Szinte ugyanaz történt velünk, mint Edit22-vel.
Beltag halála után nem lett újabb beltagja a cégnek, így a cégbíróság kényszertörlést kezdett el a céggel szemben.
A cégnek már nincs alkalmazottja, nincs tartozása, adózott és minden díjat befizetett.
Apám 2012.09.13-án halt meg. A hagyatéki tárgyalás kb 9 hónappal később volt.
Közben, 2013.03.13-án megszűnt jogilag a cég, de ezt a tényt most tudtam meg, mivel a cégbíróság 15 hónapig várt ezen tény közlésével.
Azért ez önmagában is elképesztő, akkor is, ha nincs erre semmilyen határideje.
A cégnek ezen idő alatt (még 2013 májusáig) volt némi bevétele, de azóta semmi, csak rendszeres havi kiadások.
Ilyen esetben, mi történik a 2013.03.13-as megszűnés után keletkezett bevételekkel és kiadásokkal?
Ha a kiadásokat nem lehet elszámolni pl. autók költségét (hiszen a cég megszűnt), akkor a befizetett cégautóadó is visszaigényelhető?
Van-e valamilyen felelőssége a vezetőnek (Bt-ről van szó), mivel jóhiszeműen ugyan, de már megszűnt cég adott ki számlát/számolt el költséget?
A végelszámolást/ felszámolást mely időpont szerint kell elvégezni?
Kötelező-e a felszámoló az eljárásban, ha nincs se köz- se egyéb tartozása a cégnek senki felé?
Ha segítene valaki választ kapni a kérdéseimre, azt nagyon megköszönném, mert ez az egész nagyon idegesítő, főleg így belecsöppenve.
Zak