Sziasztok! Abban szeretnék segítséget kérni, hogy hitelhez kért munkáltatói igazolást a munkáltatómnak van-e valamilyen határideje vagy szabályozás erre, hogy elkészítse miután igényeltem?
A történet mindössze annyi, hogy házvásárlás miatt van szükségünk a munkáltatóikra, tehát nem kis összegekről van szó és nem mindegy milyen kamattal tudjuk “megcsípni”, amik jelenleg folyamatosan növekednek, tehát ha kicsúszunk a jelenlegi ajánlatából a banknak amit 30napig tart akkor nagy valószínűséggel milliós különbségeink lesznek a visszafizetést tekintve.
A történet másik fele, hogy a munkáltatóm nem olyan rég szervezte ki a bérszámfejtést külsős cégnek és valami borzasztóak, nincs hónap amikor nincsenek elrontva a fizetések vagy ha az rendben van akkor szinte biztos, hogy mellette valamit elnéznek. És az ajtót sem tudom náluk verni, ha valamit szeretnék, mert csak e-mailen keresztül vehetem fel velük a kapcsolatot amire jobb esetben válaszolnak és korrigálnak.
Na most amikor kértem a munkáltatói igazolásomat akkor küldtek is egyet, de oltári nagy baromságokkal. (1 évvel ezelőtti személyi számom került rá ami akkor cserélődött és azóta mindenhol jól szerepelt az új száma; készpénzes kifizetést jelöltek be, mikor mostmár 6. éve dolgzom a cégnél és a legapróbb kifizetést is utalva kaptam mindig is -ez sem mindegy tudtommal a bankban-; és a nettó bér is nagyon gyanúsan alacsony amit ők számoltak, habár arra azt írtam nekik, hogy az nem is érdekel, csak a többit javítsák ki minél hamarabb és küldjék újra).
Küldtem a reklamációm amire se választ nem kaptam, se a helyes munkáltatóim nem érkezett még meg.
És hihetetlen módon dühít, hogy ezzel csúszhatunk ki határidőkből és gondolom majd csak leírhatom nekik, hogy emiatt hova mehetnek, de ha bukunk rajta akkor azt nem fogja nekünk senki kárpótolni.
Előre is köszönöm, ha van aki tud ezzel kapcsolatban szabályt vagy bármit, hogy legalább csak tudjak valami kézzel foghatót ezzel kapcsolatba, hogy ez így normális-e.