Hogyan tanuljon egy kezdő joghallgató?


Egylány # 2011.10.11. 20:26

Úgy látom, egy ártatlan kérdéssel egy egész vitát indítottam el, hogy mi a jó és mi nem.
Egyébként Debreceni Egyetem jogi kara.
És hiába kezdő vagyok még csak, nem érzem azt, hogy azok közé szeretnék tartozni, akik egész félévben ki sem nyitják a könyvet és máshoz járnak jegyzetért nyalizni.Nem biztos, hogy az a jó megoldás, ha mindent a lehető legkisebb erőfeszítéssel akar valaki elérni.

hunfrakk # 2011.10.11. 19:38

és most ogy. képviselő

ius latratus # 2011.10.11. 18:46

Sőt, én olyat tudok, hogy beiratkozott a pécsi karra, sohasem ment az egyetem közelébe se', s amilyen bamba volt, a diplomaosztót meg a miskolci kar aulájában várta, s így is sikerült...

hunfrakk # 2011.10.11. 18:30

sőt, van aki ki sem nyitotta sem a könyvet, se a jegyzetet, előadásra sem járt, mégis levizsgázott eredményesen

guba # 2011.10.11. 17:05

Reggel lelöktünk a kisboltban egy fél Krajcárost, hogy elmúljon a fejfájásunk, aztán minden szünetben rátöltöttünk egy sört. Nem volt tollam sem, nem hogy jegyzetem. Az előadásokat figyelni kell, vizsgaidőszakban meg, ha van elég ideje az embernek, akkor legjobb könyvből tanulni, záróvizsgákra meg kidolgozott jó tételsorokból. Szerintem.

Impossible # 2011.10.11. 16:35

Én meg azt se tudom, kik ültek az első sorban, sose láttam őket. :D

Rexor # 2011.10.11. 16:31

Érdekes, én is mindig megkaptam a jegyzeteket az első sorban jegyzetelő lányoktól. Pedig még szép sem vagyok :):

Impossible # 2011.10.11. 13:18

icike, úgy írsz mint egy megkeseredett vénlány, gondolom, nem is járok messze az igazságtól. (Hogy én hogyan írok, arról meg ne nyissunk vitát, tök felesleges. :D )

clpalma # 2011.10.11. 11:10

Kedves Egylány!