Felelősségre vonható - e egy internet - szolgáltató?


prezso # 2019.06.21. 10:39

Lényegtelen, hogy mikor kötötték.
Onnantól, hogy behozták a csupasz ADSL lehetőségét, az elérhető lett, át lehet váltani rá. Max. meg kell(ett) várni a hűségidő végét a váltáshoz.

Szomorú örökös # 2019.06.21. 12:50

prezso

Felesleges lovagolni ezen. Szerintem a szám hordozás bejelentését egyoldalú szerződés bontásnak minősítette a szolgáltató, mert az előfizető elfelejtette felé jelezni, hogy csakis a telefonszolgáltatást szeretné a továbbiakban más szolgáltatótól igénybe venni.

prezso # 2019.06.21. 20:12

Szerintem meg egy számhordozás önmagában nem jelenti az internet szolgáltatás végét. A szolgáltató minősítés helyett egyeztethetett is volna.
Persze csak ha ADSL-ről beszélünk, mert az, hogy 18 évvel ezelőtt az volt, még nem jelenti azt, hogy most is az.

Szomorú örökös # 2019.06.22. 03:33

prezso

Szerintem meg egy számhordozás önmagában nem jelenti az internet szolgáltatás végét.

A szolgáltató minősítés helyett egyeztethetett is volna.
Persze...meg ha öreganyámnak ..... lett volna, akkor öregapám lett volna!
Miért kellett volna egyeztetnie, amikor egyértelmű szándékot jelzett az előfizető?
A szolgáltatónak nem az a dolga, hogy kielemezze a kérést, hanem az, hogy végrehajtsa.

Persze csak ha ADSL-ről beszélünk, mert az, hogy 18 évvel ezelőtt az volt, még nem jelenti azt, hogy most is az.

Olvasni, olvasni és olvasni!

holicse 2019.06.07. 18:52
Az internet a 2000-es évek elejére datálódik, mikor az első ADSL áramkörök elindultak......Van Vezetékes Távbeszélő szolgáltatás (telefonszámmal, stb), és van Szélessávú Internet előfizetés.

És továbbra is ott tartunk, valaki kizárólagosan egy szolgáltatótól várja el, hogy az összes levelezéssel kapcsolatos dolgait tárolja, mentse ahelyett, hogy ő esetleg POP3-as kapcsolattal letöltené a saját gépére.

Mint írtam, amikor nekem a Telekom 2018-ban megszüntette az akkori internet szolgáltatásomat lakhelyváltozás miatt, vele együtt a „t-online” végződésű email címemet, akkor az igénybejelentés napján este már nem tudtam semmit letölteni, mert az informatikusok ilyen gyorsan dolgoztak. Szerencsére én MINDIG letöltöttem a leveleimet. A webmail fiókomat csakis akkor használtam, ha épp nem itthon voltam, mert bár többnyire laptopról nézelődtem akkor is, a végleges letöltést mindig itthon végeztem.

prezso # 2019.06.23. 16:39

Látom, a szövegértés nem megy, csak mondod a magadét.

"Miért kellett volna egyeztetnie, amikor egyértelmű szándékot jelzett az előfizető?"

A telefon és az internet MÉG MINDIG KÉT KÜLÖN SZOLGÁLTATÁS, ADSL esetén is.
holicse a számhordozással CSAK a telefon szolgáltatást mondta fel!

"Az internet a 2000-es évek elejére datálódik, mikor az első ADSL áramkörök elindultak......Van Vezetékes Távbeszélő szolgáltatás (telefonszámmal, stb), és van Szélessávú Internet előfizetés.”

Ebből továbbra sem jön ki az, hogy most is ADSL van, sőt, írja is, hogy van telefon és internet szolgáltatás . külön!

Amúgy pedig, ha valaki nem számít arra, hogy azt a szolgáltatását is megszüntetik, amit meg akar tartani, akkor miért ő a hülye?
Ja és egy tetszőleges embernek miért KELL tudnia, mi a az a pop3, vagy imap? Szóval a szolgáltató segítsége is itt is elvárható lenne talán...

Most én is írhatnám, hogy nekem meg saját smtp-m is van, mert a vps-em komplett levelezőszervert futtat, szóval ehhez képest sehol nem vagy a vacak gmail fiókoddal...

Szomorú örökös # 2019.06.23. 17:42

prezso

Hiába reszeled továbbra is a fingot, attól még nem lesz igazad. Főleg hogy a telekom szolgáltatási szisztémájáról - ellentétben velem - lövésed sincs jól láthatóan. Én nagyon-nagyon sokáig, közel 10 évig voltam az előfizetőjük. Akkor indult a történet, amikor egy városrész kábeltévé szolgáltatója átadta a szolgáltatást teljes egészében nekik. Először csak a tévét néztük tőlük, később pedig telefon- illetve internetszolgáltatást is tőlük rendeltem. Illetve tavaly november óta ismét kizárólagosan tőlük van mindhárom szolgáltatásom.

A telefon és az internet MÉG MINDIG KÉT KÜLÖN SZOLGÁLTATÁS, ADSL esetén is. holicse a számhordozással CSAK a telefon szolgáltatást mondta fel...sőt, írja is, hogy van telefon és internet szolgáltatás . külön!

Egyedül holicse állítja, hogy ezek külön-külön szolgáltatásként vannak kezelve. Akkor válnak külön, ha bármelyiket lemondod, de akkor csakis bent személyesen intézheted. Ő ezt nagy valószínűséggel nem tette meg, hanem szimplán elment egy másik szolgáltatóhoz, akinél internet és telefonszolgáltatást rendelt, majd egyben bejelentette, hogy a régi telefonszámát hozni akarja magával. Ezzel cseszte el az egészet! Vajon miből gondolja szerinted a magentás cég, hogy ő meg kívánja az internetet tartani, ha ezt konkrétan nem közli velük?

Megsúgom, anno én is felmondtam a telefonszolgáltatást a régi lakhelyemen pár év után, mert nem volt rá szükségem, de akkor személyesen intéztem és jeleztem, hogy a többit meg kívánom tartani. Nyilván ennek megfelelően módosították azt az egy szerződést, ami a szolgáltatáscsomagról szól. Nincs külön-külön szerződése egyikre sem, ergo nem automatikus, hogy ha te a telefont felmondod, akkor csakis az a szerződésed szűnik meg, mert a magentás cégnél ilyenkor szerződésmódosítás van, de az is csak akkor, ha az ügyfél jelzi, hogy úgy szeretné. Ha nem tette, akkor így járt.

Amúgy pedig, ha valaki nem számít arra, hogy azt a szolgáltatását is megszüntetik, amit meg akar tartani, akkor miért ő a hülye? Szóval a szolgáltató segítsége is itt is elvárható lenne talán

Hogy is szokták mondani hivatalos helyeken? Attól, hogy egy jogszabályt nem ismersz, még nem fogsz mentesülni a szankció alól, ha vétettél a jogszabály ellen. Ergo ha holicse nem tudta, hogy időnként menteni kéne a levelezését és nem hagyni, hogy majd azt a szolgáltató megteszi helyette. Aki mindig másokra vár, hogy helyette cselekednek, az így jár, sajnálom. Egyébként amilyen megoldásokat én leírtam, azok mind-mind megtalálhatók a szolgáltató oldalán.

Egyébként meg szerintem én is leírtam, csak tuti nem olvastad el: amikor én anno 2018 év elején felmondtam az internetszolgáltatást lakhelyváltozás miatt, akkor már estére nem ment a levelezésem, addigra mindent letöröltek és még csak meg se reklamáltam, mert előtte mindent lementettem.

Most én is írhatnám, hogy nekem meg saját smtp-m is van, mert a vps-em komplett levelezőszervert futtat, szóval ehhez képest sehol nem vagy a vacak gmail fiókoddal...

Te meg a nagyképűségeddel, mert nagyon magasról teszek a te levelező szerveredre. :-D Épp már csak azt hagytad ki belőle, hogy „bibibiiiiii”...akár egy óvodás! Én használok egy levelező rendszert, ami ráadásul nagyon biztonságos és jelenleg szinte bárhol a világon elérem és az az én dolgom, hogy miért azt választottam. Egy dolgot tehetsz csak, elfogadod, hogy én ezt használom és kész és a te saját szervereddel meg tedd nyugodtan azt, amit gondoltam. :-D

Szomorú örökös # 2019.06.24. 04:17

prezso

És még felhívnám a figyelmedet arra, hogy maga a kérdező is elismerte, nem a telekomnál intézte a szerződés felmondását, hanem az új cégnél:

én nem tudok róla, hogy a távbeszélő szolgáltatáshoz kapcsolódó „kapcsolási szám elhordozását” tartalmazó adatlapon töltöttem volna ki az internet előfizetésre vonatkozóan bármit is. (ezt az új szolgáltatónál kell kitölteni, aki aztán kommunikál a másikkal)

Ergo továbbra is határozottan állítom, hogy ha nem mégy be egy szolgáltatóhoz, ők nem gondolatolvasók, nem fogják kitalálni maguktól, hogy te mit is szeretnél. Jelen esetben holicse gyakorlatilag a számhordozással a telefonszolgáltatásával együtt az internetet is megszüntette, mivel a két szolgáltatás egy szerződés alapján működött. Csakis ő gondolja, hogy erre két külön szerződése volt, de ha jobban megnézi (előveszi a dokumentumokat, amiket aláírt), akkor rájön, hogy az bizony egy szerződés két „kapcsolt szolgáltatásra”. Ergo ha az egyiket felmondod mindenféle fenntartás nélkül, akkor a másik is megszűnik.

prezso # 2019.06.25. 13:24

A számhordozást jellemzően az új szolgáltatónál kezdeményezik az ügyfelek, mert az az egyszerűbb.
Viszont ez SOHA NEM AZONNALI, azaz nem úgy működik, hogy bemész az új szolgáltatóhoz, és 5 perc múlva már ott is van a telefonszám.
Így viszont, amikor a régi szolgáltató megkapja a a számhordozási kérelmet, értesül a szerződésbontási szándékról.
A számhordozásnak viszont jogszabályban előírt feltételei vannak, pl. le kell zárni a számlákat is.
Adott esetben a járulékos szolgáltatásokra is.
A tájékoztatási és együttműködési KÖTELEZETTSÉG pedig a szolgáltatót is terheli, így ilyen esetben a szolgáltatónak fel kell hívnia az ügyfél figyelmét a szerződésbontás következményeire.

Továbbá még mindig nem értem, mitől vagy olyan szinten meggyőződve arról, hogy holicse 1 szerződéssel rendelkezik a 2 szolgáltatásra, hogy ezt csak így ex cathedra kijelented. Láttad holicse bármilyen szerződését? Ha nem, akkor légy szíves ne nyilatkoztass ki bizonytalan dolgokat.

Nekem pl. a Telekomnál van internet, tv, és mobil - és mindegyikre külön szerződésem van, függetlenül attól, hogy a Telekom ezt egyben kezeli egy Magenta 1 csomagban. DE NEKEM AKKOR IS 3 KÜLÖN SZERZŐDÉSEM VAN, NEM EGY!

Szomorú örökös # 2019.06.25. 17:59

prezso

Úgy látom, hogy sikeresen rátaláltam benned egy igazi agyhalottra, aki úgy gondolja, hogy mindig és mindenben csakis neked, mint ügyfélnek lehet igazad. Márpedig ez nagyon sok esetben nem így van, de azért megpróbállak még egyszer és utoljára helyes útra téríteni. Ha ezután is ugyanazon a szinten gondolkodsz (bakker, miket feltételezek rólad), akkor sajnos menthetetlen vagy. :-)

amikor a régi szolgáltató megkapja a a számhordozási kérelmet, értesül a szerződésbontási szándékról.

Így igaz, és azt nincs jogköre mérlegelni, hanem szimplán köteles végrehajtani.

A tájékoztatási és együttműködési KÖTELEZETTSÉG pedig a szolgáltatót is terheli, így ilyen esetben a szolgáltatónak fel kell hívnia az ügyfél figyelmét a szerződésbontás következményeire.

Ha lejárt a hűségidő, akkor semmilyen kötelezettsége nincs a szolgáltatónak. Elküldi a lezáró számlát és kész, te pedig kifizeted. A kérdezőnk, holicse annyira nem méltatta a szolgáltatóját - jelen esetben a Telekomot - hogy belátogasson hozzájuk és tájékoztassa őket a szándékáról. Ezek után te még a szolgáltatót hibáztatod? Hát meg is érdemled. :-D

Nekem pl. a Telekomnál van internet, tv, és mobil - és mindegyikre külön szerződésem van, függetlenül attól, hogy a Telekom ezt egyben kezeli egy Magenta 1 csomagban. DE NEKEM AKKOR IS 3 KÜLÖN SZERZŐDÉSEM VAN, NEM EGY!

Hány számlát is kapsz mindenről? Ugye, hogy csak egyet? :-)

Érdekes, én is 3 db szolgáltatással rendelkezem, mert a mobilra nincs tőlük szükségem, ettől függetlenül nincs semmilyen külön szerződésem, mert ha bizony külön szerződés lenne, akkor külön-külön számlát is kellene róluk kapni. De bizony ez nem így van! Egyetlen számla érkezik, részletesen benne mindhárom szolgáltatás tartalma, amire szerződtem és ha azt kifizetem, akkor rendezve is van mindhárom szolgáltatásra a díjam.

És még arról mindig beszéljünk, hogy nem a szolgáltató feladata egy levelezési fiók tartalmának rendszeres mentése, hanem a kizárólag a felhasználóé. A szolgáltató csakis tárhelyet biztosít ehhez. Hogy te ezzel mit kezdesz, az a te dolgod. De hogy te még számon kérd a szolgáltatót, mert a beérkezett megrendelés alapján törölte ezt a tárhelyet, hát több, mint röhejes, nem gondolod?

Szóval ha még ezek után sem fogod fel, akkor bocsi, de befejezem veled a kommunikációt, mert nincs kedvem szellemi párbajt vívni fegyvertelen emberrel! :-D

efi99 # 2019.06.25. 19:57

Hogy áll a meccs?

Szomorú örökös # 2019.06.25. 20:00

efi99

Sehogy! Én a saját tapasztalataimat írom, de ezt itt kétségbe vonják a nagyokosok. :-D

Szomorú örökös # 2019.06.26. 03:53

bermuda háromszög

Sajnos az élet bonyolultabb

Főleg az informatikusé, akitől épp azt várják el, hogy amit a beérkezett megrendelés alapján egy gombnyomással törölt és a kukába küldött, azt most valaki két szép szeméért állítsa vissza. Hogy is mondhatnánk a felhasználó kérésével kapcsolatos véleményt? Hát kb. így járt!

vierzo # 2019.06.26. 17:13

Kedves Fórumtársak!

Kaptam már hasznos tanácsot itt, hátha most is kapok.
Diginél felmondtam a szolgáltatásomat januárban.

OK. decemberben felfüggesztették a szolgáltatást, véletlenül egy szeptemberi díj átutalása nem ment át a bankban, de október , november fizetve lett, erre decemberben tartozás miatt kikapcsolták a netet és telefont. Sokat voltam külföldön, azt is csak a kikapcsolás után 10 nappal vettem észre, hogy nincsen szolgáltatás, amikor haza mentem.
Az ügyfélszolgálattól tudtam meg, hogy miért nincs szolgáltatásom, állítólag küldtek felszólítást, ami sose érkezett meg (és bizonyítani se tudják mert nem ajánlva adták fel) Befizettem a számlákat, visszakapcsolták a szolgáltatást, majd mint kiderült erre visszakapcsolási díjat és felszólítási díjakat akartak kivetni (6 e ft). Így január elején lemondtam a szolgáltatást. Jan31-ig be volt fizetve a díj, ugrott a visszajáró összeg. Március közepén ráterheltek 48 e Ft ot digi számlámra, hogy a routert nem adtam le szerintük. Március óta kérem, hogy támasszák alá mégis mire fel kérnek el 48 e Ft ot egy 5 éves használt routerért, de sose kapok erre a kérdésre rendes választ csak pl az ASZF ben benne van stb. Kértem adják meg a bekerülési értékét, egy ilyen eszköz értékcsökkenését stb nem válaszolnak, mindig küldenek választ de sablon szöveget (pl a követelésük jogos, fenttartják a követelést stb)

  1. Követelhet e rajtam a szolgáltató ilyet utólag?
  2. Követelhetem, hogy támassza alá a követelését, hogy miért kér ennyit egy használt eszközért. (mivel zárás közeli időpontban mentem be az ügyfélszolgálathoz, nem rögzítette az ügyintéző , hogy otthagytam az eszközt, mert sietett
  3. leadhatok -e egy használt másik routert, és ezzel kiváltatom a követelésüket
  4. egy 5 éves használt műszak eszközért a szerződés felmondása után 2 hónappal 48 ezerrel megterhelik a számlámat, ezzel foglalkozik valamilyen felügyeleti szerv komolyan.

Az eszköz már nem kapható, elavult router. Szerintetek mivel támadhatom még meg a követelésüket?

Folyamatosan elutasítanak, nem akarom, hogy végrehajtást indítsanak ellenem.

vierzo # 2019.06.26. 17:17

plusz: egy másik lakásba megrendeltem a digi internetet a honlapon, de nem válaszoltak, erre ma megtudtam, hogy elutasítják a megrendelésemet, mert az előző előfizetésemen tartozás van.
Tehát kizárnak, hogy további előfizetést köthessek. (folyamatban lévő reklamációs alatt ez jogos tőlük vagy diszkrimináló)?

Szomorú örökös # 2019.06.26. 18:00

vierzo

Március óta kérem, hogy támasszák alá mégis mire fel kérnek el 48 e Ft ot egy 5 éves használt routerért, de sose kapok erre a kérdésre rendes választ csak pl az ASZF ben benne van stb. Kértem adják meg a bekerülési értékét, egy ilyen eszköz értékcsökkenését stb nem válaszolnak, mindig küldenek választ de sablon szöveget (pl a követelésük jogos, fenttartják a követelést stb).....Az eszköz már nem kapható, elavult router. Szerintetek mivel támadhatom még meg a követelésüket?

Nem a te dolgod mérlegelni, hogy mit ér az az eszköz, amit kihelyeztek hozzád. Soha nem volt a te tulajdonod, kutya kötelességed visszaadni nekik, ha megszűnik a szolgáltatás. Nincs semmilyen amortizáció, stb. Gyakorlatilag hozzád ingyen helyezték ki újonnan, csakis te használtad - nagy valószínűséggel belépési díjat se kellett fizetned - ha nem adod vissza nekik, akkor így büntetnek. Te elfogadtad az ÁSZF alapján a feltételeiket, most vagy megkeresed és visszaadod, vagy kifizeted nekik. Mást nem tehetsz.

Szomorú örökös # 2019.06.26. 18:05

vierzo

mivel zárás közeli időpontban mentem be az ügyfélszolgálathoz, nem rögzítette az ügyintéző , hogy otthagytam az eszközt, mert sietett

Hát kérlek erre csak azt tudnám megint írni, hogy tanulópénz. Ha a szolgáltató tulajdonában lévő eszköz visszaadásáról van szó, akkor addig nem mégy el onnan, amíg ezt az ügyfeles nem nyugtázza. Egyébként meg van annak az eszköznek egy azonosítója, az alapján ott kell legyen a leadott eszközök között. Ragaszkodj hozzá, hogy nézzék át és akkor meglesz. Mást nem tudok tanácsolni.

vierzo # 2019.06.26. 18:12

és ha egy másik ugyanolyan eszközt leadok? Használtan 5000 ft . Más a gyári szám, de azt el kell fogadniuk nem?

Azért nekem továbbra is furcsa, hogy egy használt elavult eszközést új kori árat kérjenek.

Belépési díjat is fizettem illetve bekötési díjat is.

Szomorú örökös # 2019.06.26. 18:22

vierzo

és ha egy másik ugyanolyan eszközt leadok? Használtan 5000 ft . Más a gyári szám, de azt el kell fogadniuk nem?........Azért nekem továbbra is furcsa, hogy egy használt elavult eszközést új kori árat kérjenek.

Az ÁSZF átírása nem a te feladatod. Te kaptál egy vadiúj modemet, most meg elcseszted és nem tudsz szerintük elszámolni vele. Ennyi! Ezt csakis úgy tudod megakadályozni, ha bebizonyítod, hogy márpedig te leadtad és megkeresitek a raktárban.

Az a baj, hogy az igazából nem is router, hanem maga a jelfogadó eszköz, és te ugyanolyat nem fogsz tudni nekik másikat találni. Inkább keressétek meg gyári szám alapján azt, amit te felelőtlenül leadási igazolás nélkül otthagytál az ügyfélszolgálaton. Kell hogy legyen róla nálad papír, keresd meg és azzal menj hozzájuk! Más választásod nincs! Illetve van: fizetsz!

vierzo # 2019.06.26. 18:34

Bevallom nekem magas, hogy egy másik Huawei ugyanolyan típusú eszköz miért is ne tudná ugyanazt a feladatot ellátni. Mint írtam január elején adtam le, erre március közepén kaptam egy emailt hogy megterhelték az egyenlegem 48 e Ft-tal. Eltelt több mint 2 hónap, gondolom te se komolyan írtad, hogy egy raktárba beengednek engem turkálni az eszközök között így fél év után.
A papírom egy szerződés felmondási igazolás. Korábban a telefonos ügyfélszolgálat többször elmondta, hogy csak az eszköz leadásával egyidőben lehet felmondani a szerződést, Én erre is hivatkoztam, erre múlt hónapban kitalálták, hogy az ASZF szerint fel lehet mondani a szerződést és 8 napon belül kell leadni az eszközt.

Szomorú örökös # 2019.06.26. 18:59

vierzo

Bevallom nekem magas, hogy egy másik Huawei ugyanolyan típusú eszköz miért is ne tudná ugyanazt a feladatot ellátni.

Pl. az megvan, hogy teljesen más az azonosítója? Ez nem úgy működik, hogy darab-darab és ezzel el van rendezve.

január elején adtam le, erre március közepén kaptam egy emailt hogy megterhelték az egyenlegem 48 e Ft-tal. Eltelt több mint 2 hónap

Amit te azzal töltöttél, hogy vártál, mert azt hitted, majd ők megtalálják és törlik a tartozásodat. Most meg itt siránkozol, hogy az 5 éves eszköz már nem is ért annyit! Aláírtál egy szerződést, amit ők most szeretnének érvényesíteni. Milyen alapon gondolod, hogy ezt majd te egyoldalúan átalakítod? Bakker, nem vagy te egy kicsit dehogynem? :-D

erre múlt hónapban kitalálták, hogy az ASZF szerint fel lehet mondani a szerződést és 8 napon belül kell leadni az eszközt

Amikor én lakhelyet váltottam a Telekomnál és az új helyen nem tudtak nekem tovább szolgáltatni, akkor - igaz műholdas TV szolgáltatást továbbra is igénybe vettem tőlük - nekem is volt pár napom, hogy az eszközt leadjam a hölgynek az ügyfélszolgálaton.

Szomorú örökös # 2019.06.27. 06:16

bermuda háromszög

Szerinted ha az ügyintéző akkor nem rögzítette, akkor van-e esély arra hogy megtalálják valaha az életben? Kukázzák, azért kezelik így, arra meg jó bármi, ami hasonlít.
Hiszen az sem feltétel, hogy működőképes legyen. Azért kérik vissza, hogy úgy tűnjön, hogy rend van.

Amikor kiadták neki, akkor az azért rögzítve lett valahogy, pl. gyári szám alapján, nem gondolod? Nem véletlenül követelik most rajta ezt az eszközt. Egyébként meg ezt a dumát, hogy az ügyintéző sietett és nem rögzítette az átvételt, majd akkor hiszem el, ha ezt nem egy mondatban említi meg a kérdező, majd utána egyfolytában azon agyal, hogy miként tudna helyette egy másikat leadni. Valószínűleg fogalma sincs, hogy hol van, így bajba került.

Egyébként meg meg lehet az új helyen az internetet másként is oldani...pl. nem a Digivel szerződni. Ja, hogy ő velük szeretne? Akkor zárja le az előző helyen szabályosan. Mellesleg aki még ezek után szerződni akar hozzájuk, az meg is érdemli. :-D

vierzo # 2019.06.27. 07:43

szomorú örökos, valószínő te mindent egyedül nyugodtan el tudsz intézni ,viszont velem 2 türelmetlenkedő gyerek volt,a hölgy meg folyamatosan nyafogott, hogy már zárna, és jujjuj, úgy kellett a félig leengedett üzletrács alatt kibújnunk a végén.

Albérlőm akar a digivel szerződni, szóval nekem egyéként tök mindegy mi lesz a lakásban. MOndtam tegnap neki hogy ott a upc meg a thome, az el tudom intézni, ha meg nagyon digit akar, akkor rendelje meg őt, mert valószínű neki bekötik. Bár a válasz levélben az volt, hogy az én új címemre nem kötik be, amíg a másik számlán rajta van ez a tartozás. De gondolom nem a címet zárják ki hanem engem.

Én eladok egy másik eszközt, leszedem a matricát a hátán és akkor lesz egy eszköz ami ugyanaz. Hát nem olvastam az ASZF t hogy van e benne kitétel, hogy 5 év után mi van ha leesik a matrica egy készülék hátáról.

vierzo # 2019.06.27. 07:47

mint írtam van a szerződés megszüntetésről papírom és nekem azt mondták, hogy ahhoz hogy megszüntessék a szerződést le kell adni előtte az eszközt .

Egyébként van kamera is az üzletben, gondoltam azt is kikéretem, mert azon látszik.

csak már egyszerűbbnek látom hogy vegyek egymásikat minthogy fél év után még mindig ezen levelezek velük. 48 ezret meg tuti nem fizetek nekik.

vierzo # 2019.06.27. 07:57

De csak megjegyzem: amikor thome szolgáltatásom volt és lemondtam 4 év után és váltottam a digire, a thome mondta, hogy nem kell leadnom a modemet, mert olyan régi 4 éves), hogy már nem kell nekik, mai napig a padláson van. Tehát ennyit arról hogy jár el az egyik szolgáltató és hogy a másik . 3 éve kint volt nálam a digi szerelő és ő mondta ,hogy milyen régi modemem van ezt már ne is használják (tehát nem biztos hogy újat kaptam)

igenis van egy műszaki cikknek értékcsökkentése és előnytelen haszonra akar szert tenni a digi, hogy 48 ezer ft os új árat számít fel egy elavult használt műszaki cikkért.

Szomorú örökös # 2019.06.28. 03:57

vierzo

Egyébként van kamera is az üzletben, gondoltam azt is kikéretem, mert azon látszik.

Komolyan gondolod, hogy fél év után még megvan az a felvétel, amelyiken leadod a modemet??? :-D

Albérlőm akar a digivel szerződni, szóval nekem egyéként tök mindegy mi lesz a lakásban.

Akkor most nem értem! Ha rendesen be van jelentkezve, akkor akár a saját nevére is köthet oda szerződést, nem?

velem 2 türelmetlenkedő gyerek volt,a hölgy meg folyamatosan nyafogott, hogy már zárna

Persze te egy cseppet sem érzed magad hibásnak, hogy az utolsó pillanatban estél be az ügyfélszolgálatra a modemmel, ugye?

előnytelen haszonra akar szert tenni a digi, hogy 48 ezer ft os új árat számít fel egy elavult használt műszaki cikkért.

Szerintem meg szimplán betartja az ÁSZF ennek megfelelő pontját, amit te is elfogadtál, mikor hozzájuk szerződtél. Nem hinném, hogy jogod van ezt felülírni csak azért, mert most special számodra nem megfelelő. Egyszerű ez, mint egy faék. ;-)