogosult-e valamekkora árva ellátásra?köszönöm a választ.

monalisa1 # 2011.05.08. 15:14

Emailban kérdezd meg a Nyufigtól, a nevedet/számodat nem kell megadni...

http://www.onyf.hu

iverson # 2011.05.08. 10:55

Sziasztok!

Valószínüleg feltették már itt a kérdést,de nem találtam rá választ,így én is megpróbálkozok.